Zuiphoekie

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
john.marlit
Berichten: 1339
Lid geworden op: 22 jul 2004 17:18
Locatie: zwartsluis

Bericht door john.marlit »

Sinds ik dit weet is het ook duidelijk waarom Sinterklaas ,zo ranzig grijnst als ie weer zo royaal met die chokoletters aan het uitdelen is.

Afbeelding


Gr John M
Gr John M

Om de duit en de fluit draaid de hele kluit.

Joke

Bericht door Joke »

Ontwikkelde vrouw heeft liever een boek dan seks
AMSTERDAM - Seks is bepaald geen prioriteit voor de goed opgeleide, geëmancipeerde vrouw in Nederland. Die heeft liever een boek. Of iets anders. Alleen de tuin trekt nog minder belangstelling dan een vrijpartij. En ook het verschijnsel partner verliest het nog van het boek.

Dat blijkt uit een onderzoek van het weekblad Opzij, gedaan onder 775 lezeressen. Op de zin 'Ik kan mij geen leven voorstellen zonder..... antwoordden de Opzij-vrouwen: mijn vrienden (82 procent), boeken (80 procent), mijn partner (75 procent), mijn kinderen (70 procent), mijn familie (69 procent), mijn werk (66 procent), vakantie en reizen (56 procent), mijn hobby's (49 procent), seks (38 procent) en mijn tuin (33 procent).
Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Bericht door Albert »

Hoi Joke,

Is dat waar?
Dan zou ik willen dat mijn buurvrouw wat meer ontwikkeld was, want ik wordt er toch zo moe van.

Vr. gr. Albert
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"
Gebruikersavatar
john.marlit
Berichten: 1339
Lid geworden op: 22 jul 2004 17:18
Locatie: zwartsluis

Bericht door john.marlit »

Ja Albert,zolang jij doorgaat met haar chocolaatjes aan te bieden ,kom je er natuurlijk noooooit van af.

Afbeelding


Gr John M
Gr John M

Om de duit en de fluit draaid de hele kluit.
Gebruikersavatar
Arie Hazebroek
Berichten: 2097
Lid geworden op: 03 jul 2005 11:14

Bericht door Arie Hazebroek »

HOLE IN ONE !!!
Afbeelding

Gr.arie.
ikke jan

Zuiphoekie.

Bericht door ikke jan »

Hê Mannen en tot mijn verbazing ook nog een dame, zo kan het wel weer hé! Het schaamrood komt me tot de oren door al dat vunzige geschrijf van jullie. Dat doet men als fatsoenlijk christelijk mens toch niet. Ik heb het Meneer Pastor ook laten lezen en die zei, kijk jij alleen maar naar het kruis Jan, en dat doe ik dan maar. Ikke Jan
ronny

Bericht door ronny »

He ikke Jan.

Heb je al een nieuwe buurvrouw waar je een stampotje kan eten rottige vis dat je er bent ons zeggen dat je haar eten mist maar in werkelijkheid mis je haar poesje of niet ouwe zemelaar.
ikke jan

Zuipkoekie.

Bericht door ikke jan »

Nou, nou Ronny oud colega van me zo kan die wel weer he. Hoe denk jij dat Kee mijn oude buurvrouws poesje nu ruikt :!: Dat wil jij niet weten maat :!: ik moet er niet aan denken. Dan zou ik mijn prak zuurkool wat ik vanmorgen van Jansje Kee mijn nieuwe buurvrouw kreeg niet meer opvreten garverdeme. Om dat zo maar eens met jou woorden te zeggen. Als ik je zo hoor zou je wel eens een nazaat van Kees Bloemkool kunnen wezen. Ikke Jan
ronny

Bericht door ronny »

Hoi Ikke Jan.

Ik hoor dus net tussen de regels door dat het nieuwe poesje jou wel bevalt.
Ik gun het je van harte hoor waqnt al dat geruk wordt je alleen maar doof van.
Dat is ook een van de redene dat er veel zeelieden niet zoveel meer horen komt door de lange reisen en elke dag maar rukken.

En kees bloemkool bescouw ik ook als een soort broer van me.

Garoet ouwe rukdoos
Joke

Bericht door Joke »

Albert schreef:Hoi Joke,

Is dat waar?
Geen idee Albert, ik ben niet zo slim!


Plaats reactie