Langs het wandelpad in Puerto Colon
Waar waren we gebleven, toen het batterijtje in het motherboard de geest gaf? Wat mooie wolken luchten over Valle San Lorenzo geloof ik en wat gezeur over vrouwen borsten in een kroeg in Par

, maar ja dat is wel een paar dagen geleeden. Het is wel een operatie geweest als gevolg van dat batterijtje, het heele spulletje was in de war, en Windows wilde niet starten, paniek maar alles is toch weer goed gekomen en ik ben niks kwijt.
Ondertussen zijn we al weer even verder, de scholen in Engeland en Wales gaan vandaag op vacantie, in Schotland en Spanje is de vacantie al twee weken bezig, Chris Froome heeft nog steeds de Geele trui, maar hij zal morgen wel hard moeten trappen om hem te houden. de Britse regeering is ook op vacantie gegaan, ik dacht dat ze dat verleeden maand al gedaan hadden, maar ja wat verwacht je als je stuurloos bent, wij gaan gewoon verder met het wandelpad en ik weet precies waar we naar toe gaan, vandaag Puerto Colon, Costa Adeje, Tenerife en morgen nog wat fotos van de vacantie in Cornwall wat nu voelt of dat al jaren geleden is.
Het strand in Puerto Colon, nog niet te druk, mogen zal het wel anders zijn als de invasie uit Britain binnen is (het kan nu nog)
Er staat een stevige bries, en warm ook de wind komt uit Afrika er zullen morgen avond wel heel wat Roodborstjes zijn.
Groeten van Tenerife, Gerard.
een pessimist is een optimist met veel ervaring.