ziekenhuis

We zijn geen 18 meer, dus af en toe moeten we even in dok.
Gebruikersavatar
Ton Pekel
Berichten: 1965
Lid geworden op: 23 jul 2004 08:20
Contacteer:

Bericht door Ton Pekel »

Ahoy Jos1
Alle verstandskiezen zijn op, een is er al jaren geleden op een normale manier uitgehaald dus echt oppeldepop die handel.
Ik heb hele moeie wangzakken en als ik mijn mond dicht doe, tanden op elkaar, dan zitten die hamsterzakken daar tussen. Ook allerlei touwtjes in mijn beide kaken, lippen willen nog niet lekker geeft zó'n prikkelend gevoel net of er verdoving in zit.
Ik heb het vermoeden dat mijn hoofd en kaken in diverse tools hebben gestaan terwijl ik dat niet wist en op het operatie karretje zal ik ook die uurtjes wel niet lekker gelegen hebben zo te voelen aan mijn dij scharniertjes.
Ik was die vla en appelmoes zo zat dat ik wat puree met fijn gemaakte worteltjes heb gegeten, voelde me net een baby met zijn eerste Olvarit uit een potje.
Mag niet kouwen en zoweinig mogelijk praten, dat laatste is een straf.
Gelukkig gaat de toetjes indrukken probleemloos
Bedankt voor de opbeurende woorden allemaal, maar een echt glaasje lekkers zal pas volgende week zijn denk ik.
Tot zo lang kan ik wel wachten, eerst maar afwachten wat de chirurg te melden heeft op vrijdagmiddag a.s.
Ton Pekel
Wrijving geeft glans en warmte....
........ teveel geeft slijtage!

Gebruikersavatar
Ton Pekel
Berichten: 1965
Lid geworden op: 23 jul 2004 08:20
Contacteer:

Verstandskiezen

Bericht door Ton Pekel »

Donderdag 15-02 weer naar de Chirurg voor controle
De bolle wangen worden minder, praten gaat weer beter, heb antibiotica kuur gekregen die vrijdag voor de ontsteking(en)
Eten gaat weer beter aleen een stuk kaak dus ook de buitenkant is wat gevoelloos en een soort jeuk in de kaken ( genezingspijn?)
Al met al hebben we het bijna gehad hoop ik
In ieder geval niet voor herhaling vatbaar maar gelukkig de verstandskiezen zijn nu echt OP !
Ton Pekel
Wrijving geeft glans en warmte....
........ teveel geeft slijtage!
Bram

Bericht door Bram »

:D Gefelicteerd Ton

en dat je maar verstandig mag blijven :lol:

Groets Bram :D
Gebruikersavatar
Arie Hazebroek
Berichten: 2097
Lid geworden op: 03 jul 2005 11:14

Bericht door Arie Hazebroek »

Ik kreeg net een telefoontje van Rita, de vrouw van Bram.
Bram zou vandaag gedotterd worden maar de dokter durfde het niet aan en gaat eerst in overleg en daarna misschien verder in Amsterdam.
Bram moet in het ziekenhuis blijven en hij heeft telefoon daar.

Zijn nummer is 072- 5144533.


Gr. Arie
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Bedankt Arie! :wink:
Ik heb hem zojuist aan de telefoon gehad, er zal waarschijnlijk een by-pass aangelegd worden, morgenochtend weet hij meer.
Gr. Jos
P.M. Noppeney
Berichten: 251
Lid geworden op: 18 dec 2006 21:00
Locatie: Den Helder

ziekenboeg

Bericht door P.M. Noppeney »

Bram

Langs deze weg wil ik jou, en je vrouw, heel veel sterkte wensen.
Hoop dat alles goed komt. Bedenk maar dat de doktoren zeer kundig zijn en vaker met het bijltje hebben gehakt. Een goede kennis van mij had een flinke vernouwing in een bloedvat. Na een dotterbehandeling in het A.M.C. loopt hij nu weer fluitend over de golfbaan en voelt zich beter dan hij in lange tijd had gedaan.

Nogmaals sterkte
Groeten uit Nieuwediep

Peter Noppeney
Kennis is macht, karakter is meer.
Gebruikersavatar
Henk van der Moolen
Berichten: 1214
Lid geworden op: 04 aug 2004 13:11
Locatie: Amsterdam

Bericht door Henk van der Moolen »

Hallo Bram

Ik wens je een spoedig herstel toe en zal even aan je denken als ik de eerste whiskey tot mij neem.

vr gr Henk
Adrie

Bericht door Adrie »

Ik heb Rita ff een e-mail gestuurd om hem sterkte te wensen.
Want als we allemaal gaan bellen, dan kan het verplegend personeel hun werk niet doen.
Dan is hij steeds in gesprek, en dat schiet ook niet op.
Ik moet trouwens morgen weer naar de cardioloog ,en dan hoor ik of er een tweede stent geplaatst gaat worden.
voor mij hoeft het niet want ik voel mij goed.
Maar wie ben ik he??? :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Derk Gotink
Berichten: 1379
Lid geworden op: 03 sep 2004 21:47
Locatie: Hilversumse Meent

Bericht door Derk Gotink »

Bram, ook vanuit Hilversum alle sterkte toegewenst!
Heb vanmiddag nog een poging gemaakt om je te bellen maar helaas in gesprek.
Zal niet meer bellen want familie en vrienden gaan voor anders wordt het inderdaad een puinhoop.
Nogmaals sterkte en hoop je spoedig op kombuis te zien.

Gr Derk
Morse is uit !!
Mayday is in !!
ronny

Bericht door ronny »

Ook vanaf de mare beterschap,inderdaad dotteren steld geeb fluit meer voor,mijn broertje ook gehad en werkt weer als een gek.
Alleen bij bram met de andere uvels is het even een ingreep het beste man


Plaats reactie