ziekenhuis

We zijn geen 18 meer, dus af en toe moeten we even in dok.
proet
Contacteer:

Bericht door proet » 09 mei 2008 13:10

Bram en Rita welkom thuis en het weer is de komende dagen uitermate geschikt om het heel rustig aan te doen (in de tuin onder een parasol).

Groet Proet
Weet u iets over of van de sleepboten van Bureau Wijsmuller ? Neem dan eens contact op met info@bureau-wijsmuller.nl

Adrie

Bericht door Adrie » 16 mei 2008 00:09

Hoe gaat het nou met Rita en Bram??
Groetjes Adrie
Het enige in de wereld dat je kunt veranderen,
ben je zelf.

Afbeelding

Bram

Bericht door Bram » 16 mei 2008 07:20

:-D Hoi Adrie en allen

Wij gaan langzaam vooruit,Rita knapt lekker op,en ik ga weer even naar het ziekenhuis vandaag (controlle) ,want mijn Borstwond blijft afscheiding geven((ontstoken)(3 maal op een dag spoelen en verbinden)),en er groeit wild vlees aan de wond,dus we zien het wel vanmorgen,ik loop wel tegen me eigen aan elke keer als ik wat wil gaan doen,dus moet nog steeds rustig aan. :cry: :?

Bedankt voor je belangstelling.

Groetjes Bram en Rita. :-D

Theo Horsten
Contacteer:

Bericht door Theo Horsten » 16 mei 2008 08:20

Sterkte ermee, Bram. Rustig aan. Het was ook geen misselijke operatie, dus dat heeft even zijn tijd nodig.

Groeten,

Theo
Website: Schepen & Boeken

Oh my friend we're older but no wiser
For in our hearts the dreams are still the same.
Those were the days my friend...

rob niezing

Bericht door rob niezing » 16 mei 2008 10:47

Môgge Bram,

Wondvocht waarschijnlijk, kalm aan, dan loop je nergen tegen aan.

Plang plang sjajang :lol: :wink:

Groeten aan Rita Rob
Animo libero dirigimur

Cor Leliard

Bericht door Cor Leliard » 16 mei 2008 14:41

Hallo Bram,
ff slow ahead.Sterkte,niets forceren
gr uit Breda Cor
Il parle Il a parle

Ton Pekel

Bericht door Ton Pekel » 16 mei 2008 17:11

Sterkte Bram ( en Rita )
Komt allemaal goed, het ergste heb je gehad en maar positief blijven denken hoor....prettig en rustig weekend
Ton Pekel
Wrijving geeft glans en warmte....
........ teveel geeft slijtage!

Bram

Bericht door Bram » 16 mei 2008 17:45

:-D Hoi Adrie , Theo ,Rob,Cor ,Ton,Bert ,Compass Arie,Albert ,de Jossen Harry G.H en alle andere die deze topic volgen.(dus m.aw. ik wil niemand buiten sluiten)

bedankt voor de belangstelling en de goede wensen,hier een kort verslagje van de never ending story Brammetje Bypass(BB)(begint al aardig op een soap te lijken)

Vanmorgen in het MCA (Medisch Centrum Alkmaar) geweest en via de nurse practiser en de Cardioloog,gelijk doorverwezen naar de VU Amsterdam(het water stond gelijk boven de plaat bij mij en Rita natuurlijk.we zagen alweer de buien hangen
Aangezien de chirurg die mij geopereerd had niet aanwezig was,moest ik me bij een andere hartchirurg melden,en zijn assisten(aankomende hartchirurgen)kon ik nog van het weekje dat ik in de VU gelogeerd had,en die dus ook nog alles van het pijpwerk wat er bij me gedaan was afwisten.
Resume!

Ik hoefde niet te blijven,om de binnenkant weer te laten zien,wel elke week op vrijdag terug voor 4 weken lang ter controle ,in de VU ,Alkmaar mocht het niet doen,2 x per dag temperatuurtjes nemen en in een grafiekje zetten en 3 maal per dag antibiotica innemen(500mg per keer).

Dus met recht een pillen baasie geworden

een geluk bij een ongelukje was dat Rita mijn Braziliaanse vriendin ook ontmoet heeft,en die twee konden het ook goed vinden met elkaar. :-D

voor de rest is het weer dead slow ahead en op koers blijven.
en gelukkig geen verplichte vacantie ,lekker thuis uitzieken :-D :lol: :lol: :-D

Mensen weer bedankt voor jullie ondersteuning.

Groets Bram en Rita :-D
Laatst gewijzigd door Bram op 16 mei 2008 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Brams_Daughter
Contacteer:

hoi

Bericht door Brams_Daughter » 16 mei 2008 18:03

Hoi pap en mam,
wat bedoel je, je leven BEGINT op een soap te lijken, je leeft je hele leven in een soap..hahahahahahahaha de enige dingen die in een soap gebeuren gebeurden met onze familie, maar dat maakt ons uniek:)

Ik ben blij te horen dat je niet hoefte te blijven en dat je goed voor je zelf zorgt.

Doe rustig aan met alles en laat alles helen voordat je weer de stoere jonge vent gaat spelen ouwe man...hahahahahahahaha

ik ben echt blij te horen dat alles goed gaat.

veel liefs
D

Bram

Bericht door Bram » 16 mei 2008 19:04

:-D Hoi DD

Dank je meissie,ach ja je kan niet altijd jong blijven,maar je moet je ouwe heer nooit uitvlakken,dat weet je ook ,hij is so though as cheap leather from a dime a square yard,er mogge wat verotte plekken in zitten,maar hij blijft terug komen.

thanks for the call

Love you !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dad :-D

Wybe-M3
Contacteer:

Bericht door Wybe-M3 » 17 mei 2008 00:17

Bram schreef:.......,2 x per dag temperatuurtjes nemen en in een grafiekje zetten en 3 maal per dag antibiotica innemen(500mg per keer).

Dus met recht een pillen baasie geworden
Allemaal goed en wel Bram, maar je vergeet het belangrijkste. Elke dag een haring, je moet het ook van binnen een beetje verzorgen toch?
Jammer dat ik niet meer aan mijn ex-schoonmoeder kan vragen welke zalf zij voor dit soort klusjes gebruikte. Het stonk vreselijk, maar werkte perfekt. Een hele vette zalf op basis van schellevis....... Ik heb het toen eens aan mijn huisarts laten zien en die zei dat het goed was. Het beet alles schoon.
Bij mij thuis was 'polke' het toverwoord voor ontstoken wonden e.d. Dat is fries voor 'soda'.
Maar ja dat past allemaal niet meer in deze hoogtechnologische tijd. Zo'n dosis antibiotica zal ook wel helpen. Het was toch geen dierenarts waar je bent geweest toch? De dosis lijkt me nogal fors voor mensjes.
Kan me voorstellen dat je schrok toen ze je naar naar de VU doorverwezen.
Ik ga morgen naar Scheveningen voor de kanteltest van de nieuwe reddingboot daar. Ben bang dat ik telaat terugkom om enige bokkums bij jullie te brengen. En ze aan de deurknop hangen lijkt me niet verstandig!
Info over ex-reddingboten / reddingmonumenten / ex-mrb Dorus Rijkers (1923) / Opa Dorus Rijkers : www.dorusrijkers.nl

Stavenuiter

Bericht door Stavenuiter » 21 mei 2008 21:53

Navond Bram.

Blij te horen, dat je weer een beetje op de oude begint te lijken, op wat oneffenheidjes na, maar ja, je kunt niet een twee drie, weer wat van alles willen.
Zou zo zeggen, kalmpies an, dan breekt het lijntje niet, Bram, sterkte verders, en vergeet Rita niet :-D :-D :-D

Groet Nico.

Bram

Bericht door Bram » 23 mei 2008 23:23

:-D Hoi allemaal

vandaag weer naar de VU gemoeten voor controle van de borstwond,en de doktoren(3 stuks) waren tevreden met de vooruitgang,dus er zit eindelijk schot in.moet wel de volgende week VRijdag weer terug voor controle en als ik koorts krijgt moet ik onmiddelijk naar de VU in Amsterdam terug.
1goed bericht is dat ik vanaf maandag weer mag autorijden,maar wel met kleine stukjes beginnen en langzaam opvoeren,naar wat meer.
voorlopig moet ik nog de 3 aankomende Vrijdagen naar de VU.dus sta nog steeds onder curatele(nog steeds 3 maal douchen per dag en 3 maal 500 mg antibioticum en de rest van die K.. pillen slikken.wat een gedoe :P )

Maar een pluspunt is ook ik mag 2 slaapmutsjes nemen,als ze niet te groot zijn,gelukkig zet ik me bril af om deze tijd en het lukt wel :lol: :lol:

Zo jullie zijn weer op de hoogte.

Groets Bram :-D

Jos Komen
Contacteer:

Bericht door Jos Komen » 23 mei 2008 23:39

Hallo Brammetje,
Dit is heel goed nieuws! :-D
Maar rustig aan blijven doen hoor! :)
Groetjes
Jos en Akkie
Hij die nooit gevaren heeft
Weet niet hoe een zeeman leeft.

http://www.scheepspraat.nl/

Adrie

Bericht door Adrie » 23 mei 2008 23:41

Hoi Bram,
Fijn te horen dat het de goede Kant op gaat.
Groetjes Adrie
Het enige in de wereld dat je kunt veranderen,
ben je zelf.

Afbeelding

Wybe-M3
Contacteer:

Bericht door Wybe-M3 » 24 mei 2008 01:16

Gelukkig een positiever bericht. Stond toch een wat raar gegeven in je bericht, wat je ook al eerder vertelde
Bram schreef:......dus sta nog steeds onder curatele(nog steeds 3 maal douchen per dag............
Heb je wel goed geluisterd naar de opdracht?
Je bent geboren aan zee, hebt je leven grotendeels op/aan het zeewater doorgebracht, en dan ga je je nu met zoet water afspoelen? Prima, maar danwel na een behandeling met zeewater!
Ik wil best met jou zo af en toe even een stukje naar zee rijden om een emmertje zeewater voor je te halen.
En houd het van binnen ook zilt he, die versnaperingen houden het natuurlijk ook prima schoon, misschien zelfs wel te .........
dus zorg dat je het ook daar zilt houdt!
Info over ex-reddingboten / reddingmonumenten / ex-mrb Dorus Rijkers (1923) / Opa Dorus Rijkers : www.dorusrijkers.nl

Plaats reactie