Zeehaven is Marcel geworden

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Zeehaven is Marcel geworden

Bericht door DennisV »

Tja, wat kan ik er nog meer over zeggen....

Het onderwerp zeg eigenlijk alles!

Deze mededeling blijft 7 dagen staan, dan ga ik er van uit dat iedereen op de hoogte is...

Gebruikersavatar
gerardN
Berichten: 340
Lid geworden op: 09 nov 2005 09:51
Locatie: Huizen

zeehaven is Marcel geworden

Bericht door gerardN »

Is dit een raadsel? Ik denk, dat hier uitleg bij nodig is?
gr.
GerardN
Gebruikersavatar
tugspotter raymon
Berichten: 328
Lid geworden op: 29 dec 2006 18:44
Locatie: Velserbroek

Bericht door tugspotter raymon »

Ik had het al gezien :wink:
Raymon Clots
Nautisch(hobby) Fotograaf
Havenwachter Zeehaven IJmuiden

(zie www.tugspotters.com ~Forum~IJmondplaatjes)
Gebruikersavatar
gerardN
Berichten: 340
Lid geworden op: 09 nov 2005 09:51
Locatie: Huizen

Bericht door gerardN »

Wat had je al gezien Raymon???????????????
Nog meer raadsels erbij!!!!!!!!!!!
gr.
Gerard
Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Bericht door DennisV »

Beste GerardN,

De GEBRUIKER met de naam ZEEHAVEN, is nu MARCEL geworden.

Kortom de gebruikersnaam is gewijzigd.

Mensen die met Zeehaven aan het schrijven waren, kunnen nu opeens de draad kwijt zijn, omdat er één of andere Marcel op het topic dingen beantwoord, vandaar deze mededeling.

ook bij priveberichten moet je een de naam van de gebruiker opgeven, Als je daar nu zeehaven invult kan hij de gebruiker niet vinden.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo,
ik denk dat Gerard dit bedoelt... :)

All the best
Jos
Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Bericht door DennisV »

OOOOH Oké,

Nou een raadsel is dit niet! creatief is het wel :lol:

Tja, wat is het? mijn naam tussen de golven van de zee? een koningskrab?
Gebruikersavatar
gerardN
Berichten: 340
Lid geworden op: 09 nov 2005 09:51
Locatie: Huizen

Bericht door gerardN »

Hallo Kombuizers en speciaal Jos Komen.
Om nog even terug te komen over mijn eerste vraag "of dit een raadsel was" het volgende. Toen ik de kop las van "Zeehaven is Marcel geworden" bekroop mij in eerste instantie het gevoel van "is deze persoon van geslacht veranderd" of iets in die richting. Dat gebeurt tegenwoordig meer en men is er vrij open over geworden, althans hier in Holland. Met een van onze bekende Kombuizers is dat nl. ook gebeurd. Dus ik dacht dat er weer iets dergelijks aan de hand was, al zou je dat aan de naamsverandering dus niet zeggen. Ook de handtekening onder (heel speciaal) tussen zgn. golven (een soort egyptische hieroglyven) gaf te denken, dat hier iets vreemds aan de hand was. Nu blijkt dus, wat ik eigenlijk al dacht, dat de de forumnaam van deze persoon is gewijzigd. Al met al toch nog vreemd, dat dit dan gebeurt door een ander. Dus weer een vraag, waarom schrijft Zeehaven niet zelf het bericht, waarin hij meedeelt dat hij zijn forumnaam heeft veranderd in Marcel. Je ziet Jos, waar dit allemaal niet toe kan leiden? Het is maar een geintje hoor, we houden het leuk.
Gr.
Gerard Nijmeijer
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Gebruiker louis heet vanaf nu: Sjors, dit om verwarring met andere Louisen te voorkomen. :wink:

All the best
Jos
Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Bericht door DennisV »

Waarom zeehaven/marcel niet zelf het bericht plaatst is vrij eenvoudig.

Wij (admins/mods) kunnen mededelingen plaasten, die blijven ALTIJD, boven aan de onderwerpenlijst staan, wat dus de kans vergroot dat andere mensen de mededeling lezen.

Plaatst marcel een nieuw onderwerp, of iedere andere gebruiker, dan worden nieuwe onderwerpen bovenaangeplaatst, met als gevolg, dat het onderwerp binnen een aantal uurtjes helemaal onderaan staat.


Plaats reactie