NOG EEN MAAND EN DAN?

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gast

Bericht door Gast »

Dat is goed nieuws Ronny,ik denk dat je onderhand wel weer zin hebt in een reisje. :wink:

grts jan van duin.

Bram

nog een maand en dan

Bericht door Bram »

:D Ik ben blij te horen dat je die liesbreuk ook weer kan" vergeten"
Ik heb het nog ff druk maar je muziek gooi ik als je niet thuis bent in de brievenbus.
Groetjes Bram
Joke

Bericht door Joke »

Goed nieuws Ronny!! Hoef je je daar voorlopig effe geen zorgen om te maken. :D
ronny

Bericht door ronny »

Ben helaas uit de planning voor de Archangelgracht gehaald wegens
WEER gezondheids problemen niet de lies maar alles komt in een keer en/of achter elkaar :evil: :?:

Schijtziek wordt ik er van,ben je van het ene af heb je weer wat anders zal de 26 jaren op zee wel zijn denk ik?? :evil: :evil: :evil: :!:
Hans B

Bericht door Hans B »

Zit je ook niet echt mee. Veel sterkte vanuit de zandbak.

Groeten,
Hans B. te D.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Ronny,
We hopen dat je gauw "de oude" bent.
Jos en Akkie

(Schil maar een paar peertjes)
ronny

Bericht door ronny »

Goeden dag Allemaal.

Mijn bloeddruk is weer normaal met de pillen en mag dus weer varen.
Had de baas gebeld maar zal wel niet voor de kerst worden dus weer met kerst thuis.
Mijn familie is zeer gelukig daar mee mag ik weer in de kombuis staan en zij alles opeten. :lol:
Bram

nog een maand en dan

Bericht door Bram »

:D Goede morgen Ronny,nou zo te horen is het weer K.. met peren,zit je weer vast met de Kerst,en mis je waarschijnelijk de voorjaarsreuine weer,mischien spreek ik je van de week nog wel ff ,als we bij jou beneden aan het shoppen zijn,je heb in ieder geval met die ABN race mooi werk geleverd.
Groetjes Bram :D


Plaats reactie