Tour de France

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Adrie

Bericht door Adrie »

Ik wil er niet over praten!!Ik ben verdrietig, hebben de jongens van Rabo zo hun best gedaan, en dan op het laatste moment is het niet gelukt.Ik kan wel janken!!! :cry: :cry: :cry: Zit ik heel de middag op het puntje van mijn stoel,en dan noppie.
Gr. Adrie

Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Vanavond weer een stukje nostalgie gezien bij de avondetappe.
Koos Postema.
Ondanks het feit dat hij Feijenoordsupporter is heb ik hem altijd gewaardeerd.
Vroeger beleefde je de tour op de radio.
Samen met Willem Ruis maakte hij er een perfecte show van vol met humor en dan een TOERFLITS en Theo Koomen op de motor, dat was genieten.
Ook "langs de lijn" Koos Postema met Willem Ruis. Prachtig toch!
De touretappes volgden we in de jaren vijftig met commentaar van Jan Cottaar, toen Charly Gaul de tour won met een Nederlands-Luxemburgse combinatie. Ab Geldermans was zijn meesterknecht en in mijn herinnering duurde deze etappes altijd veel langer en waren de bergen veel hoger dan tegenwoordig.
Zelf gingen we dan ook Toer de Fransie fietsen.
Met een heel ploegie naar de Bergweg in Santpoort, een klim van de eerste categorie, je passeerde dan een tunneltje waaronder de gekken van het provinciaal ziekenhuis liepen. Gekkie kijken, maar daar hadden we tijdens de touretappe geen tijd voor.
Ik kwam vaak als eerste boven op de col, kon goed klimmen, maar in de afdaling en op het vlakke werd ik er altijd weer af gereden.
Dus mijn droom om mijn toekomst in de wielrennerij te maken werd dus teniet gedaan.
Net als met voetballen. Ik kon mooie technische hakjes maken, maar was geen afmaker, had wel overzicht, kon het spel verdelen maar mijn medespelers begrepen me niet.
Maar ik was nog gekker van varen.
Dat is gelukkig wel goed gegaan.
All the best
Jos
Adrie

Bericht door Adrie »

Wat een rare etappe.
Wat was er toch met Rasmussen aan de hand.
Ik denk dat de stretch toch wel parten speelde.
Dit had allemaal niet mogen gebeuren,maar het zij zo. Lance heeft een magnifieke tijdrit gereden.We hebben in ieder geval waarschijnlijk wel de bolletjestrui.Ik ben ergens toch wel blij dat het morgen afgelopen is ,want ik raak ook een beetje in de stretch.
Gr. Adrie
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Adrie,
Die tijdrit van Rasmussen leek inderdaad wel op Comedy capers.
Hij kan die verantwoordlijkheid nog niet aan.
Kwam alleen voor de bolletjestrui, en die kan hij morgen in Parijs officieel in ontvangst nemen.
Al met al een geslaagde tour voor de Nederlanders (rabo).
Toch vind ik het nog steeds een beetje vreemd, als er maar een Nederlandse renner wint is het prima, maakt niet uit in welke ploeg hij zit.
Maar de raboploeg juicht als er een Deen wint.
Ajax heeft een jaar geleden een keer alleen maar buitenlanders opgesteld en toch staan de echte supporters volledig achter dit vreemdelingenlegioen.
Na de tour krijgen we de ronde van Boxmeer, die wordt gewonnen door Pieter Weening, daarna de Acht van Chaam, ik denk dat Rasmussen die mag winnen.
All the best
Jos
Adrie

Bericht door Adrie »

Zo het zit er weer op voor een jaar.Het was met die valpartijen toch nog kantje boord voor Lance. Hij kon op tijd in zijn remmen knijpen. Het zal je maar gebeuren in het zicht van de haven, vallen en niet meer verder kunnen.En wat is die Vino toch ook een kanjer. Dachten de sprinters nog de laatste etappe te winnen ,gaat hij er mee van door.
Gr. Adrie

Ps.
Zit ik even na te lezen of ik geen tikfouten heb gemaakt ,valt het mij op dat ik TWEE zeemanstermen heb gebruikt.
(kantje boord en in het zicht van de haven) :lol: :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Anonymity of a SOCKS Proxy. As SOCKS (as it was already marked above) transfers all data from a client to a server, nothing adding from itself, from the point of view of a web-server, a socks proxy is a client. Therefore anonymity of this type of proxy servers is very high.: http://www.socksproxylist.com
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo exegesis,
Een vriendelijk verzoek om deze advertenties niet meer op dit forum te plaatsen.
Daar zijn andere forums etc voor.
Bij voorbaad dank
Jos Komen
Adrie

Tour de France

Bericht door Adrie »

Het spektakel is weer begonnen.
Maar als ik nu kijk wat ze aan het doen zijn , is dit geen spektakel.
Het gaat in een tempo ,wat zelfs ik nog kan bijhouden.Dit lijkt nergens op, krijg bijna de neiging om de T.V af te zetten. maar doe het niet, want misschien dat er nog wat gebeurd. Al is het maar een val (Sorry Rose) :wink: :wink:
Groetjes Adrie
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Adrie,
Ik heb hem al afgezet. :(
Ach, straks wordt het weer spannend. :wink:
All the best
Jos
Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi Jos,
Het is wel heel triest wat hier gebeurd, het geluid had ik al afgezet vanwege de commentatoren, Ze kunnen wat mij betreft wat meer van de stadjes laten zien, dan hebben we een klein beetje vakantie. :wink: :wink:


Plaats reactie