----
Ik ben tevreden met dit antwoord. Ik verwacht echt niet dat ze de hele herdenking om gaan gooien. Het is mij voldoende dat mijn punt genoteerd is en vastgelegd. Ik wilde er gewoon een keer op wijzen.
Het Nationaal Comité stuurt u volgend jaar een uitnodiging voor de Nationale Herdenking 2018.
Het komt me toch voor dat dit een persoonlijke uitnodiging is. Er staat niet: "U bent van harte welkom om u aan te sluiten bij het defile."
Ik hoop eigenlijk dat er dan ergens tussen al die andere ouwe zakken een stoeltje voor me vrijgehouden wordt.
Gaan we bij Krasnapolsky logeren, hoeven we niet ver te lopen.
Ik zie het te zijner tijd wel. Laten we eerst maar eens proberen om het leven tot die tijd in stand te houden.
Leuk dat je
De prijs hebt gekocht, Jacob. Hadden ze het dan niet in de bibliotheek? De meesten hebben het wel en zo niet, kunnen ze het altijd uit de Centrale Bibliotheek laten komen. Ik krijg elk jaar nog een paar centen van de uitleningen. Ik kan dat voor elk van mijn boeken en al mijn vertalingen per jaar nakijken op de overzichten van de stichting LIRA. Ik heb even een paar jaar teruggekeken: het wordt nog steeds zo'n honderd keer per jaar uitgeleend. Ter vergelijking: mijn vertaling van
The Silent Sea van Clive Cussler werd in 2016 ruim 3500 keer uitgeleend,
De storm, ook van Cussler, ruim 2500 keer.
Ik wens je er nog wat genoeglijke uren mee.
--------------