Uitspraak:!!!!!

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Jos & Alle Anderen,
Ja het is wel een zwaar gevecht geweest tegen de staat en z'n multinationals, en waarschijnlijk hadden anderen dit niet zo lang vol gehouden, maar mijn volhouden, mijn zeker zijn van mijn gelijk hebbende,heeft mij er doorheen gesleept, was niet altijd even makkelijk,vaak niks meer te vreten/drinken aan 't eind v/d maand,en geen euri meer in de pocket; en ook waren er gelukkig nog een paar mensen die ook in mij geloofde, en die mij er doorheen hebben getrokken, dus een feestje is terecht op z'n plaats.
groetjes ruud.

Adrie

Bericht door Adrie »

Ruud ,
Geniet er van man , je hebt het verdiend,
gr. Adrie
Gebruikersavatar
Vaerderij
Berichten: 1935
Lid geworden op: 28 nov 2004 09:53
Locatie: Spoolde, Zwolle

Bericht door Vaerderij »

Opnieuw van harte gefeliciteerd Ruud. Uitspraken zijn natuurlijk mooi maar na al die jaren geloof je er pas in als je de bankafschriften binnenkomen. Ik neem aan dat je nu een VIP box neemt bij Heerenveen. Daar wordt, zoals je weet, het betere voetbal gespeeld in een prettige sfeer.
Anne

As t nait kin zo as t mout, mout t mor as t kin:
Toch mor pebaaiern aal is t ook nait haildaal noar t zin.
(Geen Fries)
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Whaaauw; geweldig bericht Ruud. Eindelijk weer een beetje te kunnen LEVEN ondanks alle lichaamlijke en geestelijke pijn en ellende.

Proficiat. Wij konden je alleen maar steunen en begrijpen maar de hete kastanjes heb je toch echt zelf uit het vuur moeten halen.

Groeten,
Bert de Boer


Plaats reactie