Heel boos

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Heel boos

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Tja die veul vergaart, gaat veul betaal'n...Ik heb dit probleem dus niet, en leef lekker rustig in de schaduw van mijn banana boompies...o ja onderverhuur van woonstekjes in mijn voor en achter tuin is ''free off tax' geen gezijk hier over. :roll:
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook

Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Re: Heel boos

Bericht door Cor Leliard »

Hoi Mart,

Ik denk dat er in Nederland weinig mensen zijn die een optrekje in voor en achter tuin
zouden willen verhuren.
gr Cor
Il parle Il a parle
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Heel boos

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Foto 0542.jpg
Foto 0542.jpg (729.83 KiB) 5388 keer bekeken
Foto 0518.jpg
Foto 0518.jpg (223.96 KiB) 5388 keer bekeken
[attachment=0]Gék he Corke...ik zàt op je te wachten, mar ik zal het efkus voor je uitleggen;Wij hebben dat verhuren nù nog niet nodig, want wij hebben samen een redelijk inkomen voor bras standaard dan. Maar daar het door jou zo bejubelde nederlandse pensioen wezen, mijn wettelijke vrouw niets, maar dan ook niets toekent (had ze maar premies moeten betalen..net of de nederlandse huisvrouwen dat wèl gedaan hebben of die maroccas)Het pensioentje van brasil voor haar nu hier is geen vetpot,dus als ik eerdaags omval is de gedachte om dat wat bij te spekken door verhuur van nog twee kichenettes bestaande uit slaapruimte/keukentje/douche-wc,liefst aan alleenstaande ouderen, zoals het ''optrekje'' voor met eigen ingang welk nu voorziet van betaling electro/drinkwater/gas e.a mndl lasten.
Nee dit is geen verzorgingsstaat, maar men heeft de ruimte ,en kan er zelf wat aan doen.Have a nice day.Oja die tegeltjes heb ik zelf ff gezet, enne niks vergunningen, gewoon doen.
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Heel boos

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Nog wat,ik denk dat er HÈÈL wat hollanderkes zijn die kamers/zolders etcetera verhuren o.a aan studenten en gastarbeiders,en vreselijk blij zijn daar wat aan te verdienen, uiteraard nà aftrek van tax,want ze weten je te vinden.Dat was TOEN al in de zestigerjaren.Weet nog eens ons flatje verhuurd te hebben voor 14 dagen, moest wèl belasting daar op be talen .te gek.
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14380
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Heel boos

Bericht door Harry G. Hogeboom »

,want ze weten je te vinden
BIG brother is watching you!! ( en anders geeft de buurman het wel door!)
een optrekje in voor en achter tuin
Tuinen met " ruimte" voor een optrekje zijn in Nederland sowieso "schaars"..........maaar ik denk zomaar dat het "Leven op een veel te grote voet" de Nederlandse instelling in de komende jaren wel "een ietsie gaat corrigeren"........het aantrekken van de broekriemen gaat gestadig door ....althans " dat denkik zomaar" :oops:

Ik hoop dat je het nog lang " zonder huurders" mag meemaaak'n Martje....daar onder de bananenboom :mrgreen:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Heel boos

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Tja en dan straks als de islam +50 % gaat worden moet er een flinke KOPTAX betaalt gaan worden brrrrrr.Maar daar is niets van waar zeggen de wegkijkers ...behalve EEN. :mrgreen:
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Jos Komen (R.I.P)

Re: Heel boos

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Je begint wel een knorrig oud baasje te worden, Mart. :lol:
mart.jpg
mart.jpg (165.64 KiB) 5363 keer bekeken
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14380
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Heel boos

Bericht door Harry G. Hogeboom »

wel een knorrig oud baasje te worden, Mart
Mart doet me vaak denken aan ene Winston Churchill.....die zat de 1930tiger jaren " in de woestijn" EN werd in de 2e helft van de dertiger jaren " van liever lede" met de nek aangekeken door het Engelse politike circus van die theedrinker met dat vieze kereltje met die snor....." Peace in our time".......en het kwam zelfs zover dat ze hem bijna z'n party uitflikkerden......want hij zei " Wat ze NIET wilden horen"............TOEN echter " de shit de fan hitte" op een wijze zoals die mopperende 'Ol Winston had voorspeld...begonnen "ze allemaal in de broek te schijten".en haalden "ze" hem er rap bij om de shit op te knappen en de kooltjes uit het vuur te slepen.........allemaal "old News" :oops: .......Toen het weer " allemaal over was" kwamen de mooi praters weer uit de struiken en wisten "ze" niet hoe rap ze hem er weer uit moesten flikkeren........Profeten worden nu eenmaal nooit gewaardeerd " in hun eigen dorp" :mrgreen:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Jos Komen (R.I.P)

Re: Heel boos

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Gewoon een gebbetje, meneer Sonneberg! Een aardigheidje! Een witz!
We weten toch allemaal dat Mart die oude wijze man onder de bananenboom is. :)
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Heel boos

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Ja ....''een roepende in de woestijn'' ha ha. :lol: Maar de struisvogels bleven hun harsens in't zaand steken :roll:
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook


Plaats reactie