Her en Der op Tenerife

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
gerard tenerife
Berichten: 6491
Lid geworden op: 22 mei 2009 21:01
Locatie: valle san lorenzo,tenerife,spanje

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door gerard tenerife »

Langs het wandelpad in Los Cristianos

Deze jonge danseresjes zijn in een paar jaar de Carnavals Koninginen

Afbeeldingsubefotos

Dit was leuk, deze mannen zijn helemaal behangen met kleine spiegels, uit een horror film?

Afbeeldingimag

Groeten van Tenerife, Gerard.
een pessimist is een optimist met veel ervaring.

Gebruikersavatar
gerard tenerife
Berichten: 6491
Lid geworden op: 22 mei 2009 21:01
Locatie: valle san lorenzo,tenerife,spanje

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door gerard tenerife »

Langs het wandelpad in Los Cristianos

Er word wel van alles bij gesleept, het treintje wat normaal in Costa Adeje rond rijd, nu in Arona.
Wanneer komen de Koningen nu?

Afbeeldingsubir imagenes

Nog meer Disney figuren, zullen wel de kados voorstellen die de kinderen zeker zullen krijgen, er zijn grote inzamelingen gehouden voor de minder rijke kinderen.

Afbeeldingsubirimagenes

Groeten van Tenerife, Gerard.
een pessimist is een optimist met veel ervaring.
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10598
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door jdbvos »

Prachtig hoe de hele goegemeente meedoet in zo'n traditioneel feest...
Gefeliciteerd, overigens, met je 200e pagina ! :-D
Oost, west...ook best
v+d
Berichten: 7174
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door v+d »

Gerard slaat bijna geen dag over, door zijn berichten weten wij in de Algarve al wat voor weer er aan komt :-D
200 pagina's, is er weer eens iets te vieren in de bar :-D We wachten even tot Martin weer boven water is, hebben we dubbel feest :wink:
Gebruikersavatar
gerard tenerife
Berichten: 6491
Lid geworden op: 22 mei 2009 21:01
Locatie: valle san lorenzo,tenerife,spanje

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door gerard tenerife »

Langs het wandelpad in Los Cristianos

jdbvos schreef :
Prachtig hoe de hele goegemeente meedoet
Ja Jan ze worden de tradities van jongs af aan geleerd en ik weet zeker dat er hier en daar nog wel een Hollands kind bij zit waarvan de ouders hier wonen. De jeugd is hier belangrik en word overal bij betrokken, en bedankt voor de felicitatie.

v+d schreef:
door zijn berichten weten wij in de Algarve al wat voor weer er aan komt
Dat zal wel een beetje mee vallen Jan, het weer deze week was veel beter in GranCanaria dan in Tenerife, wij hebben nog steeds die rotte wind en morgen vroeg zal het nog maar 14C op het wandelpad zijn, dus dat word wanten aan en dassen om :cry:

Terug naar de Koningen en hun optocht:
Toen ik dit van verre zag dacht ik wat zijn dit, verpleegsters maar nee toen het dichterbij kwam bleek het dat ze vleugels hadden, dus duidelijk Engeltjes

Afbeeldingimag

en dan ook nog op rolschaatsen, ik heb geen iedee of Gabriel rolschaatsen had, dacht het niet.

Afbeeldingimag

Groeten van Tenerife, Gerard.
een pessimist is een optimist met veel ervaring.
v+d
Berichten: 7174
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door v+d »

Hoi Gerard, een Hollandse jongen en dan bij 14 graden een das om en wanten aan?
Dank zij de Brexit zijn de Engelsen hier met een kaarsje te zoeken, dus hier lopen Hollanders rond.
Die lopen rustig in hun T-shirtje buiten in de korte broek, niet fraai om te zien overigens. Hier is het prachtig droog en zonnig maar wel met een wind van 18km/uur, als die weg is gaat het regenen dus laat maar waaien :wink:
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14434
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door Harry G. Hogeboom »

200 pagina's, is er weer eens iets te vieren in de bar
Tjaaa, vroegaah maakten we iemand Jarig..als we om een excuus verlegen zaten om een slokkie te nemen.........dus NU de felicitaties met 200 pagina's Gerard......mooie verslagen, dus " Goud goan EN deur goan t'r met en aaait vedan" :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
gerard tenerife
Berichten: 6491
Lid geworden op: 22 mei 2009 21:01
Locatie: valle san lorenzo,tenerife,spanje

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door gerard tenerife »

Langs het wandelpad in Los Cristianos

v+d schreef:
Dank zij de Brexit zijn de Engelsen hier met een kaarsje te zoeken
Dat zal nog wel minder worden Jan als ze een visa moeten hebben dan heb jij het lekker rustig, maar goed nieuws voor mij de pond omhoog, maar ja de FTSE gekeldert maar daarom niet getreurt. De PM heeft ons een harde Brexit belooft en dat we naar de landen buiten Europa gaan exporteren :shock: Staal naar China? Autos naar Japan? kleding naar India ? USA, ja Trump ziet ze aankomen, als het niet zo ernstig was zou je er om moeten lachen. maar dat is politiek en daar houden we ons buiten en genieten van fotos en mooie verhaalen van rond een betere wereld.

Harry schreef:
Tjaaa, vroegaah maakten we iemand Jarig
met al die verjaardagen vieren Harry zou jij al minstens 120 jaar oud moeten zijn :lol: zo lang als het gewaardeert word en ik de toetsen op het keyboard nog kan vinden, gaan we rustig door.

De intocht van de 3 Koningen

Over Gabriel gesproken, zou dit hem moeten voorstellen?

Afbeeldingimagen

Zoals ik al eerder zei, met zo´n optocht word er van alles bijgesleept, zelfs een oude VW en daar achter een kar met kados.

Afbeeldinghosting imagenes

Groeten van Tenerife, Gerard.
een pessimist is een optimist met veel ervaring.
Gebruikersavatar
gerard tenerife
Berichten: 6491
Lid geworden op: 22 mei 2009 21:01
Locatie: valle san lorenzo,tenerife,spanje

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door gerard tenerife »

Langs het wandelpad inLos Cristianos

Het is al lang Kinder bed tijd, maar voor de optocht nemen ze gewoon het bed mee :lol: en is iedereen tevreden. Ik denk dat er wat gaat gebeuren er word een hoop drukte en gedrang gemaakt, de Koningen strooien snoepjes uit.

Afbeeldingsubir fotos online

en ja hoor daar is de eerste Koning, vraag me zijn naam niet. Er is een heele drukte met die snoepjes gooien, de kinderen willen dichtbij komen maar die kameelen moet je goed in de gaten houden, ze kunnen gemeen bijten en spugen.

Afbeeldingimagenes gratis

Groeten van Tenerife, Gerard.
een pessimist is een optimist met veel ervaring.
Gebruikersavatar
gerard tenerife
Berichten: 6491
Lid geworden op: 22 mei 2009 21:01
Locatie: valle san lorenzo,tenerife,spanje

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door gerard tenerife »

Langs het wandelpad in Los Cristianos

Overdag mooi weer in Tenerife, die strakke bries is wat gaan liggen en niks van dat witte spul als in Majorca, Benidorm en Costa Blanca. Ik hoop dat Jan in Portugal dit toch wel even mispeiled.

Het is wel een beetje een gekkenhuis aan het worden met al die mensen

Afbeeldingsubir foto

Ik denk dat het voor die Koning niet makkelijk is om op die bult te blijven zitten :roll:

Afbeeldingimagenes gratis

Groeten van Tenerife, Gerard
een pessimist is een optimist met veel ervaring.


Plaats reactie