philips 32pfk 5300 zenders installeren

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jan Sprong
Berichten: 1547
Lid geworden op: 02 aug 2004 19:45
Locatie: Hoorn

philips 32pfk 5300 zenders installeren

Bericht door Jan Sprong »

Vandaag geprobeerd een tv PHilips pfk 5300/12 te installeren bij mijn zus van 79 jaar in Driebergen en dus niet vlak bij de deur. Alleen te installeren via ziggo ,(18 min gebeld a €,80/min )ned.1,2,3. Andere zenders niet.
Bij ziggo was het even vragen aan mijn collega en niet verder. De handleiding bij Ph .is niet duidelijk.
Wat zou het probleem zijn
groet,Jan

Gebruikersavatar
leo-shof
Berichten: 2906
Lid geworden op: 23 dec 2006 21:05
Locatie: 0174

Re: philips 32pfk 5300 zenders installeren

Bericht door leo-shof »

Gok op de leeftijd van de instaleerder Jan :lol:
Ik moet met zulk soort apparatuur ook mijn dochter er bij roepen
die is jonger en heeft weer een dochter (13) die ze ook helpt
en hebben het eerder door wat er gevraagd wordt
Mijn gaat het vaak ook boven me pet
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest . :roll:

LEO
ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Re: philips 32pfk 5300 zenders installeren

Bericht door ferryvaneeuwen »

De gegevens zijn wel erg summier. Welke box wordt er bijvoorbeeld gebruikt. Hier staat misschien iets bruikbaars. Probeer het anders eens met het stappenplan van Ziggo. Dit is best wel een lastig onderwerp. Als het niet lukt lijkt het mij het handigst om een monteur van Ziggo de zenders in te laten stellen.
Gebruikersavatar
Jan Sprong
Berichten: 1547
Lid geworden op: 02 aug 2004 19:45
Locatie: Hoorn

Re: philips 32pfk 5300 zenders installeren

Bericht door Jan Sprong »

Nou Leo je kan best gelijk hebben maar ik dacht dat het voor elkaar was,volgens het stappenplan waar Ferry het over heeft ,maar ik heb dat doorlopen en dacht dat het ok was ism met de Ziggoman, maar te vroeg ok gezegd .
Ferry misschien is het het beste om een monteur te laten komen ,ik schreef al dat het niet naast de deur is. Volgens die link die je me gaf komt het dus wel meer voor.
Maar we houden de moed er in en via de telefoon probeer ik het toch voor elkaar te krijgen. Het is dus niet gelukt maar wel een ander pakket aangeschaft en de Ziggomonteur laten installeren. Ook weer opgelost.
Groet en bedankt voor het meedenken,
Jan


Plaats reactie