Zuiphoekie

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
Arie Hazebroek
Berichten: 2097
Lid geworden op: 03 jul 2005 11:14

Bericht door Arie Hazebroek »

HOLE IN ONE !!!
Afbeelding

Gr.arie.

ikke jan

Zuiphoekie.

Bericht door ikke jan »

Hê Mannen en tot mijn verbazing ook nog een dame, zo kan het wel weer hé! Het schaamrood komt me tot de oren door al dat vunzige geschrijf van jullie. Dat doet men als fatsoenlijk christelijk mens toch niet. Ik heb het Meneer Pastor ook laten lezen en die zei, kijk jij alleen maar naar het kruis Jan, en dat doe ik dan maar. Ikke Jan
ronny

Bericht door ronny »

He ikke Jan.

Heb je al een nieuwe buurvrouw waar je een stampotje kan eten rottige vis dat je er bent ons zeggen dat je haar eten mist maar in werkelijkheid mis je haar poesje of niet ouwe zemelaar.
ikke jan

Zuipkoekie.

Bericht door ikke jan »

Nou, nou Ronny oud colega van me zo kan die wel weer he. Hoe denk jij dat Kee mijn oude buurvrouws poesje nu ruikt :!: Dat wil jij niet weten maat :!: ik moet er niet aan denken. Dan zou ik mijn prak zuurkool wat ik vanmorgen van Jansje Kee mijn nieuwe buurvrouw kreeg niet meer opvreten garverdeme. Om dat zo maar eens met jou woorden te zeggen. Als ik je zo hoor zou je wel eens een nazaat van Kees Bloemkool kunnen wezen. Ikke Jan
ronny

Bericht door ronny »

Hoi Ikke Jan.

Ik hoor dus net tussen de regels door dat het nieuwe poesje jou wel bevalt.
Ik gun het je van harte hoor waqnt al dat geruk wordt je alleen maar doof van.
Dat is ook een van de redene dat er veel zeelieden niet zoveel meer horen komt door de lange reisen en elke dag maar rukken.

En kees bloemkool bescouw ik ook als een soort broer van me.

Garoet ouwe rukdoos
Joke

Bericht door Joke »

Albert schreef:Hoi Joke,

Is dat waar?
Geen idee Albert, ik ben niet zo slim!
Gebruikersavatar
Arie Hazebroek
Berichten: 2097
Lid geworden op: 03 jul 2005 11:14

Bericht door Arie Hazebroek »

Een agent op een paard staat voor een rood stoplicht.
Naast hem staat een kleine jongen met zijn fietsje.
De agent kijkt naar beneden en zegt: mooi fietsje heb je daar,
zeker van Sinterklaas gekregen.
Het ventje knikt.
Wil je dan de volgende keer aan Sinterklaas vragen of hij er
een achterlicht op zet, zegt de agent.
Het jongentje knikt weer, kijkt naar het paard en zegt:
Mooi paard, zeker ook van Sinterklaas gekregen.
Ja manneke zegt de agent.
Wil je dan de volgende keer vragen aan de Sint of hij
de lul eronder hangt en niet er boven op zet ......

Gr. Arie.
Ton van der Sluijs

Bericht door Ton van der Sluijs »

ahoy Ronny; ik ben tot mijn 33ste vrijgezel geweest; en ik maar denken dat ik "machinedoof " ben :D :D :wink: :shock:

groetjes Ton
Bram

Zuip hoekie

Bericht door Bram »

:D Hoi Ton en Ron ,ik had geen broer en trouwde op mijn 34ste ,maar toch doof aan de rechterkant,ik ben blij dat ik niet weet hoe het voelt als je broer het doet,was dan mischien stokdoof geweest :roll: :wink:

Maarre eh uh is dit een zussie van Kees Bloemkool :?:
Afbeelding

Dit kon ook nog wel eens gebeuren als je te lang met verlof was,ook in Cafe de Bobbel.
Afbeelding

en tot slot ,onze vriend uit Spanje is ook weer in het land,Oud nieuws dus ,maar wel geinig
Afbeelding

Deze vergeten :oops: ,ben al bij het arbeidsbureau geweest,maar er waren geen banen meer in deze sector dit was de laatste Nederlander.{1950}die zonder papieren dit vak mag uitoefenen,al zijn ex Collega`s hebben een cursus Nijenrode gehad van de belastingcenten toen,hoeven ze niet meer te bedelen,kunnen nu stelen!!!!
Afbeelding

Gr Bram
Rob Deelder (RIP)

Bericht door Rob Deelder (RIP) »

Afbeelding


Plaats reactie