Verdriet

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Verdriet

Bericht door Compass »

Beste mensen,

Ik heb de laatste dagen weinig van me laten horen en dat zal de komende dagen wel zo blijven want ik ben niet echt in de stemming voor een praatje. De reden is dat ik eergisteravond heel plotseling de moeilijkste beslissing uit mijn leven heb moeten nemen. Mijn maatje, mijn doedel,mijn uuleke puleke "Dopey" is er niet meer.

De laatste drie weken sukkelde ze met bloedend tandvlees waarvan we aanvankelijk dachten dat het beschadigde epuliden (tandvleeswoekeringen) waren die zouden kunnen genezen. Er leek ook een verbeterende lijn in te zitten totdat woensdagavond geheel onverwachts heftige bloedingen met zelfs weefselverlies optraden.
Een rigoureus onderzoek bij de dierenarts wees uit dat er sprake was van een snelgroeiend en bloedend kankergezwel op de onderkaak rondom een kies.
Toen heb ik dus dat vreselijke besluit moeten nemen. Ik heb haar mee naar huis genomen en een uurtje later heeft de dierenarts haar in haar eigen vertrouwde omgeving in laten slapen.
Vandaag wordt ze in Delfzijl gecremeerd.

Het is leeg om me heen

Wie weet wat dat betekend zal mijn verdriet begrijpen en hén die het niet weten wens ik die kennis ook niet toe.

Afbeelding


Dop in haar laatste uur

Sorry mannen maar ik moest het even kwijt ...

Bert de Boer

Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Bericht door Gerrit »

Bert,

Ik weet wat je voelt, heb het zelf ook kortgeleden mee moeten maken.
Bij tuiskomst wordt en niet meer tegen je opgesprongen geen poot meer op je knie met een blik van ik wil naar buiten.

Bert veel sterkte met het verlies van je trouwe vriend.

Gr Gerrit
Groetjes Gerrit.
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Bert,
Ik leef met je mee, weet het ook maar al te goed, wat zo'n verlies is.
Sterkte er mee.
groetjes ruud
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Bert, ik weet maar al te goed wat het is.
In mei verloren we onze oudste , mooiste, grootste kat op precies dezelfde manier, 13 jaar oud. Ook zomaar een gezwel aan de onderkaak. dat we ook eerst voor een simpel tandvleesprobleem aanzagen.

Veel sterkte ermee.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

We voelen met je mee Bert.
Die moeilijke beslissing moest je toch nemen, maar het doet pijn.
Vooral als je thuiskomt mis je het begroetingsritueel.
Sterkte
Jos en Akkie
Leen B

Verdriet.

Bericht door Leen B »

Hallo Bert ik weet helaas niet wat het is een trouwe viervoeter te moeten verliezen. Maar wel een naaste en geloof me het krijgt een plaats in je verder leven, en dan zijn de scherpe kantjes er af. veel sterkte Groetjes Jan
Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi Bert
Wij wensen je sterkte met dit verlies. Hebben het ook een keer meegemaakt. Alsof je een kind verliest. We zijn er ook niet meer aan begonnen, want je gaat altijd vergelijken.

Gr. Adrie
Joke

Bericht door Joke »

Hou je taai Bert, dit is triest.
rinus

Bericht door rinus »

Ja Bert dat is zeker een groot verlies
sterkte gewenst .
gr.rinus
Gast

Bericht door Gast »

Hoi Bert.

Sterkte met het verwerken van dit verlies.
Ook ik weet wat het is om een goede vriend,kind,speelmaat te verliezen.
Het is leeg in huis iedere keer als je thuis komt of smorgens waker wordt mis je zijn of haar aanwezigheid en begroetingen.
Bert sterte man.


Plaats reactie