WAARSCHUWING!!!!!

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Plaats reactie
Ruud (R.I.P.)

WAARSCHUWING!!!!!

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Dit heeft niets met de zeevaart te maken, maar is een waarschuwing voor een ieder die deze mail heeft ontvangen,wel op reageren; daar er blijkt dat er een "HACKER" bezig is, die sinds vanmorgen "FAKE MAILS" verzend, hierop niet reageren, en dus niet inloggen.
Afbeelding
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Dear Postbank Customer,

This email was sent by the Postbank server to verify your e-mail address. You must complete this process by
clicking on the link below and entering in the small window your Postbank online access details. This is done for
your protection - because some of our members no longer have access to their email addresses and we must verify it.
To verify your e-mail address, click on the link below:

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Vreemde opmaak of geen afbeeldingen? Bekijk hier de online versie van deze e-mail.
Geachte Postbank klant,
Sommige mensen hebben vandaag een Engelstalige e-mail ontvangen die van Postbank afkomstig lijkt te zijn. Hierin wordt gevraagd om op een link te klikken en gebruikersnaam en wachtwoord van Mijn Postbank.nl of Girotel in te vullen samen met 3 TAN-codes. Deze e-mail komt NIET van Postbank.
Uw wachtwoord is strikt persoonlijk. Postbank zal u daarom nooit naar uw wachtwoord of TAN-codes vragen. Niet via internet, e-mail, telefonisch of aan de deur of via welke andere manier dan ook.
Heef u deze e-mail ontvangen? Dan kunt u het volgende doen:
Als u niet op deze e-mail hebt gereageerd, is er niets aan de hand. Uw gegevens zijn nog steeds veilig. U kunt, als u dat wilt, natuurlijk altijd uw gebruikersnaam en/of wachtwoord wijzigen.
Als u wel op de link in de e-mail hebt geklikt en uw gebruikersnaam en wachtwoord hebt ingevuld, dan moet u het volgende doen:
1. Wijzig direct uw gebruikersnaam en wachtwoord. Log hiervoor in op Mijn Postbank.nl of Girotel. Controleer of u de juiste url hebt.
- Voor Mijn Postbank.nl is de url: https://www.p3.postbank.nl/sesam/
- Voor Girotel Online is de url: https://gto.postbank.nl/GTO/
2. Neem contact op met Postbank, telefoon 058 - 295 8008 om het voorval te melden. U wordt verder geholpen door één van onze medewerkers.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Directie Postbank
mr drs. E.D. Drok
[ Uitschrijven e-mail ]
[ Deze e-mail is afkomstig van Postbank en is verstuurd door RapidSugar ]
_________________
groetjes ruud

H.C. Hogeboom (RIP)

Bericht door H.C. Hogeboom (RIP) »

Hallo Ruud,

Heb net vanmorgen zo'n ding binnengehad.
Ik had hem net weggekieperd toen ik jouw topic zag.


Groeten,
Harry
Gebruikersavatar
Joost.R
Berichten: 14432
Lid geworden op: 22 feb 2005 18:30
Locatie: Noord-Brabant.

Bericht door Joost.R »

Afbeelding :!: :!: :!:


Plaats reactie