Kittens
Re: Kittens
andere kittens die vandaag hopenlijk geplaatst worden.
http://www.dierentehuisalkmaar.nl/index ... ubriek_id=
-
Hallo Ronny
Hoeveel hebben gisteren een plaatsje gekregen gisteren.
Trouwens van de katten die ik heb en gehad kwamen ook op een na allemaal uit het asiel, maar het waren voor mij altijd de wat oudere katten die een huisje kregen bij mij.
Hoeveel hebben gisteren een plaatsje gekregen gisteren.
Trouwens van de katten die ik heb en gehad kwamen ook op een na allemaal uit het asiel, maar het waren voor mij altijd de wat oudere katten die een huisje kregen bij mij.

Hoi Jolly.
Weet ik nog niet het is ook zondag voor het asiel he
Ze zijn wel aanwezig,voor spoedgevallen en eten en schoonmaken.
Zal wel even mailen.
Weet ik nog niet het is ook zondag voor het asiel he
Ze zijn wel aanwezig,voor spoedgevallen en eten en schoonmaken.
Zal wel even mailen.
Ze zijn bijna klaar om te plaatsten,maar het is druk in
het asiel,dus blijven ze nog even bij mij.
De grote had stenen in haar blaas dus nu aan het herstellen .
de andere had ik al eerder gehad en is Dave,is nog steeds ziek en mag hier wat bijkomen en pillen eten.
Nu ik dit tik ligt er eentje voor het scherm zie weinig.
Mooie katten in dit draatje, helaas staat er nog even een bordje vol op de deur met de 4 katten die ik hier heb
Hans
Net als mensen willen katten wel eens tegen de muren opvliegen. Het verschil is dat zij dat ook kunnen.
Net als mensen willen katten wel eens tegen de muren opvliegen. Het verschil is dat zij dat ook kunnen.
Hier een paar van me ex vriendins
Kittens
Kittens
- Bijlagen
-
- Honney.jpg (77.66 KiB) 2264 keer bekeken
-
- h11.jpg (65.42 KiB) 2265 keer bekeken
-
- h.jpg (88.83 KiB) 2265 keer bekeken

hallo kattenliefhebbers.
dit is onze poes op inspectie van de modelboot.
m vr gr jan
Deze hebben we een week in huis gehad,is van een gioede vriendin van me.
Ze was geopereerd en de andere katten zatten haar steeds te likken op de hechtingen.
Deze hechtingen zijn oplosbaar dus het ging eventueel weer open.
Dus heb ik haar een week in huis genomen gaat goed met haar en is weer terug naar haar broertje en het ouwe wijf
de andere poes.
Ze was geopereerd en de andere katten zatten haar steeds te likken op de hechtingen.
Deze hechtingen zijn oplosbaar dus het ging eventueel weer open.
Dus heb ik haar een week in huis genomen gaat goed met haar en is weer terug naar haar broertje en het ouwe wijf
de andere poes.
dit hondje heeft de eigenaar baasje wil het niet noemen maar ergens gedumpt.
3 weken geleden kwam het bij ons in het dierenasiel.
heb hem 14 dagen in huis gehad en geprobeerd om het wat te laten aansterken helaas hebben we hem vanmorgen in moeten laten slapen
De nieren waren kapot dus kwam hij niet aan en werd alleen maar magerder.
Maar hij heeft teminste nog 14 dagen bij me geweest en een goed leventje gehad de laatste dagen.
hij kwam al heel mager bij ons dus heeft hij al een tijdje buiten geleeft,pissig wordt ik van die klootzakken die dat flikken.
gr ronny
- Cor Leliard
Ronny,
Zo de baas er wel mee naar de Dierenarts geweest zijn en toen kreeg hij te horen dat het beest speciaal voer nodig had een zak kost bij de Dierenarts € 63,00.
Wij hebben een Poes die dit moet hebben en een andere die Epilepsie heeft waar ook speciale medicijnen voor gekocht moeten worden.
De laatste zou nog geen jaar oud worden volgens de Dierenarts maar zij wordt 14 jaar oud.
En ze is vaak van de Trap gedonderd maar ook wel van de overloop tussen de spijlen door zo een etage lager.
Er zullen trouwens wel meer mensen hun hond weg gaan doen als het te duur wordt met de Recessie van nu of dacht je dat ze het beestje naar het Dierenasiel zouden brengen daar moeten ze voor betalen hiet in Zuidwolde.
En de vakantie's komen er weer aan dan weet je ook wat er gaat gebeuren maar aangezien hier niets van de grond komt zoals in Amerika en Engeland volgen hier geen straffen wat in die landen wel gebeurt.
Helaas het is en blijft een treurig gedoe voor de Dieren.
Zo de baas er wel mee naar de Dierenarts geweest zijn en toen kreeg hij te horen dat het beest speciaal voer nodig had een zak kost bij de Dierenarts € 63,00.
Wij hebben een Poes die dit moet hebben en een andere die Epilepsie heeft waar ook speciale medicijnen voor gekocht moeten worden.
De laatste zou nog geen jaar oud worden volgens de Dierenarts maar zij wordt 14 jaar oud.
En ze is vaak van de Trap gedonderd maar ook wel van de overloop tussen de spijlen door zo een etage lager.
Er zullen trouwens wel meer mensen hun hond weg gaan doen als het te duur wordt met de Recessie van nu of dacht je dat ze het beestje naar het Dierenasiel zouden brengen daar moeten ze voor betalen hiet in Zuidwolde.
En de vakantie's komen er weer aan dan weet je ook wat er gaat gebeuren maar aangezien hier niets van de grond komt zoals in Amerika en Engeland volgen hier geen straffen wat in die landen wel gebeurt.
Helaas het is en blijft een treurig gedoe voor de Dieren.
- Cor Leliard
Ja, je dieren kosten veel geld buiten het eten.
Onze Jack Russell knieband afgescheurd,operatie etc bijna 600 euro,
Gezwel laten onderzoeken 90 euro(bleek kanker).Van vacantie eerder terug gekomen daar het gezwel flink groot was geworden.Zoveel mogelijk laten weghalen 210 euro.
Dat allemaal dit jaar ,en ja ,als je dat niet kan opbrengen of je laat het niet doen dan
wordt het dier veel zieker etc etc.
gr uit breda Cor
Onze Jack Russell knieband afgescheurd,operatie etc bijna 600 euro,
Gezwel laten onderzoeken 90 euro(bleek kanker).Van vacantie eerder terug gekomen daar het gezwel flink groot was geworden.Zoveel mogelijk laten weghalen 210 euro.
Dat allemaal dit jaar ,en ja ,als je dat niet kan opbrengen of je laat het niet doen dan
wordt het dier veel zieker etc etc.
gr uit breda Cor
Il parle Il a parle