Klussen en klooien

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Denis

Re: Klussen en klooien

Bericht door Denis »

Theo,

Ik neem aan dat je contra stekkertje nodig hebt voor de aansluitingen op de printplaat, zowel voor de speakers als voor de power aansluiting, ik ken die dingen wel maar heb geen flauw idee hoe ze heten( ben een WTB er), maar daar kan ik wel achter komen.
Ik heb op de zaak binnen mijn afdeling een paar erg slimme electrolala gasssies zitten ik zal het maandag even na vragen, hoe ze heten en waar je ze kan krijgen.
Dus effe geduld en met een beetje mazzel hoor je het maandag.

Gr
Denis

Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14378
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Klussen en klooien

Bericht door Harry G. Hogeboom »

een paar erg slimme electrolala gasssies
Dat zijn dus in dit geval " Linkuh Binkuh van Denis".......en nait van " Vinke" :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Denis

Re: Klussen en klooien

Bericht door Denis »

[quote][" Linkuh Binkuh van Denis"../quote]

dat kan je wel zeggen meester, die gasten zijn op het gebied van automatisering en programmering uiterst kundig kan ik absoluut niet meer bij benen, maar soms heb ik mazzel en gaat er iets groots en lomps kapot, en dan moet er iets gedaan worden met sleutel 30 en een vuistje van 5 kilo of zoiets, ja en als de bezetting dan laag is, zeg ik een vergadering af trek een ketelpakkie neem zo'n gast mee aan en ga zelf aan de slag, en dat is dan toch wel weer even lekker.

Gr
Denis
Gebruikersavatar
gerard tenerife
Berichten: 6491
Lid geworden op: 22 mei 2009 21:01
Locatie: valle san lorenzo,tenerife,spanje

Re: Klussen en klooien

Bericht door gerard tenerife »

Merkwaardige mensen zwerven er toch over het internet.
Niet alleen op het net Theo maar over de heele wereld, maar zoals je zelf nog al eens zegt,

"Wie zich niet ergert doch slechts verwondert, wordt zeker tachtig, misschien wel honderd." :lol:

mvg van Tenerife, Gerard
een pessimist is een optimist met veel ervaring.
Jolly Sailor

Re: Klussen en klooien

Bericht door Jolly Sailor »

Dealextreme.jpg
Dealextreme.jpg (248.51 KiB) 5302 keer bekeken
Je moest toch naar de Ikea in Thessaloniki‎ nou daar heb je ook een MediaMarkt die verkopen ook losse onderdelen of anders naar een computerboer.
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Klussen en klooien

Bericht door v+d »

Als het niet lukt kan Theo altijd nog een vuistje gebruiken om het af te maken :wink:
Jolly Sailor

Re: Klussen en klooien

Bericht door Jolly Sailor »

Dealextreme-2.jpg
Dealextreme-2.jpg (239.12 KiB) 5295 keer bekeken
En als Theo het voor elkaar heeft dan geeft dat een herrie in huisje Horsten.
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Klussen en klooien

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Bedankt voor de reacties. Iemand weet dat gewoon, daar ben ik van overtuigd. Het moeten immers standaard stekkertjes zijn? Ferry weet het vast wel. Maar ja, waar is Ferry? :?

Jolly, bedankt voor de foto's, maar bij de leverancier ben ik natuurlijk als eerste gaan kijken, dus die had ik al en ook daar kan ik ze niet vinden. En MediaMarkt Thessaloniki... Dacht je dat de Griekse MediaMarkt hetzelfde assortiment had als een Nederlandse? Vergeet het maar. Grieken zijn absoluut geen doe-het-zelvers, dus waarom zou de MediaMarkt losse onderdelen verkopen? Je staat soms versteld welke simpele dingen je hier niet kunt kopen. Het is in veel gevallen eenvoudiger, sneller en vaak ook nog goedkoper om iets via het internet te bestellen in Nederland, Duitsland, Amerika of Shanghai dan binnen een straal van 30 km hier.

En zoals ik al zei: ik kan hier wel naar een elektronicus gaan, maar ik dacht: als iemand me nou even de naam of de code van die klutstekkertjes geeft, dan red ik me er wel mee. Maar niemand weet de naam of de code van die dingen, dat is intussen wel duidelijk. :-D
Denis, als je maandag even kunt informeren, heel graag. Alvast bedankt.
belgonaut

Re: Klussen en klooien

Bericht door belgonaut »

Ahoy Theo,
Hier nog een link met de wereld aan spullen.
http://www.ges.cz/en/cables-and-connect ... s/SCG.html
Grts, Belgonaut.
Jolly Sailor

Re: Klussen en klooien

Bericht door Jolly Sailor »

Belkin.jpg
Belkin.jpg (12.39 KiB) 5249 keer bekeken
Deze conectorstekkers heb ik ook aan mijn voeding zitten, alleen zijn deze 4 pins maar zal ook wel in 2 pins zijn te verkrijgen.

Maar vind dit systeem het meest lijken op die foto van Dealextreme.


Plaats reactie