UPC

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Plaats reactie
Gerard seacloud

UPC

Bericht door Gerard seacloud »

beste mensen: Ik probeer opnieuw een bericht hier te plaatsen( Mislukt steeds) over die beruchte UPC: Ze hebben sinds jaar en dag een gemene truuk: In hun buitenkasten , waar iedereen op aangesloten zit, opzettelijk de contacten niet goed aanschroeven of andere iets los zetten. wat er dan gebeurd kan je op je klompen aanvoelen: door trillingen, oxydatie enz. gaat na een paar weken de verbinding slechter worden tot het er helemaal mee ophoudt. Kassa voor UPC, E33,- ,,voorrijkosten`` en daarop nog het ,,uurloon``. Ik heb dat zelf meegemaakt en ook een tijd terug een monteur gesproken met een flinke borrel op die z`n eigen voorbij praatte. TRAP ER NIET IN!!! Check ALTIJD eerst of er nog signaal opstaat en bel dan pas op! dat komt op hun eigen kosten!! We worden door die lui gelicht waar je zelf bijstaat, dus kijk uit. Gerard.

Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Gerard,
Ik zie dat het gelukt is, feli :!: :wink:
Ja dat van UPC wisten we al een tijdje, hoe het daar administratief toegaat + de service, maar daar verander je niks aan, ook geen boze brieven,die worden niet of nauwelijks beantwoord, wel enorme kosten[telefonisch] als je ze wilt bellen en jouw UPC telefonie niet meer werkt, dus moet bellen met een mobieltje.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Auteur Bericht
gerard seacloud
Gast


Geplaatst: 15 Jul 2005 06:14 pm Onderwerp: upc 3

--------------------------------------------------------------------------------

ik krijg steeds bericht ,,de gebruikersnaam gerard is al in gebruik``wie is die andere gerard?? kan die beste jongen niet vinden hier. goed, weer over die upc: beste ,,gast``( wat is je naam? praat veel fijner....)Telefonisch opzeggen gaat ook, en op de BAND opnemen. en beter twee keer. zorg voor getuigen (goeie vrienden) die alles willen bevestigen. je belt die upc, let op het ,,menu``, en het is geloof ik toets twee voor mutaties en opzeggingen. ik sprak gister nog iemand die ook weer (oude)mensen heeft gesproken die opgelicht zijn. ze hadden na een paar weken geen signaal meer, belden voor storing, en kregen te horen dat ze e33 en uurloon moesten betalen, terwijl het in de upc-straatkast zat! Ik heb het niet voor het zeggen, maar bij mij verdwenen die figuren voor tien jaar achter de tralies, met dwangarbeid. ik heb meer van die geintjes mee gemaakt, en het altijd tot het laatst voor de rechter uitgevochten. verschillende malen gewonnen, met gezonde schadevergoeding erbij. de bange nederlandse burger moet eens wat meer zijn tanden laten zien tegen dit soort oplichterij, en nooit bang wezen voor de rechter!!Gewoon eropaan laten komen, en EISEN dat zo`n rechter VERKLAARD DAT HIJ GEEN BIJBAAN OF ANDERE CONNECTIES HEEFT MET UPC OF EEN TELECOMBEDRIJF!! als dat zo is kan je tijdens het proces een formele eis tot wraking indienen. nederlandse rechters, officieren van justitie en advocaten zijn er berucht om dat ze uitspraken doen in het voordeel van bedrijven waar ze een commissariaat o.i.d. hebben. in de eesrte plaats zal zo`n rechter proberen je te in timideren met dreigen en geschreeuw, niet bang wezen en keihard bij je eisen blijven. nog een tip: eis meteen dat die upc-monteur onder ede als getuige verhoord word in deze zaak, doen ze dat niet: eis tot seponeren! sterkte gerard. p.s. laat die upc maar als een baksteen vallen, voordat je na een paar jaar en een hoop ellende vijf keer te veel hebt betaald...

Naar boven


Jos Komen
Site Admin



Geregistreerd op: 21-7-2004
Berichten: 3911
Woonplaats: Haarlem
Geplaatst: 16 Jul 2005 11:10 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo Gerard,
ik heb je een mailtje gestuurd over het inloggen.
Ik zal de drie UPC-onderwerpen onder 1 hoofdstuk plaatsen, want anders wordt het een rommeltje.
All the best
Jos
_________________
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Gerard
Nieuwe gebruiker



Geregistreerd op: 11-7-2005
Berichten: 1

Geplaatst: 15 Jul 2005 12:30 pm Onderwerp: upc again

--------------------------------------------------------------------------------

en nog even het volgende: neem alle gesprekken met die upc op de band op als bewijs. ik heb mijn abbonnement per direct opgezegd met die fop. zorg dat je bent ingedekt want ze zijn wel zo brutaal om GEEN signaal door te geven op de kabel maar WEL naar de rechter te gaan voor betaling.let op: dit mag nooit. een goeie schotelantenne doet wonderen, en de computer kan op de telefoonlijn, daar zijn tegenwoordig zeer goede aanbiedingen in! upc- slachtoffers: ik wens jullie sterkte. Gerard scheepsbankwerker.

Naar boven


Gast






Geplaatst: 15 Jul 2005 02:26 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Ahoy Gerard,
Je moet wel schriftelijk, bij die club opzeggen, want anders blijf je rekeningen krijgen, ook de apperatuur[modem of zoiets] moet opgestuurd worden en afgesloten worden, want dan pas beëindigd het contract.Zoniet krijg je daar ook nog een rekening over.
Als je een telefoon verbinding hebt van UPC, zal je ook moeten overstappen op een andere provider.
Suc6 met het voornemen.
Inderdaad voor 350€ heb je al een schotel + receiver, bij bepaalde clubs, zit er een annuleringscontract voor UPC erbij in.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ahoy Gerard,
Je moet wel schriftelijk, bij die club opzeggen, want anders blijf je rekeningen krijgen, ook de apperatuur[modem of zoiets] moet opgestuurd worden en afgesloten worden, want dan pas beëindigd het contract.Zoniet krijg je daar ook nog een rekening over.
Als je een telefoon verbinding hebt van UPC, zal je ook moeten overstappen op een andere provider.
Suc6 met het voornemen.
Inderdaad voor 350€ heb je al een schotel + receiver, bij bepaalde clubs, zit er een annuleringscontract voor UPC erbij in.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Sorry Ruud en Gerard,
Ik heb alle UPC onderwerpen op een hoofdstuk geplaatst, maar zo te zien heb ik er een zootje van gemaakt.
Lijkt UPC wel...
All the best
Jos
gerard seacloud

upc

Bericht door gerard seacloud »

Jos: geeft niks, ik heb dikwijls zat meegemaakt dat we de verkeerde klep trokken, haha. we houden het gewoon vrolijk.gerard
gerard seacloud

haaievinnensoep

Bericht door gerard seacloud »

en o ja , Ruud, kan jij me een lol doen en die foto met die haai op deze site te zetten? zet er maar bij wat ik jouw geschreven heb...groetjes gerard. (ben ik ook een keer op t.v.)


Plaats reactie