Van sparks tot internationaal chauffeur

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
ed fowler

Re: Van sparks tot internationaal chauffeur

Bericht door ed fowler » 24 jan 2018 12:21

Geweldig Louis, ik heb al heel lang gezocht naar de Hollemantrucks maar kreeg steeds recente wagens te zien uit Roemenie waar ze schijnen te zitten nu. Maar hiervan ging m'n hart open, een stukje nostalgie uit het 'Haagje' . En van die GMC kieper liep een achterband af toen het een houten bruggetje passeerde en waar ik met m'n vriendje onder aan de oever in de Bieloop stond te vissen. De band rolde naar beneden op ons af, raakte iets en vloog over ons heen de Bieloop in. De GMC reed door. sÁvonds bij Holleman verteld waar ze de band konden vinden. En dan zwemmen in de Princeplassen met binnenbanden van Holleman met de nodige schrammen op je body van het ventiel.Och wat een tijd. Hollemen links, West-Brabant Express bussen recht tegenover en rechts de remise van de BBA. Ik kan het nog wel eens echt missen.
gr. Ed

leo-shof

Bericht door leo-shof » 24 jan 2018 14:11

Hallo Ed

als je naar de startpagina gaat
start pagina.jpg
start pagina.jpg (107.08 KiB) 534 keer bekeken
En je vult dit in Holleman transport Breda
En je klikt op dat S je, daarna klik je op Google afbeeldingen, dan krijg je er nog meer
Google afbeeldingen.jpg
Google afbeeldingen.jpg (114.36 KiB) 534 keer bekeken
Achter iedere deur schuilt wel een verhaal !

LEO

ed fowler

Bericht door ed fowler » 24 jan 2018 23:48

Waw, thanks! De DAF met sixpack en dikke lip staat me nog duidelijk voor ogen.Schitterend, bedankt. Groetjes Ed

Willian

Bericht door Willian » 28 feb 2018 15:55

Hallo,

Ben nieuw hier, altijd met plezier achter het rad van avontuur gezeten.
Veel gezien veel meegemaakt, mooi en minder mooie dingen, zoals wij allemaal denk ik.
Ik ken de haan nog wel in Boxtel , was benieuwd of iemand hun monteur nog bij naam kende, hij heeft nadat hij bij de haan is weggegaan bij mijn vader als monteur gewerkt ?

Heb nog wel paar mooie verhalen ..........
De charme en de fun is er zeker wel af, ik ben ook al jaren geleden gestopt met mijn transportbedrijf.
Maar mis het avontuur, zondagmiddag vertrekken en wanneer thuis ......... volgend weekend of over 3 maanden.
Mijn passie was, als het maar ver weg was, geef maar hier die papieren, zoek het wel uit en brood bakken ze overal.

Willian

Bericht door Willian » 28 feb 2018 15:59

Hier nog even foto.
Zal er nog paar meer opduiken
groetjes allemaal
Bijlagen
Kopie  van Scannen0004.jpg
Kopie van Scannen0004.jpg (113.63 KiB) 289 keer bekeken

Plaats reactie