Brabant live:

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi Ruud, Morgen misschien beter,waar kan dat aan liggen? ik heb er geen last van.Stuur hem nog wel.Sterkte

Gr. Adrie

Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Adrie,
Ik had je al een mailtje gestuurd, en Ronny nu ook naar jou, dus komt allemaal voor elkaar
groetjes ruud
Gast

Bericht door Gast »

ziet er weer pefect uit adrie.
hoop dat het goed is zo.
Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi Ruud en Ronny,mailtje gelezen, hoop dat het lukt.
Nog bedankt ,Helaas kan ik niks terug doen, want je weet blond.(grijs) :lol:
Gr. Adrie
Gast

Bericht door Gast »

die gast was ikke,door alle comotier was ik weer eens wat vergeten.
Adrie

Bericht door Adrie »

Grandioos , heel veel veel dank,Ik wordt als wijze uil beschouwd in de familie.Maar ik heb toch nog veel te leren.Maar nooit te oud daarvoor.Ik blijf gezellig met jullie mee doen.

Gr. Adrie
Gast

Bericht door Gast »

ik had ook niets anders van je verwacht adrie.
altijd leuk om mensen hier te hebben die als wijze uil worden beschouwd daar kunnen wij ook nog wat van leren.

ik ga nu naar mijn rukbunker toe en zie en hoor jullie morgen wel weer.
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy ADRIE,
't Is een zeer mooie,.....FELI!!!!!
en Ronny jij bedankt. :wink:
groetjes ruud
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,

Deze vond ik nog:
Stiphout: Aanhouding voor vernieling autoruit

Op de Dorpsstraat is dinsdag rond 23.15 uur een 32-jarige man uit Boxmeer aangehouden. Hij zou kort voor zijn aanhouding de achterruit van de auto waarin Lance Armstrong zat vernield hebben. De verdachte gaf aan dat de auto die door de mensenmenigte reed over zijn voeten was gereden. Hij is voor verder onderzoek meegenomen naar het politiebureau.

PS.Hoorde dat ie voor Armstrong naar Stiphout was gekomen, zal nu wel ff minder zijn, met z'n enthousiasme. :oops:
groetjes ruud

Bron: Politie Persbericht Brabant Z-O
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Allemaal,

Uit een zeer zonnig Helliemond dit trieste nieuws:

Afscheid van 'bekende Helmonders'
Donderdag 29 juli 2004 - HELMOND "“ De sluiting vandaag van V&D betekent ook afscheid nemen van de medewerkers. Een groot aantal van hen werkt al meer dan 25 jaar in het warenhuis. Je mag wel zeggen dat zij in de loop der jaren min of meer bekende Helmonders geworden zijn. Met gemengde gevoelens nemen ze afscheid van de winkel. Het ene moment overheerst het verdriet. Het andere de woede. Ze hebben altijd met heel veel plezier bij V&D gewerkt, maar voelen zich nu afgedankt.'Daar heb je dan je hele leven hard voor gewerkt'. 'Volgende week moeten we in de rij gaan staan bij het CWI, daar zijn we gewoon een nummer', zijn veelgehoorde reacties.


De meesten hebben nog geen nieuwe baan en verwachten eigenlijk niet snel aan de bak te komen.

Veel klanten zijn deze week afscheid komen nemen van de 'V&D'ers'. Handjes schudden, een kaartje afgeven of een bos bloemen langsbrengen.

Na 52 jaar, valt vandaag dus het doek voor de Helmondse V&D. Het is de allerlaatste dag dat de winkel open is. Ter afscheid zijn de medewerkers die er 25 jaar of langer gewerkt hebben geportretteerd.

Niet op de foto staan Riemy van Eekelen, die 27 jaar in de verkoop heeft gewerkt en Zus van Driel. Zij was 25 jaar verkoopmedewerkster.

Bedrijfsleider Hans Veldkamp is 36 jaar in dienst geweest van het concern. Floormanager en assistent-bedrijfsleider Hanneke Kophoff werkte er twintig jaar. Beiden zijn echter niet altijd in het Helmondse filiaal werkzaam geweest

groetjes ruud

PS.En het gaat zo goed met onze economie???,volgens Den Haag!!!


Plaats reactie