ONGELUKJE

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hallo Arij,

Ik scharrel al weer een beetje in- en om huis op mijn loopgips.
op 1 december gaat het loopgips er af en moeten ze nog wat ijzerwerk verwijderen en dav hoop ik toch vóór het eind van het jaar weer mobiel te zijn.

Groeten,
Bert de Boer

H.C. Hogeboom (RIP)

Bericht door H.C. Hogeboom (RIP) »

Hallo Bert,

Goed te horen dat er schot in de zaak zit.
En dan straks weer klimmen en klauteren?

Groeten,
Harry
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hallo Harry,

Ja, we gaan gewoon door waar we gebleven waren (op het 5e treetje geloof ik) :lol:

Is H.G. al weer vertrokken ? dan moet je eerst maar eens controleren wat je allemaal kwijt bent ... :lol: :wink:



Groeten,
Bert de Boer
H.C. Hogeboom (RIP)

Bericht door H.C. Hogeboom (RIP) »

Hallo Bert,

Nee HG blijft nog even een paar dagen de boel onveilig maken, maar we houden het in de peiling.

Groeten,
Harry
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hallo Mannen,

Gisteren naar de "werkplaats" geweest om het loopgips te laten verwijderen en aansluitend het op onderstaande foto vertoonde ijzerwerk.

Gevoelsmatig had ik verwacht en gehoopt dat het nu met een week of drie
wel bekeken zou zijn maar toen ik in die richting begon met de chirurg keek hij alsof hij Harry G. op witte schoentjes zag lopen. :?

De breuk en ontwrichting zijn weliswaar goed genezen maar voordat dit volgens hem weer volledig belast mag worden ben ik nog twee maanden (en dus vele kombuispraat uren) verder. Maar goed dat die man nooit WTK is geworden want dan zouden we na het zuigertrekken nog dagenlang deadslow gedraaid hebben :)

2 februari maar weer terug komen. :( :(

Mijn collega is er echt niet echt blij mee :cry: :cry:

Afbeelding

Groeten,
Bert de Boer
Gerard

/

Bericht door Gerard »

Ahoy Bert. In ieder geval positief dat het goed is afgelopen. En met die haken kajje fien viss`n.... :D
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Bert,
Ik kan me voorstellen dat je blij bent van die pokkehaakies af te zijn.
Dus nog twee maandjes deadslow.
Maar als je zelf voelt dat je weer kan tippelen als een jeugdige temeier, dan ga je toch gewoon lekker stappen en als DAT goed gaat kun je toch zelf bepalen of je weer aan het werk kan?
Laat die chirurg dan gewoon het heen en weer krijgen. :wink:
Je kunt toch een bedrijfsarts inschakelen?
Ik kan me voorstellen hoe lullig je jezelf voelt als je graag aan de bak wilt en zo'n chirurg heeft het zo "ontzettend druk" dat hij je pas in februari kan inplannen.
Maar gewoon luisteren naar je lichaam, dat werkt het beste.
Doe ik zelf ook nooit. :lol:
All the best
Jos
ronny

Bericht door ronny »

Hio Bert.

Dat is eeen aardige tegenvaller denk ik zo?
Hoop dat je je niet verveelt en dat het toch allemaal nog mee zal vallen.
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hallo Mannen,

Vervelen is wel hat allerlaatste probleem zolang er ng boeken zijn en ik in kan loggen op de diverse forums.

Het beroerdste is het voor mijn collega die zich nu uit zijn naad moet werken of werk "doorschuiven" naar collega's.

Vissen is nooit een hobby van me geweest Gerard ; ik zit net zo lief zonder hengel in het water te turen. kan ik uren volhouden; vooral als er af en toe een bootje langs tuft :)

Groeten,
Bert de Boer
Gerard

..

Bericht door Gerard »

Ahoy Bert. Het werk dat jij doet, compasstellen, hoe lang duurt die opleiding? Zou dat graag willen weten. Vr.gr. Gerard.


Plaats reactie