Wonen in Breezand

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Jan Tol

Wonuh in breezand.

Bericht door Jan Tol »

Hallo Ton caramba wat een aardige Casa heb je daar. En dan die werkplaats met die lekkure vette smeerput. Nou heb je eindelijk je plaasje gevonde met die smeerput in huis. En dan die knoert van een badkamer in dat bad daar in, ken de Pastor Ferrar moeiteloos 360 graje draaie amigo. Harstikke gefeliciflapstaart met de mooie Casa Amigo.
Afbeelding
Jan zijn Casa is niet zo mooi Ton maar Jan heb ook een mooie werkplaas hoor amigo. Daar heb Jan effe een fototje met zo,n digitaal apparaat van gemaak.
Afbeelding
Nou daar kenne Ciquita en Jan wel mee toe,ja toch? Ze zegge dat zulk spul stinkt maar as Jan s,morreges geweest is stinkt tie toch harder. Om van Ciquita maar te zwijge. De groetjes van Jan Tol

Ton van der Sluijs

Bericht door Ton van der Sluijs »

Mooie Casa met geld Jan!! :-D
Jan Vos

Bericht door Jan Vos »

Ton je kan natuurlijk in de schuur een drukkerij beginnen.
Drukplaten zal je ook wel kunnen maken met jou machinepark.

Wordt zeker een hele verhuizing met een dieplader onder politiebegeleiding. :lol: :lol: :lol:

Je kan nu ook kennis maken met Jolanda.
Ton van der Sluijs

Bericht door Ton van der Sluijs »

Hee Jan :-D wie is Jolanda? :shock: :shock: :)
De verhuizing zal wel mee gaan vallen; we verhuizen alles met een 10 kuub busje en de machines laat ik met een vrqchtwagen met kraan opladen.
Ons huidige huis staat sinds vrijdag op Funda.nl ... We hebben nu al 17 stellen die willen komen kijken!! Ik denk dat het deze week nog verkocht is.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Ton,
Ziet er gelikt uit. :lol:
En Zwevende toiletten.... :wink:
Veel succes met de verkoop! :)
All the best
Jos
P.M. Noppeney
Berichten: 251
Lid geworden op: 18 dec 2006 21:00
Locatie: Den Helder

wonen in Breezand

Bericht door P.M. Noppeney »

hallo Ton

Gefeliciteerd met de nieuwe woning in Breezand. Ziet er goed uit, en met een hele hoop hobbyruimte. We worden dus buren ( Den Helder en Breezand) Vooral zomers is het goed vertoeven tussen de bollenvelden, en misschien kan je een duiknemen in het Oudeveer.

Groeten uit Den Helder,

Peter Noppeney
Kennis is macht, karakter is meer.
Ton van der Sluijs

Bericht door Ton van der Sluijs »

Bedankt Peter :-D :-D
Nou ,waar ik aan heb zitten denken, is om af en toe es mee te gaan met de jongens vanuit Den Helder. Niet dat er nou zo veel bijzonders ligt, maar wel nieuwe wrakken voor mij :idea:
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Huisje Breezand

Bericht door Jaap5 »

Hallo Ton en ega

Van harte met jullie nieuwe huis. Afgelopen zaterdag toen je in Ijmuiden was,dacht ik nog van dat is maar een eindje van haarlem niet wetende dat je al in breezand zat. Ton ik hoop dat jullie er een prachtig leven mogen hebben Groet Jaap5
Ton van der Sluijs

Bericht door Ton van der Sluijs »

Kijk even je de PB Jaap :-D
Ton van der Sluijs

Bericht door Ton van der Sluijs »

Hallo medekombuizers :-D Ik wil hierbij even vertellen dat ons huis hier in Haarlem 6 dagen na de eerste kijker verkocht is!! 2juni verhuizen we naar Breezand; 9 juni moet ons huis in Haarlem leeg zijn. Gelukkig kunnen we bijna alles stallen bij een vriend in Breezand :-D


Plaats reactie