Pikheet in de ALGARVE

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10556
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Pikheet in de ALGARVE

Bericht door jdbvos »

Mooi, hoor..!
En met een flinke voorzettent heb je er zó een enorme huiskamer en fietsenschuur bij, tóch
Oost, west...ook best

Gebruikersavatar
peelander
Berichten: 2412
Lid geworden op: 25 nov 2009 14:43

Re: Pikheet in de ALGARVE

Bericht door peelander »

v+d schreef: 24 nov 2018 11:19 Voor de mensen die in een echte camper rijden hierbij een plaatje van ons nieuwe hok, wij hebben dus echt mooi weer nodig :lol:
IMG-20180905-WA0001.jpg
We hopen dat het snel went die kleinere ruimte. Maar zoals Cruijf (rip) placht te zeggen: elk nadeel heb zijn voordeel. Bij jullie de wendbaarheid en het gemak van een busje.
Groeten van uit Peso de REGUA aan de Douro.
Jan van der Pluijm
Jacob Bothof
Berichten: 1481
Lid geworden op: 26 mar 2016 16:10

Re: Pikheet in de ALGARVE

Bericht door Jacob Bothof »

Aan tafel kan je in iedergeval je glaasje Tinto kwijt voor een potje na de wacht :-D
En om rustig een tukkie te doen heb je de mogelijheid om een muurtje opte trekken. :lol:
Allebei een prettige tijd toegewenst, een behouden vaart en later op thuisreis een behouden thuiskomst. :wink:
Jacob
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Pikheet in de ALGARVE

Bericht door v+d »

Aye Jacob, ik vrees dat we om toerbeurt een tukkie moeten doen.
Nou ja, buiten zitten is onze hobby en daar moeten we nu ons beroep van maken :lol:
Vandaag met het ding even langs het water van Woudsend via Stavoren over de dijk naar Lemmer gereden, de weilanden zitten vol met Canadezen(ganzen) prachtig. We hebben nu 1500 km gedraaid en zaterdag komt de aflosploeg om onze katten te verzorgen dus we gaan dan maar Zuidwaarts.
Gebruikersavatar
peelander
Berichten: 2412
Lid geworden op: 25 nov 2009 14:43

Re: Pikheet in de ALGARVE

Bericht door peelander »

Dan op de valreep nog effe een veilige reis naar hier gewenst Jan en Marieke.
Ziet je koppie er weer tiptop uit?
Groeten
Jan van der Pluijm
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Pikheet in de ALGARVE

Bericht door v+d »

Hoi jan, prima gelukt mooi sneetje voor zover je dat bij een kerel zeggen kan :lol: .
Maar ja je weet hoe het gaat, iedereen komt blij om je heen staan en dan is er één kerel die zegt: " maar..."
Er moeten nog een paar stukjes uit dus dat moest dan maar in januari 2019, gelukkig is dat niet urgent en de snijder vond het ook goed in begin maart.
Dus ben ik voorlopig weer gered en kan naar het Zuiden. Ik heb een grenzeloos vertrouwen in die man, dat is een vakman dus komt het goed in maart.
Petje op en factor 50 op mijn kop, als dat alles is :wink:
Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4848
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24

Re: Pikheet in de ALGARVE

Bericht door Allen »

@Marieke & @Jan een goede reis naar het zuiden.
Geen ruzie en wrevel onderling omdat de leefruimte een iewat krapper is. :mrgreen:
Een goed en prettig verblijf aldaar. 8)
Grtn @Allen
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Pikheet in de ALGARVE

Bericht door v+d »

Ja Allen, inpakken is gelukt waar alles gebleven is en of we het kunnen weervinden is iets anders.
We streven naar nog minder zooi mee nemen, ooit komt het goed.
Afleiding tijdens pakken is ook niet goed.
Onze fietsen pak ik in zo'n zwart condoom met ritssluiting, ik vergeet telkens hoe dat pokkeding werkt. Dus fietsen op het rek, komt de mollenvanger langs en het wordt een heel palaver. Nadat die gast vertrokken is blijkt dat ik eerst het condoom om het rek moet werken en dan pas de fietsen vast zetten. @#$%&, wat een geklooi!
Enfin het zit, maar ik denk dat de fietsen ook wel zonder zo'n hoes moeten kunnen, dus dat ga ik op de thuisreis maar eens uitvinden.
jago
Berichten: 296
Lid geworden op: 07 jan 2009 13:34

Re: Pikheet in de ALGARVE

Bericht door jago »

Hoi Jan en Marieke,

Nog even op de valreep.
Een voorspoedige reis met de nieuwe bus, en een mooie
vakantie .
Petje ophouden en zorgen dat hij er bij Fao niet afwaait.

Groeten Jaap.
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Pikheet in de ALGARVE

Bericht door v+d »

Nou, wij hebben vandaag bij Calais 3 uur voor een blokkade gestaan, bij een afslag waar we tergend langzaam naar toe schoven wist TomTom raad en stuurde ons door de Bush keurig na de blokkade de weg weer op. Pluim voor TomTom :-D
Die Fransen maken er een zooitje van, ze hebben ongetwijfeld een punt maar dit lijkt wel oorlog.
Op de afritten spookrijden, op de afritten achteruit rijden, vandaag kon het allemaal.
Dan lopen er ook nog diverse duistere figuren te kijken of er iets te roven valt of een ritje naar Albion geregeld kan worden. De chauffeurs maken er zelf korte metten mee, maar erg vervelend voor alle partijen


Plaats reactie