Een Eigen Bedrijf starten

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Ton van der Sluijs

Re: Een Eigen Bedrijf starten

Bericht door Ton van der Sluijs »

:|

Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Re: Een Eigen Bedrijf starten

Bericht door Compass »

Hallo Ton,

Zo te horen heb je er zin in en dat is een goede start. De verhoudingen inspiratie/transpiratie liggen bij jouw wel in evenwicht.
Veel succes !!!

Ik zal oren en ogen open houden want je weet maar nooit waar een klus vandaan kan komen !

Groeten,
Bert de Boer
Gerard

Re: Een Eigen Bedrijf starten

Bericht door Gerard »

Hallo Ton: Ik wens je zeer veel succes en een voorspoedig begin van 2009 met je bedrijf!! Groeten, Gerard.
Ton van der Sluijs

Re: Een Eigen Bedrijf starten

Bericht door Ton van der Sluijs »

:|
Bram

Re: Een Eigen Bedrijf starten

Bericht door Bram »

:-D Hoi Ton

We zijn beiden weer terug op het hok,gefeliciteerd en veel succes toegewenst.
en dat lukt,zeker weten!!!!!!!.

Groets ook aan Helen

Bram en Rita :-D
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Re: Een Eigen Bedrijf starten

Bericht door Gerrit »

Hallo Ton,

Ook ik, wens je heel veel succes
Groetjes Gerrit.
Gebruikersavatar
Jan Sprong
Berichten: 1547
Lid geworden op: 02 aug 2004 19:45
Locatie: Hoorn

Re: Een Eigen Bedrijf starten

Bericht door Jan Sprong »

Hallo Ton,

Prachtig dat je een bedrijf begint waar je je vakmanschap in kwijt kan ,ik hoop dat je veel klanten zult krijgen met hele mooie klussen .

Succes met je onderneming en misschien kom ik nog wel ééns langs met een klusje voor de Zeekadetten .

Groeten,

Jan
Ton van der Sluijs

Re: Een Eigen Bedrijf starten

Bericht door Ton van der Sluijs »

:|
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Re: Een Eigen Bedrijf starten

Bericht door Jaap5 »

hoi Ton

Dat is weer al een pikheetje geleden dat ik wat van je gelezen heb. Ik zat vanavond op een ander forum en ik zie daar als bezoeker. ik denk even naar ruim 7 en ja hoor ,daar was ie weer.Leuk dat je ondanks de slechte berichten over de economie met volle overgave en goede moed je eigen spulletje op poten zet. Ik ben dit jaar niet aan de andere zijde van de afsluitdijk geweest,maar dat zal in 2009 heus wel gebeuren. En Breezand is wel te vinden, Voorlopig wens ik jullie heel veel goed werk toe,dan volgt de rest vanzelf.
Ik wens jou en Helen een goede gezondheid toe en alles wat wenselijk is in 2009.Trouwens ik las dat er bij de collega,s wel veel gepraat werd maar je weet het Ton Ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je l.l fietsen. En zo is het maar net. Groeten Jaap5
Ton van der Sluijs

Re: Een Eigen Bedrijf starten

Bericht door Ton van der Sluijs »

:|


Plaats reactie