WK WIELRENNEN

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Adrie,
Ik heb er maar een speciaal item van gemaakt.
groetjes ruud

Adrie

Lance Armstrong

Bericht door Adrie »

In Frankrijk is een vooronderzoek begonnen ,naar Lance Armstrong.Dit
naar aanleiding van een beschuldiging in het boek De geheimen van Lance Armstrong. door zijn voormalige masseuse. Armstrong heeft de beschuldiging ontkend en eist een schadevergoeding van 2 miljoen Euro. Er waren al langere tijd geruchten en ik twijfelde ook wel een beetje.
We wachten het onderzoek in spanning af.
Gr. Adrie
Adrie

wielrennen

Bericht door Adrie »

De grote koersen zijn weer begonnen.Ik heb vanmiddag weer zitten genieten.Maar ik mis toch wel Ruud met zijn verslag.De Rabo,s hebben hun best gedaan om Freire naar voren te schuiven, helaas. De ploeg van Lance,Discovery,heeft een aderlating moeten doen .Hincapie ,v, Heeswijk enz. Moet nog zien of het nog goed komt voor de Tour.Onze Dekkertje heeft zijn best weer gedaan ,evenals Maarten de Bakker.Alleen ,die verslaggevers he!Chippolinie zit van voren , er is een valpartij inhet midden en volgens hen was Chippo daarbij betrokken.Ze konden hun ogen niet geloven ,daar was Chippo ineens weer van voren.???
De beste heeft gewonnen.Jammer voor Freire, hij is niet meer in de Witte trui.Maar we zijn er nog niet, het begint pas.
Gr. Adrie
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Adrie,
Prima zo, Ruud moet het rustig aan doen.
Dus.....
All the best
Jos
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Een (uiteraard) Belgische site waar we al het wielernieuws kunnen volgen.
All the best
Jos

http://www.cyclingnews.be/
Adrie

Bericht door Adrie »

Afbeelding
E3 Prijs Vlaanderen.
Het was weer een mooie wedstrijd. Erik Dekker heeft zich weer laten zien.Jammer dat het voor De Jong iets te hard ging.Zoals verwacht was het Tom Boonen die de winnaar was.Een pracht van een coureur,Helaas kan ik niet in de voetsporen van onze Ruud treden, maar toch.Ik heb zelfs een foto van de winnaar gevonden, zoals we van Ruud gewend zijn.
Gr. Adrie
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Adrie,
Prima, mooi commentaar, Ruud zal trots op je zijn.
Maar voor alle renners die niet als eerste eindigden ging het net iets te hard.. :lol:
All the best
Jos
Adrie

tour de France

Bericht door Adrie »

Hoi Ruud ,
ik verwacht wel een verslag van je.
Gr. adrie


Plaats reactie