Heel boos

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Heel boos

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik ben niet boos hoor, maar verbaas me over de vooroordelen die sommige mensen hebben.
Zoals bekend heb ik rugproblemen en gebruik hier dus een boodschappenkarretje, zoiets als deze.
boodschappenkarretetje.jpg
boodschappenkarretetje.jpg (95.16 KiB) 5227 keer bekeken
Verdomd makkelijk, bij de kassa wordt tie ingeladen en bij de koelkast pas uitgeladen. :-D
Maar dit wordt beschouwd als een ouwelullen karretje.
Een koffertje op wieltjes is echter helemaal in, snelle managers gebruiken deze om snel van office to airport te reizen.
handbagage koffers.jpg
handbagage koffers.jpg (88.17 KiB) 5227 keer bekeken
Maar echt veel verschillen zie ik eigenlijk niet. :wink:

Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: Heel boos

Bericht door lp »

IEDEREEN DIE WIL WERKEN TOT LIEFST 70 KRIJGT EEN BEDRIJFSWAGEN CADEAU
:lol: De gemiddelde redder bij de KNRM rukt uit met zo'n karretje.
Afbeelding
quo vadis
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Heel boos

Bericht door v+d »

Ach Jos, wij lopen al jaren met zo'n boodschappenkarretje het is vooral makkelijk :wink:
In Portugal hebben sommige oudjes het beter voor elkaar, om jaloers op te worden. Mooi dorpje, mooi hutje, prachtig klimaat en buitengewoon vervoer :lol:
DSC02565bejaarden vervoer.JPG
DSC02565bejaarden vervoer.JPG (569.16 KiB) 5218 keer bekeken
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Heel boos

Bericht door Mart Hoogedoorn »

WÈL eleganter Jos...vooral die beentjes van de ''voorttrekster'' :lol:
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Geep
Berichten: 865
Lid geworden op: 07 apr 2012 18:49

Re: Heel boos

Bericht door Geep »

Ik zie wel een groot verschil.
Zie liever haar benen, dan ruig behaarde witte melkflessies.
vrgr.Geep
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Heel boos

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Met hier en daar een spatader :mrgreen:
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14378
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Heel boos

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Via Piet Sinke Nieuwsbrief.

Piracy ruling “crazy”.

A shipping charity has branded a court decision to make France compensate Somali pirates “repugnant”. The Maritime Piracy Humanitarian Response Programme (MPHRP) called it "crazy" to hand over thousands of euros to nine gunmen who attacked a French cruiseship and yacht in 2008. The European Court of Human Rights ruled last week that the French government did not put the pirates before a court quickly enough, violating their human rights.MPHRP programme director Roy Pal said: “This decision would be unbelievable if it wasn’t made by the European Court of Human Rights.


“The claim that this constituted a 'violation of their rights to freedom and security' is an insult to the seafarers and yachtsmen they attacked as surely this is the true violation of the seafarers’ rights to freedom and security. “These pirates, in my opinion, gave up any of their rights when they set sail to attack innocent seafarers who were simply doing their essential work”.Paul wants the decision reversed by member states. called it an “insult to all in the maritime industry, especially as the judgement was made just before a Vietnamese seafarer was murdered by pirates in an attack on board his vessel.”The men will be paid up to EUR 9,000 ($11,000). French authorities were found to have kept them in custody for an extra 48 hours, violating the European Convention on Human Rights. Source : tradewinds
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
rspeur
Berichten: 3111
Lid geworden op: 11 dec 2009 17:41
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Heel boos

Bericht door rspeur »

Stond van de week ook op Actueel Scheepvaartnieuws.
René
Ik leit m'n tong hier altoid foin ofskrape
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Heel boos

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Zulke situaties krijgt men, als ''watjes'' van de laatste generaties recht gaan spreken...SUCSES ER MEE :( :roll:
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Heel boos

Bericht door Bob R.I.P. »

In Actueel Scheepvaartnieuws heb ik er al wat van gezegd en hier wil ik dat ook doen. Als je mensen opsluit zonder een aanklacht glijdt de maatschappij af. Laten we niet de weg opgaan om geweld met geweld te vergelden. Wij moeten niet de weg opgaan van wetteloosheid zoals de piraterij. Je krijgt dan toestanden zoals de USA met terroristen op Cuba. Wij leven hier in Nederland gelukkig in een recht-maatschappij, waar iedereen dezelfde rechten heeft, hoewel hier ook soms de een wat meer recht heeft dan de ander.
Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.


Plaats reactie