Her en Der op Tenerife

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door v+d »

Veel plezier in Puerto de la Cruz, in Vera Cruz vond ik het vroeger ook wel leuk :wink:

Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10557
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door jdbvos »

Vera Cruz vond ik het vroeger ook wel leuk
kejje wel stellen ! Vooral dat pleintje... (weet ik veel welke)
We lagen daar eens met de carnaval over. Wát een feest ! Gelukkig nog vóór de Yanks daar de carnaval kwamen verzieken...
Wij noemden het doorgaans Vera's Kruis.... :-D
Oost, west...ook best
Jos Komen (R.I.P)

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

v+d schreef: 21 jul 2018 14:03 Veel plezier in Puerto de la Cruz, in Vera Cruz vond ik het vroeger ook wel leuk :wink:
En Santa Cruz? :wink:

Oldenburg.jpg
Oldenburg.jpg (150.64 KiB) 3062 keer bekeken
Patru (R.I.P)

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door Patru (R.I.P) »

Mooi die foto van de Oldenburg in Santa Cruz de la Palma.
In juni jl. zaten we op het eiland La Palma vanaf ons balkon in Los Cancajos de haven van Santa Cruz in de gaten te houden.
Nog net voor ons diner vertrok de P&O'er Ventura weer naar de volgende bestemming.
Het was wel wat behelpen met de foto van zo'n afstand, maar ja, het plaatje.

Ventura vertrek Santa Cruz de la Palma 1-6-2018.jpg
Ventura vertrek Santa Cruz de la Palma 1-6-2018.jpg (166.06 KiB) 3045 keer bekeken
Groet, Paul G.
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door v+d »

opvallend die Britse auto's.
Ik zie een Standaard en Austin vrachtwagens, toen ik een jaar of tien was zag je die nog veel(1952).
Mooie foto overigens.
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14380
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door Harry G. Hogeboom »

opvallend die Britse auto's.
Zeg eeeh Jan....sinds wanneer maken die Engelsen " auto's"???......vervoersmiddelen OK! :lol: ....maaaar "Auto's"??? :mrgreen:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door v+d »

Nog even, dan komt de beste auto uit China :-D
Gebruikersavatar
A.Kuiper/J.Pessoa/BR
Berichten: 8139
Lid geworden op: 09 okt 2017 03:24

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door A.Kuiper/J.Pessoa/BR »

Vera Cruz vond ik het vroeger ook wel leuk ..vooral dat pleintje
Zal ongetwijfeld ook dit pleintje geweest zijn met de mariachi muziek
Vera Cruz  Mexico.jpg
Vera Cruz Mexico.jpg (49.34 KiB) 3013 keer bekeken
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door v+d »

Jawel, daar was ik eens zo dom om een prop servetten in zo'n koperen blaasinstrument van zo'n Mexicaanse blazer te mikken.
Het was prima dat wij, door het vele machinekamertrappen klimmen, sterke beenspieren hadden we konden ook grotere stappen nemen als die kleine Mexicaantjes :-D Enfin, je leert zulke streken vanzelf af :wink: Met vier man tegen twintig oververhitte Mexicanen begin je niet veel dus rennen.
Gebruikersavatar
gerard tenerife
Berichten: 6491
Lid geworden op: 22 mei 2009 21:01
Locatie: valle san lorenzo,tenerife,spanje

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door gerard tenerife »

Her en Der op Tenerife

Ja we zijn weer veilig thuis van onze expeditie naar Puerto de La Cruz, ja expeditie, we zijn voor de eerste keer met de bus gegaan en niet zelf rijden, we hebben dingen gezien die ons voor die tijd nooit zijn opgevallen.
Ik ben ook zo’n beetje bij met het doorlezen van het topic Her en Der op Tenerife en het blijkt wel dat je eigenlijk geen week kan weggaan, ik had nog maar nauwelijks mijn hielen gelicht of het pijl van het topic ging naar beneden tot het kruis van Vera :wink: maar gelukkig brachten Jos en Paul, met plaatjes van mooie scheepjes, dat weer in orde. Wel had ik een schok toen ik las dat een steunpilaar van de Gelderse achterhoek, alhoewel in zijn jonge Jaren, de beest heeft uitgehangen bij Vera’s kruis na het horen van Mexikaanse muziek, waar gaat de wereld naar toe? :lol:

Hoe dan ook in mijn afwezigheid is de gemeente Arona ook plotseling in het geweer gekomen, krakers / daklozen op het Maritieme wandelpad in Los Cristianos,? schande voor de toeristen, dat kan niet :wink: Ik had hier al wat over geschreven net voor ik weg ging en over dat al lang leegstaande pand aan de haven

Toen

Afbeeldingpic upload

en nu

Afbeeldingfree photo hosting

er word nog hard aan gewerkt, het word een beplant eiland op het strand, met een doos in het midden en maak je niet te veel zorgen over de daklozen, er staan nog zoveel leege Fincas dus ze hebben wel ergens een dak boven hun hoofd, maar ja dat er nog daklozen zijn in 2018, tja .....

Afbeeldingimagen subir

Groeten van Tenerife, Gerard.
een pessimist is een optimist met veel ervaring.


Plaats reactie