Digi Tv

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Plaats reactie
ronny

Digi Tv

Bericht door ronny »

Heb net digitale televisie,en moet zeggen dat het beeld inderdaad een stuk rustiger en mooier is.
Voor diegene die in Alkmaar wonen vanaf volgend jaar krijgen ze allemaal een decoder en blijft alleen ned 1-2-3 analoog en de rest digitaal.
Voor een uitbreiding van het pakket als je dat wildt betaal je 4,95 eurie's meer in de maand.
Heren Damens het is een echte aanrader,o ja voor het gewoone pakket betaal je niets extra's bij upc de kabbelexplortant van Alkmaar.

Bob

Bericht door Bob »

Hallo Ronny,

Nu gaat digitaal nog voor een klein prijsje. Straks als een groot deel van Alkmaar gedigitaliseerd is, zal de prijs ongetwijfeld stijgen. Eerst maken ze je lekker, later mag je betalen.
Bob
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Kun je net zo goed satelliet nemen met het basispakket van Canal Digitaal. Heb je voor € 7,45 alles digitaal. 500 kanalen of zoiets waarvan ik er nog geen 10 bekijk. :)
Bob

Bericht door Bob »

Hallo Theo,

Voor de buitengewesten gelden natuurlijk andere normen. Maar inderdaad, je krijgt een overvloed aan kanalen, maar je kijkt er maar naar een paar. Geldt hier natuurlijk ook voor de kabel. Nederland 1,2 en 3 en BBC, met af en toe Discovery of NGM. Dacht je dat ik nog naar die geldgraaiers op Talpa kijk? De clubs zagen weer gouden bergen, maar ze komen er wel van terug. Ik hoop dat nog meer mensen niet meer naar het voetballen kijken zodat de reclame steeds minder effect zal hebben. Nu heeft Talpa ook de laatste voetbalwedstrijden (Beker en 1e divisie). Het zal niet zo lang meer duren of je mag betalen voor Talpa. Of Talpa eist van de kabelaars geld voor het doorgeven van Talpa. Dan breekt natuurlijk de pleuris uit als de kabelaar het weigert.
Ik merk dat ik weer aardig aan het azijn-pissen ben, dus laat ik maar stoppen.
Groeten Bob
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Behalve Barend & Van Dorp is er helemaal niets op Talpa dat me interesseert en die houden het na dit seizoen verder ook voor gezien, dus als er niets bijkomt, kijk ik helemaal nooit meer naar Talpa. En dat terwijl ik dat basispakket alleen maar heb genomen om Talpa te kunnen zien. Daarvoor had ik meer dan genoeg aan wat ik kreeg voor iets van 30 of 35 euro voor een heel jaar en daar zat Nickelodeon dus niet bij.
Nu heb ik dan ook National Geographic en Discovery, maar ik kijk zelden.
Ik heb een poosje het volledige Canal+ pakket gehad, met alle filmkanalen, maar je hebt immers eenvoudig geen tijd om dat allemaal te zien?

John de Mol heeft bij de start van Talpa direct al aangekondigd dat het straks ook voor de kabel geld gaat kosten en voorspeld dat er dan meer commerciëlen zullen volgen, dus wie weet zit ik dan toch weer goed.
Het maakt me voor die paar centen ook niet uit.
mink en leny

Re: Digi Tv

Bericht door mink en leny »

[quote=

"ronny"]Heb net digitale televisie,en moet zeggen dat het beeld inderdaad een stuk rustiger en mooier is.
Voor diegene die in Alkmaar wonen vanaf volgend jaar krijgen ze allemaal een decoder en blijft alleen ned 1-2-3 analoog en de rest digitaal.
Voor een uitbreiding van het pakket als je dat wildt betaal je 4,95 eurie's meer in de maand.
Heren Damens het is een echte aanrader,o ja voor het gewoone pakket betaal je niets extra's bij upc de kabbelexplortant van Alkmaar.[/quote]
[quote][/quote]
ronny

Re: Digi Tv

Bericht door ronny »

Die hardloper heeft nu Digitale tv vabn de Kpn . :lol:
Geen digitene maar interactieve tv is beter dan die van UPC hier op alkmaar noord het gedeelte waar ik woon dan.
Cinta

Re: Digi Tv

Bericht door Cinta »

Ik heb nu een jaar de digitenne van KPN, voor bijna zeven euro, heel tevreden vooral nostalgienet is erg interesant.
Zo was er gisteren, Zondag, een dokumentaire n.l. de film: "Mare Liberium" van de Kon. Marine in de jaren 60.
Karel Doorman, Zeven Provinciën twee jagers enz. prachtig om weer eens te zien!
Gebruikersavatar
Nick
Berichten: 887
Lid geworden op: 02 jul 2005 23:26
Locatie: Uithoorn
Contacteer:

Re: Digi Tv

Bericht door Nick »

Ahoy Mensen
Zat dit allemaal eens te lezen
En wat een gedoe zeg ik zit hier wel met
twee verschillende satellieten ( eigen ) keuze
Maar met de satellieten heb ik genoeg keuzes om te
kijken al kijk ik niet zoveel tv
Maar het maak niet uit bij wie of wat je kijkt je zal er altijd voor,
moeten betalen en de ene is
Wat duurder dan de andere door het soort pakket
Het is eigenlijk net zo als je mobile phone en internet


Plaats reactie