Her en Der op Tenerife

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
gerard tenerife
Berichten: 6491
Lid geworden op: 22 mei 2009 21:01
Locatie: valle san lorenzo,tenerife,spanje

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door gerard tenerife »

Van Los Derriscaderos naar de kust


v+d schreef:
Mijn opa reed niet als gepensioneerde met een autootje naar Portugal of Spanje
Nee hij ging met de Nederlandse Spoorwegen, hij had vrij / goedkoop reizen, had iets te maken met zijn lidmaatschap/oprichten van de Spoorweg bond, maar je hebt gelijk, even lekker mopperen daar klaar je weer helemaal van op :roll:


In de krant vandaag Wanna be a film star!

300 extras are needed for the new Rambo 5 movie starring Sylvester Stallone, and War Pigs starring Dolph Lundgren, Mel Gibson, Mickey Rourke, Colin Farrell and Luke Goss, as both head to Tenerife for filming.
Producers are looking for males and females aged 18-65 with "Mexican appearance", preferably dark skin colour, and tattoos and beards will also be assessed. Previous experience is not necessary, and you must be available for 12 hour working days.

Hier knap je dus ook van op, alleen ben ik te oud, lijk niet op een Mexikaan, heb geen tatoes, maar je weet nooit :roll: alleen dat lange werken staat me niet aan :lol:

Van Los Derriscaderos naar de kust, zeg nou eens selef, het lijkt nergens op die zwarte velden,

Afbeelding

maar gelukkig kunnen we in de verte de Oceaan zien.

Afbeelding

Groeten van Tenerife, Gerard.
een pessimist is een optimist met veel ervaring.

Gebruikersavatar
gerard tenerife
Berichten: 6491
Lid geworden op: 22 mei 2009 21:01
Locatie: valle san lorenzo,tenerife,spanje

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door gerard tenerife »

Van Los Derriscaderos naar de kust

Nog even die zonne paneelen, je hebt het gevoel dat ze je aanvallen , zo dicht komen ze bij de weg :roll:

Afbeelding

We zijn ontsnapt, op de TF1 bij de volgende afrit rechts en dan zijn we bij de kust.

Afbeelding

Groeten van Tenerife, Gerard.
een pessimist is een optimist met veel ervaring.
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10556
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door jdbvos »

Het zit je wel hoog, hè Gerard ?
Maar je bent de enige niet: een jaar geleden sprak in een piloot die vond dat in een straal van 10km rond een vliegveld die dingen verboden zouden moeten worden, ivm de reflectie die de piloten 'met de zon in de rug' verblindt bij tijd-en-wijle..
Ik vond het zo'n raar punt nog niet: als je met een sterke schijnwerper, of een lazer-kaartaanwijzer op vliegtuigen richt, riskeer je zelfs gevangenisstraf...
Oost, west...ook best
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door v+d »

Het is gewoon een rot gezicht die velden vol met panelen, vooral in Spanje zie je dat veel.
Maar als je nu een eenvoudige schapenboer bent op die droge en kale Spaanse vlaktes, dan is dat toch een mooie vaste bron van inkomsten.
Hoef je geen schapen meer te drijven en kan je alle dagen in de kroeg zitten, dat heeft kennelijk wel iets :wink:
Gebruikersavatar
gerard tenerife
Berichten: 6491
Lid geworden op: 22 mei 2009 21:01
Locatie: valle san lorenzo,tenerife,spanje

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door gerard tenerife »

jdbvos schreef:
Het zit je wel hoog, hè Gerard ?
:-D Je hebt weinig anders te doen Jan als je zo met een glaasje wijn in de hand naar het avondrood zit te staren :lol: Dat piloten daar last van hadden wist ik niet, vreemd de paneelen velden op de fotos liggen in het verlengde van de startbaan/ landingsbaan van het Zuid vliegveld even voorbij San Isidro.

v+d schreef:
Maar als je nu een eenvoudige schapenboer bent op die droge en kale Spaanse vlaktes
Geen schapen op Tenerife Jan, onze schapen poten komen uit N.Z. :wink: Hier Geiten en Bokken Jan maar dat komt op het zelfde neer, alleen geven ze minder wol dacht ik maar je hebt gelijk het zal wel weer om de centen gaan :shock: :lol:


We gaan naar de kust

Tussen de TF1 en de Oceaan liggen talloze dorpjes verscholen tussen rotspartijen ,met een kerk, kroeg en haventje

Afbeelding

Afbeelding

Groeten van Tenerife, Gerard.
een pessimist is een optimist met veel ervaring.
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10556
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door jdbvos »

Alweer 250 pagina's vol Teneriffiaanse wederwaardigheden... ! Gefeliciteerd, Gerard ! :-D
Oost, west...ook best
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door v+d »

Op naar de volgende 250. Bij Maria heb je vrij drinken vanavond, zet het maar op mijn rekening, net de camper ingeruild voor een eenvoudig busje dat moeten we ook vieren.
Ik heb nu in de breedte 50 centimeter meer kans om tussen de lijntjes te blijven :lol:
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14378
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door Harry G. Hogeboom »

ingeruild voor een eenvoudig busje
Terug naar " DE Eenvoud" Jan.....vergeleken met een Berini op de voorband en een ouwe lekkende katoenen kampeertent op de bagagedrager geknoopt met zo'n donderse een primus die onder het zadel hangt en bij het trappen tegen je kont aan slingert blijft een " eenvoudig busje" nog steeds een buitengewone luxe vergeleken met de nog vrij recente dagen van "sanitaire stops" in de slootkant met je reet in de brandnetels :lol:
Ik ga d'r gelijk een slokkie op nemen en dat je d'r nog maar lang plezier van mag hebben onder de bezielende en inspirerende leiding van DE Direktie :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
gerard tenerife
Berichten: 6491
Lid geworden op: 22 mei 2009 21:01
Locatie: valle san lorenzo,tenerife,spanje

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door gerard tenerife »

Wandelpad langs de Kust

Bedankt Jan & Jan, 250 paginas he, een heel boekwerk dat had ik in April 2011 nooit verwacht

v+d schreef:
Ik heb nu in de breedte 50 centimeter meer kans om tussen de lijntjes te blijven
Je neemt dat ding toch niet maar naar de Ambuggie Bar Jan dat je 50 Cm meer nodig hebt? :lol: of wilde je gewoon kleiner gaan wonen. :roll:

Langs de Kust
Die rotsen zijn dus ook puim en zandsteen die richel loopt van Los Derriscaderos naar beneden tot aan de kust

Afbeeldingimagenes para gif

Afbeelding

Groeten van Tenerife, Gerard.
een pessimist is een optimist met veel ervaring.
Gebruikersavatar
janvanduin
Berichten: 709
Lid geworden op: 21 jul 2004 20:47
Locatie: noordwijk
Contacteer:

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door janvanduin »

Ga je nog wel naar Portugal,Jan?
Als je wat langer op de camping staat
Is een beetje comfort wel lekker.
grts jan.


Plaats reactie