Nederlands...

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Plaats reactie
Theo Horsten (R.I.P.)

Nederlands...

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Afbeelding
8) :oops: :roll:

Harry Bernd (R.I.P.)

Bericht door Harry Bernd (R.I.P.) »

Heb je dat als spam binnen gekregen,Theo?
Harry
Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Bericht door Albert »

Hallo Theo,

Wanneer de kwaliteit van dit filter van het zelfde gehalte is als de vertaling ...... . :?

Vr. gr. Albert
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hello Theo,

I dont understand what you are worried about

This is plain language that everybod understands

Best Regards,
Bert de Boer


Hallo Theo,

Ik doe niet verstaan welk je bent lastig vallen.

Dit is vlakke taal dat elk lichaam verneemt.

Goed beschouwen,
Bert de Boer
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Ik heb Spam Inspector jarenlang gebruikt. Een prima anti-spamprogramma van Giant. Na het een poosje te hebben gebruikt, heb ik zelfs de volledige versie met alle toeters en bellen gekocht voor 19 dollar. Dat was eenmalig, met een register key voor alle toekosmtige updates.

Nadat er een nieuwe HDD in mijn pc was gekomen, had ik Spam Inspector nog niet geïnstalleerd. Ik krijg erg weinig spam, maar vandaag dacht ik: kom laat ik de nieuwste versie van Spam Inspector maar even downloaden.
Zie ik dat er een Nederlandse versie is, dus daar klik ik op... Krijg ik dit bericht! :lol:

Het downloaden lukte trouwens niet. Giant blijkt te zijn opgeslokt door Microsoft en die hebben Spam Inspector uit het assoriment gehaald. Het zal wel te goed zijn geweest.
Gelukkig was bovenstaand verhaal niet representatief voor de oorspronkelijke, Engelse versie want het was een uitstekend programma.

Een ding is me eens te meer duidelijk geworden: hoe lang ik nog blijf vertalen, weet ik niet, maar ik weet heel zeker dat vertaalprogramma's nooit een bedreiging voor levende vertalers zullen worden. :-D


Plaats reactie