Compass?

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Plaats reactie
Theo Horsten (R.I.P.)

Compass?

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Waar zit Compass? Al 14 dagen niets van vernomen. Misschien is hij met vakantie, maar dan zou hij vast wel ergens verbinding hebben gemaakt met zijn nieuwe laptop.

Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hallo Theo,

Toevallig net vanavond even alle topics weer doorgenomen. Inderdaad weinig on line geweest de laatste weken. Beetje druk met werk en prive.
En dan gaat de man van Datema ook nog met vakantie. :) Dus weer 3 jobs erbij ; one down, two to go. 8)

En hoe langer je de zaak laat liggen, hoe langer ben je bezig om weer bij te spijkeren. Ben al 3 uur bezig en nog een topic op 10 te gaan. Vooral die duikverhalen beuken er in maar wil ze niet missen.

Groeten,
Bert de Boer
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Kijk eens aan, wat een snelle reactie! :)
Ik vond het wat vreemd, vandaar.
We moeten elkaar een beetje in de gaten houden, of niet soms? :wink:

Ik ga naar m'n nest.
Lees ze!
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Ok, slaap ze. Heb gehoord dat het inmiddels heeft geregend in Griekenland dus de druk is gelukkig een beetje van de ketel.

Groeten,
Bert de Boer
Roy
Berichten: 12721
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:19
Locatie: Den Helder

Bericht door Roy »

We hadden de ramp in Griekenland met de atlas erbij op de voet gevolgd.
Voor zover ons bekend, zat het gevaar niet bij Theo in de buurt.
Dat neemt niet weg dat het een gigantische ramp is.
We hebben n.l. nogal een zwak voor Griekenland. Vandaar !.

m.v.g. Roy & Riny
Een individu weet meer niet dan wel.
Laat dat a.u.b. zo blijven................
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

De branden zijn geblust, maar hoe nu verder. De getroffen mensen zijn bang dat ze straks, als het geen nieuws meer is en vooral na de verkiezingen van 16 september a.s., vergeten worden. Dat is ook na grote aardbevingen nog steeds zo gegaan - Kalamata, Athene. Allerlei mooie beloftes, maar de mensen wonen nu nog steeds in containers. Veel dorpen zijn door deze branden tot uitsterven gedoemd. Mensen die eenmaal weg zijn, komen vaak niet meer terug.
Ik zag gisteren een oudere man op de (Nederlandse) tv: zijn huis weg en 1000 olijfbomen. Dat huis kan wel weer worden opgebouwd, maar wanneer kan hij eindelijk weer olijven oogsten? "Als ze mijn huis niet weer opbouwen, maak ik me van kant," zei hij. Ik kan me dat wel voorstellen.


Plaats reactie