ziekenhuis

We zijn geen 18 meer, dus af en toe moeten we even in dok.
Bram

Re: ziekenhuis

Bericht door Bram »

:-D Hoi Cor ,Ton ,Mart en Nick.

uiteraard worden we een daggie ouder,en ik moet heel eerlijk zijn van helemaal niks(na de operatie)tot wat ik nu kan mag ik helemaal niet klagen,had gisteravond even een dippie,maar ouder worden is niet leuk,als je 10 bent wil je 20 zijn.en als je met pensioen ben wil je 20 zijn ,bij het eerste heb je de geest nog niet,en bij het 2de ben ja de soepelheid kwijt,tis effe wenne ,maar "alles zal reg kom " zei een of andere Afrikaner met de naam Paul Kruger. :roll: :lol:

Bedankt voor de opbeurende mailtjes.

Groets Bram

Ton van der Sluijs

Re: ziekenhuis

Bericht door Ton van der Sluijs »

Hey Bram :-D Kop op ouwe reus!!! Tuuurlijk worden we ouder en alles wordt wel es wat minder..Ik zag de laatste jaren ook een buikje groeien (wel een kleintje; maar toch :oops: :oops: ) Als ik smorgens om 5 uur mijn kooi uit rol, om half 6 op de motor stap, 9,5uur per dag werk, om dan om half 6 weer 's avonds het erf op te draaien en dat vier dagen per week, moet ik ook om 2230hrs de luiken hebben gesloten ,anders trek ik het niet. Dan denk ik "goh, vroeger kon ik uuuren opblijven" Ik ben pas 48 maar ik merk ook dat ik geen jonge god meer ben ,maar wat geeft het? Ik kijk terug op wat ik allemaal heb gedaan en dat is veel en goed. Wat er nog voor me ligt weet niemand maar in de nabije toekomst is er nog veel te doen en laat dat dan met op tijd naar bed gaan zijn en met de broekriem een tandje losser.... Wat belangrijk is, is dat dat je elkaar hebt en als je dan nog kunt zeggen dat je een paar goede vrienden hebt, vallen de dipjes wat minder zwaar. Hou je taai Bram em groetjes ook aan Rita


Plaats reactie