Kittens

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Joke

Bericht door Joke »

Zo is 't Jan. Mijn opa zegt altijd; Als ie honger het, vreet je alles. :wink:

ronny

Bericht door ronny »

Hier nog een keer alle 4,ze zijn bijna handtam.
Hoelang ik ze nog in huis heb weet ik niet,hoor weinig van het dierentehuis.
shiva
Afbeelding

joris
Afbeelding

tika
Afbeelding

zoe
Afbeelding
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Kunnen ze de Boxer van je zus een beetje de baas Ron ? Of heb je dat avontuur nog niet aaangedurfd ? :wink:

Groeten,
Bert de Boer
ronny

Bericht door ronny »

Hoi Bert.

Mijn zus is met vakantie,komt dit weekend weer terug.
wordt het eens tijd dat ze op een bakje met die boxer komen,is een goede sociale hond dus we zullen eens kijken dan wat er gebeurd.
Denk dat het wel mee zal vallen,moeten toch een keer de proef doen.
Maar zullen boris de boxer wel aanlijnen want hij is af en toe nogal onbezuist maar dat is een boxer eigen,weet jij alles van of niet dan.

Heb eindelijk ook de namen van de kittens gekregen,waarom ze zolang wachten om mij die te geven is mij niet geheel duidelijk,weet ook dat ze 14 weken oud zijn.
Op deze foto's zijn ze nog klein maar als je ze nu ziet ze groeien als kool en worden steeds brutaler.
ronny

Bericht door ronny »

Deze heet dan Zoe,maar kan haar beter stoephoer gaan noemen zij ligt meestal zo klaar om te werken.

Afbeelding
ronny

Bericht door ronny »

Gisteravond op tv een stukje over honden die tv kijken.mag het ook katten zijn.

Afbeelding
Joke

Bericht door Joke »

Ze worden steeds leuker Ron. Die Zoe is inderdaad een lellebel. :wink:
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 368
Lid geworden op: 10 aug 2004 10:16
Locatie: Dongen

Bericht door jan »

Die linkse heeft al enige trekjes van jou Ronny.Wil graag weten wat er in die kruik zou kunnen zitten.
Gr Jan
Bram

Kittens

Bericht door Bram »

:D Hoi Ronnie nu je gepromoveerd ben {hoeveel strepen erbij?????}wil ik toch nog wel wat van je horen ,want de vetput op 217 is niet veel veranderd maar het bier smaakt nog best.
het is geen grap
maar het komt uit de tap

Afbeelding

Groetjes Bram{en Rita uiteraard}
ronny

Bericht door ronny »

Gisteren de 4 kittens weer naar het asiel gebracht,worden waarschijnlijk volgende week geplaatst bij gezinnen.
waren goed tam en aanhalig.
Vroegen ze gelijk of ik nog tijd had voor weer 2 kittens deze zullen niet zo lang bij me blijven denk ongeveer 2 weken .

Afbeelding


Plaats reactie