ziekenhuis

We zijn geen 18 meer, dus af en toe moeten we even in dok.
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Kijk, daar hadden we nu allemaal op gewacht. Maar.. even met de kop bij vorige week ; Prijs de dag niet voor de beer oost-west thuis in de porseleinkast tikt .. of zo. Effe je grote kwek dicht en de zaak niet forceren Brammetje !!! :!: :)

Groeten,
Bert de Boer

Wybe-M3

Bericht door Wybe-M3 »

Ik zou Bram (en Rita!) graag wat bokkums brengen en ter plaatse in het zkh voor ze schoonmaken. Denk alleen niet dat ze zoiets in het zkh zullen waarderen :shock: :lol:

Ze zijn ook nogal zoutig, weet niet of dat in het dieet past.

Dus da maar even zo:

Afbeelding


Ik zal er morgen een paar extra voor jullie schoonmaken en ze op jullie gezondheidsvooruitgang opeten!
Riorita

Bericht door Riorita »

:-D Beste Wybe en Bert bedankt voor jullie berichten ,ik heb het door gegeven aan Bram en hij was heel blij mee, alleen Wybe hij zegt dat je moet niet alle bokkum zelf opeten ,je mag wel een paar brengen dat lust hij wel ook mag hij niet te zout habben :lol: het gaat wel better met de wonden,n hij zegt dat de zusters wil ham nu kwijt,dus je merk het wel hij is beter ann het worden.zo gauw als hij weet voor zeker dat hij te huis is kan hij jullie zelg bedanken.
mvg, Rita
Gebruikersavatar
Stavenuiter
Berichten: 1919
Lid geworden op: 22 jul 2004 15:00
Locatie: Enkhuizen

Bericht door Stavenuiter »

Hallo Rita.

Nog even volhouden, de laatste loodjes wegen het zwaarst, al valt het natuurlijk voor jouw ook niet mee.
Nog even volhouden, en het komt best allemaal goed.
Mocht je morgen op bezoek gaan, doe hem dan de hartelijke groeten, eeeeennnnnnnnnnnn samen sterk. :-D :-D :-D

Groet Nico.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Rita,
Als hij straks weer thuis is moet je Brammetje wel goed aan de riem houden. :)
Hij wil natuurlijk van alles gaan inhalen op Kombuispraat, maar dat is helemaal niet nodig. :wink:
Hartelijke groetjes en het allerbeste toegewenst aan jullie beiden ook namens Akkie. :)
Jos
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Hallo Rita,

Dat ben ik helemaal met Jos eens: hou hem aan een kort - onzichtbaar - lijntje. :)

Mijn cardioloog schrijft voor: twee eetlepels goede olijfolie per dag, twee eetlepels goede honing en twee alcoholische versnaperingen. Van dat laatste maak ik dan twee glazen wijn, maar twee whisky's - bij voorkeur goede whisky - of twee glazen dure Franse cognac of twee glazen ambachtelijke Hollandse genever mag ook. Slechte jenever is ten stengste verboden. 8)
"Ja, maar dokter, als ik nou een verschrikkelijke, schier onbedwingbare trek heb in nog een derde borreltje?"
"Dat mag ook, maar niet elke dag."

En haring, natuurlijk. :)

Doe hem de groeten en jij veel sterkte toegewenst,

Theo Horsten
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Hè BRAM..... Dat noemen wij '' nat houwe''. Groetjes Mart;
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Gebruikersavatar
Arie Hazebroek
Berichten: 2097
Lid geworden op: 03 jul 2005 11:14

Bericht door Arie Hazebroek »

Ik ben vandaag weer bij Bram geweest en het gaat goed met hem.
Morgenochtend heeft hij nog een bloedonderzoek en als dat goed uitvalt wordt er morgenmiddag beslist of hij naar huis mag.
Bram hoopt jullie binnenkort zelf te bedanken voor de getoonde belangstelling en vroeg mij om dit aan jullie over te brengen.

Voor het eerst ben ik er van overtuigd dat hij klaar is om naar huis te gaan.
Bij de vorige keren dat ik hem bezocht had ik zo gezegd mijn twijfels maar nu heb ik er alle vertrouwen in.



Gr. Arie
Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi Arie,
Dat zijn positieve berichten.
Nu maar hopen dat het door gaat , en dat hij zich een beetje gedeist houd.
Riorita

Bericht door Riorita »

:-D Hoi Kombuisers

Ik ben vanaf 14.00 uur,weer thuis en moet nog veel rust nemen,en de borstwond verzorgen,die nog wat afscheiding heeft,maar dat moet binnen een paar dagen over zijn !

Hierbij wil ik iedereen bedanken,die Rita en mij geholpen hebben: telefonisch,per kaart,Email,en noem alle communicatie middellen maar op ,en niet te vergeten het vervoer en bezoek naar het ziekenhuis geregeld hebben ,en die ons geestelijk ondersteund hebben,in deze toch wel wat benauwdw situatie :P maar we zijn er weer ,
en het wordt een long en winding road,om het maar eens met de Beatles te zeggen,maar het mag de pret niet drukken,we gaan er weer voor!!!!!!!!!!!! :-D

Kombuisers allemaal bedankt,en wij zijn er trots op dat wij kombuisers zijn,en jullie tot goede vrienden kunnen rekenen,

nogmaals hartstikke bedankt,enne AH je wou geen veren op je Reet,dus krijg je ze vandaag !!!!!! niet :mrgreen:

:-D Bram en Rita :-D


Plaats reactie