Verdriet

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
Ton Pekel
Berichten: 1965
Lid geworden op: 23 jul 2004 08:20
Contacteer:

Re: Verdriet

Bericht door Ton Pekel »

Dag Kombuiscollega's
Hartelijk dank voor jullie steun en opbeurende woorden
Gisteren, maandag hebben we Victorien begraven in de tuin in een stevige doosje, liefelijk
erin gelegd in een doek. Toch zeker 1 mtr diep gegraven onder het vogelfonteintje.
Het is nu heel erg stil in huis en in de nacht van zondag op maandag erg slecht geslapen en om 04:30 uur al maar
aan een kopje koffie want ik kon het in bed niet meer vinden. Dan duurt het lang hoor voordat de krant door de bus komt.
Maar ook dit verdriet gaat wel slijten.
Nogmaals bedankt allemaal voor de woorden via dit forum.
Bijlagen
Een mooi plekje gevonden
Een mooi plekje gevonden
P5236571 - kopie.JPG (265.88 KiB) 2096 keer bekeken
In mrt-april nog voetballen in de kamer
In mrt-april nog voetballen in de kamer
P1010014A.jpg (75.95 KiB) 2096 keer bekeken
Ton Pekel
Wrijving geeft glans en warmte....
........ teveel geeft slijtage!

Gebruikersavatar
Jan Sprong
Berichten: 1549
Lid geworden op: 02 aug 2004 19:45
Locatie: Hoorn

Re: Verdriet

Bericht door Jan Sprong »

Hallo Ton,

Ik kan het me voorstellen hoe het is om zo'n gezinslid te verliezen,je bent er zo aan gehecht dat je hem echt mist.Maar je hebt hem een mooie plaats gegeven en zal zeker niet snel vergeten zijn ,ook al met het gegeven hoe je hem in Nederland heb gekregen.

Sterkte en hartelijke groeten,

jan
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14438
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Verdriet

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Ja Ton, het zijn gezinsleden........39 jaar is een hele tijd. Met een hond kun je daar niet op rekenen, onze oudste Golden was 17 jaar..........

Aahwel, sterkte d'r met...ait vedan
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
Ton Pekel
Berichten: 1965
Lid geworden op: 23 jul 2004 08:20
Contacteer:

Re: Verdriet

Bericht door Ton Pekel »

Dag Jan en Harry
We zijn deze hele week van slag geweest doordat voorval, 37 jaar + 5 maanden vergeet je niet gauw
Even nergens zin in en we konden ons plekje nog niet goed vinden thuis ( stil en geen aanspraak en vaste gewoontes)
Ben nog creatief bezig geweest, heb een herdenkingssteen(tje) gemaakt om de zinnen wat te verzetten.
Nog een keertje lakken en dan is die klaar, kan die bij het fonteintje. Het leven gaat dan gewoon weer verder.
Nogmaals bedankt allemaal dat ik mijn verhaal even kwijt kon op het forum
Bijlagen
Als afscheid wat geknutseld
Als afscheid wat geknutseld
P5276592 (Kopie).JPG (69.92 KiB) 1957 keer bekeken
Ton Pekel
Wrijving geeft glans en warmte....
........ teveel geeft slijtage!
Gebruikersavatar
hrobbers
Berichten: 557
Lid geworden op: 26 sep 2006 20:17
Locatie: de Meern

Re: Verdriet

Bericht door hrobbers »

Mooi monumentje Ton, heb je wat om terug te kijken.
Ook ik heb het mee gemaakt dat je van een kleine vriend afscheid moest nemen, ik heb hem moeten laten inslapen, heb hem 13 jaar gehad dat doet je heel veel pijn, ik heb lopen janken als een klein kind, maar voor mijn maatje was dat het beste, hij was helemaal verkankert, soms moet je het loslaten, voor zijn eigen bestwil, het hoort bij het leven, we gaan allemaal een keer.
Sterkte man


Plaats reactie