Feest in Havens

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hallo Henk,

Kijk eens aan ; geregistreerd en wel. Welkom op het forum zal ik dan maar zeggen ook namens de andere forumleden.

Henk53 slaat toch niet op je leeftijd hè want dan begin je nu alwéér met smokkelen!! Ik ken slecht weinig mensen die op hun 35e al grijs waren :?

Nou die snijwonden heb ik toch echt vakkundig behandeld hoor anders waren de lidtekens nu veel erger geweest :twisted:
Net als trouwens de gebroken ribben van die Schotse Sparks :twisted: Hij kon er zelfs nog mee schilderen en tallyen toch ? :cry:

"Sparks, Please show your face or whatever's left of it" weet je nog toen de imigration koppen moest tellen ? :roll:

Ik zag in een Spliethoff krantje dat Renee Verstraete (2e ST) nu als Kapitein op de Schippersgracht zit.

Rens Olyslager (je weet wel; weekend begint op woensdagmiddag en eindigt op de woensdagmorgen daaropvolgend) heb ik nooit weer wat van gehoord.

Wouter Kremer heb ik nog wel een paar keer getroffen als loods in Amsterdam/IJmuiden

Groetjes,
Bert de Boer

henk53

Bericht door henk53 »

tja bert ik had het ook gehoord van rene ( er is een ,,goeie,, WTK aan verloren gegaan :lol: in iedergeval een goeie WTK vriend :lol: )

toevallig sprak ik zaterdag wouter zijn vader nog.ik was op bezoek in noordwijk..

bert !! ik ben écht 53..dat wéét je toch?? hahahaa. en nog niet met pensioen en rijdt dus nog steeds in 2e handsoottoos..ik las ergens dat als je met pensioen bent je steeds een nieuwe oottoo kan kopen :shock:
van die rens heb ik ook nooit meer iets gehoord.hij scheerde zich ook alleen maar op de vóóravond van het weekend he?.je krijgt de allerhartelijkste groeten van joke ook... :twisted:
en als renee goed heeft opgelet bij het behandelen van de wonden kunnen ze bij spliethof nog lachen :)
groetjes


Plaats reactie