Jos Komen ingedokt.

We zijn geen 18 meer, dus af en toe moeten we even in dok.
Eric

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door Eric » 24 nov 2018 17:50

Had het bericht een poosje geleden al meegekregen, maar was niet in de gelegenheid om in te loggen.
Soms had ik even buiten het forum mailcontact met Jos, en ik kan niet anders zeggen dat hij een oprecht en fijn mens was.
De laatste jaren ben ik niet meer zo actief op Kombuispraat, en daar hebben we het ook over gehad.
In 14 jaar is er veel veranderd, en ik vond bij hem een luisterend oor.

Mbt de asverstrooing; de Koninging Juliana vertrekt vanaf de kop van de haven,en wellicht is dat een optie.
Ik lees hier even regelmatiger mee, ik zou er graag bij zijn, tenzij het natuurlijk in besloten kring met alleen familie zal plaatsvinden.

Akkie, en naasten, heel veel sterkte met het verlies.
En Jos....goede reis en bedankt voor alles.

Eric Goedhart
Rust Roest
Maar Roest Rust niet.

v+d

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door v+d » 25 nov 2018 11:27

Even voor de goede orde, Bert(Compass) regelt met Akkie de details, een schip is al beschikbaar en toegezegd te IJmuiden.
Het plan is dit te doen in het voorjaar van 2019, bericht volgt nog zodra wij alles op de rit hebben.
Voor Akkie, Bert en mij is het wel handig inzicht te krijgen in het aantal Kombuizers dat deel zou willen nemen aan deze bijzondere bijeenkomst.
Dus meldt u per PB bij Bert of bij mij.
Ik open, in ruim 7, even een nieuw onderwerp genaamd: "Afscheid nemen van Jos Komen". ik doe dit omdat mij dat gepaster lijkt dan hier verder gaan.

Plaats reactie