Tour de France

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
Joost.R
Berichten: 14432
Lid geworden op: 22 feb 2005 18:30
Locatie: Noord-Brabant.

Bericht door Joost.R »

Alle doping toestaan ze kunnen het toch niet laten
laat ze maar vreten en spuiten géén controle meer.
Niet moeilijk doen als er ééntje de verkeerde weg inslaat
Of een bochtje mist.......... risico van het vak :lol:
Er zijn heel veel goede renners maar om net iets beter te zijn
als de goede moet je iets speciaals verzinnen dat niet is op te
sporen.
Kortom alle doping toegestaan géén controle meer. :!: :!:

Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Helemaal mee eens Joost :)

En dan gelijk de grote pharmaceutische producenten als sponsor aantrekken zodat het voor het publiek overduidelijk is wie de leverancier is van al die spierballen en uithoudingsvermogen. Op zo'n manier is het doel van sponsorren tenminste ook eenduidig. Het is een beetje stom om te denken dat je beter kunt fietsen als je via Deutsche Telecom belt of dat je alleen op een Philips TV het voetballen kunt volgen.
Nee, voortaan gewoon onder het logo van Pfizer, Roche, DSM etcetera sport bedrijven. :lol:
Nog een bijkomend voordeel is dat al die torenhoge salarissen van de jongens dan eindelijk ook eens te verklaren zijn. Tenslotte moet het wel wat opleveren als je bereid bent je geestelijke en lichaamlijke gezondheid ten dienste te stellen van de omzet van je sponsor.
Tien jaar sporten en je hebt genoeg verdient om de rest van je leven in een luxe particuliere psychiatrische inrichting en een van alle gemakken voorziene rolstoel jezelf zorgeloos te bevuilen. :cry:

Groeten,
Bert de Boer
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Toen geluk nog heel gewoon leek te zijn in de tour. :)
All the best
Jos

DAT DE TOURJURY, indien gewenst, wel degelijk een scherp oog voor verdachte plasjes heeft, ondervond de Belgische antiheld Michel Pollentier een jaar later. De geblokte, kalende Belg zwoegde en ploegde zich een ongeluk, en reed zich zondag 16 juli 1978 na een zelfmoordachtige inspanning op de Alpe d'Huez zowaar in de gele trui. Een trui die hij nooit heeft mogen aantrekken dank zij super alert optreden van de Tour-officials. Pollentier was nog niet van zijn fiets gestapt, of een trio juryleden kleefde aan zijn wielerbroek, ademloos wachtend op de eerste druppel. Het werd een lange wake. De zweetdruppels liepen de 27-jarige uit Diksmuide over het voorhoofd, maar hij bleef vriendelijk lachen en beweerde dat hij niet hoefde. In werkelijkheid had hij hoge nood en wachtte hij op het verslappen van waakzaamheid, zodat hij 'schone' urine kon lozen uit een onder zijn oksel geplakt reservoir.
Uiteindelijk, na elf kwartier met gekruiste benen te hebben rondgehupst, voelde de ongelukkige Belg dat de natuur hem te machtig werd. Hij deed een beroep op zijn nog nimmer beproefde goocheltalent en probeerde in aanwezigheid van de bobo's het okselreservoir onopvallend te legen. Fred Kaps had het misschien klaargespeeld, maar de arme Pollentier pieste letterlijk naast de pot. De Tourcommissaris zag hem spelen met 'een plastic peertje' en nam het goochelattribuut in beslag. Een minuut later was de Belg gediskwalificeerd. De reactie van zijn ploegleider Fred de Bruyne: 'Zo stom kan alleen een Belg zijn.'

bron: http://www.groene.nl/1995/07_26/tour.html
Gebruikersavatar
Joost.R
Berichten: 14432
Lid geworden op: 22 feb 2005 18:30
Locatie: Noord-Brabant.

Bericht door Joost.R »

Rasmussen.
Ik vind het ongelooflijk dat Rasmussen uit de Tour is gezet.
Oké hij heeft weliswaar gelogen over waar hij zich voor de tour bevond,
maar hij werd vele malen op doping gecontroleerd en is tot dusver
NIET positief bevonden. Hij was gewoon de beste in deze Tour en is er door iets doms uitgezet.
Als ik de leiding bij de Rabobank had, dan zou ik
Rasmussen gewoon laten fietsen en waarschijnlijk had hij dan de Tour gewonnen.
Praat daarna met hem en neem dan maatregelen.
De andere renners van de Rabo hebben nu eigenlijk voor niets gefietst.

aldus Damian in de Spits van 27-07-2007.
Gebruikersavatar
Joost.R
Berichten: 14432
Lid geworden op: 22 feb 2005 18:30
Locatie: Noord-Brabant.

Bericht door Joost.R »

Topsportklimaat??????
De vertoning van de Rabobank bewijst maar weer eens dat
er in Nederland géén topsportklimaat heerst.
De wil om boven alles te winnen, is duidelijk niet aanwezig
en gezeik over alles en nog wat voert de boventoon.
Wat boeit het of Rasmussen nou in Timboektoe
of ergens anders zat, zolang hij maar wint!!!!!!

B. v/d Hoek in de Spits 27-07-2007.
Adrie

Bericht door Adrie »

Kan allemaal wel waar zijn, maar waarom liegen als je niks te verbergen hebt, Zeg gewoon dat je in Italie aan het trainen bent, en als zij dan zo nodig willen controleren, gaan ze daar wel heen.Afspraak is afspraak.Ik zie het zo::Als ik jullie vertel dat ik voorlopig geen tijd heb om achter mijn laptoppie te zitten, en ik zit dan wel op 3 andere forums, dan mogen jullie mij ook schrappen.
Gebruikersavatar
Arie Hazebroek
Berichten: 2097
Lid geworden op: 03 jul 2005 11:14

Bericht door Arie Hazebroek »

Tijd dat de heren coureurs een chip ingeplant krijgen.
Zijn ze makkelijk te volgen en er bestaan geen misverstanden meer over hun verblijfplaats.

Maar even serieus, ik ben er van overtuigd dat het uit de tour verwijderen van Rasmussen niets met zijn verblijf waar dan ook te maken heeft en alles met het meedoen volgend jaar aan de tour van Rabo.

Gr. Arie.
Jaap v D

Bericht door Jaap v D »

Het zou best eens kunnen dat hij ergens een leuk vriendinnetje is tegengekomen :lol: :lol: Mischien weet T.de Rooy z'n vrouw ook niet waar hij altijd uithangt :oops:

grts Jaap
j.v.d.vlies

Bericht door j.v.d.vlies »

Geachte "sport"liefhebbers
De gehele sportwereld wordt verziekt door doping.Of het nu fietsen of hollen (atletiek) zelfs voetbal,het gaat om het resultaat en wanneer je het net niet kan winnen dan vreet je iets of spuit je troep.
Carl Lewis,Johnson en Griffith indertijd bij de atletiek.Maar............alleen die Canadees pakte ze.Waarom die Armstrong ook niet aan gepakt?
Ook omdat het een Amerikaan is?
Indurain ,Hinault,Merckx en noem ze maar op.Waar ze de pest in hebben pakken ze en de anderen worden op één of andere manier "gedekt".
List en bedrog ............niet alleen in de Tour.........ook de media doet mee.
Alleen de situatie van Rasmussen komt voort uit de heiligeboontjes van die Boerenleenbank maar ook in die tent zal er best wel eens iemand een scheef schaatsje rijden.Meestal op hoog niveau...................
Mv "sport"g
Jaap.
Joop Kieviet (RIP)

Tour de France

Bericht door Joop Kieviet (RIP) »

Er is een oud gezegde zij die zonder zonde zijn werpe de eerste steen en in de sport staan ze te dringen om de laatste te zijn :lol:
Alleen zij die gestopt zijn beginnen te klikken en te slijmen :wink:
Gr. Joop


Plaats reactie