Ritje naar Appingedam......auw!

We zijn geen 18 meer, dus af en toe moeten we even in dok.
Rose
Berichten: 334
Lid geworden op: 12 aug 2005 11:20
Locatie: Westzaan

Ritje naar Appingedam......auw!

Bericht door Rose »

Ik was er gisteren helemaal klaar voor,op de brommer naar Appingedam,'s avonds feest,in een mooi hotel overnachten en dan zondags terug en 1 nachtje werken.......hoe anders kan het lopen ?!Vlak voordat ik bij Den Oever kwam wilde ik voor een inhalende auto wat aan de kant gaan.Als je op een 50 km weg rijdt met een brommer willen auto's je altijd inhalen,ook al rij ik ook 50.Shit dacht ik,ik rij de berm in en vervolgens weet ik niet meer wat er is gebeurd totdat ik op een brancard de ambulance werd ingeschoven.Ik schijn over mijn stuur gevlogen te zijn (rijdend in de berm als reflex de remmen ingeknepen) en ik kwam half op het asfalt terecht.Ik ben opgestaan en op de een of andere manier is mijn helm afgegaan,gescheurde en bebloede jas uit,sjaal af en MP3 speler ook af.De auto die mij in wilde halen was er getuige van en hebben de politie en ambulance gebeld,ze zulen wel erg geschrokken zijn!Beef kreeg ik weer toen ik dus op de brancard lag en de broeder aan mij vroeg of hij iemand kon bellen.Hij had mijn telefoontje,dus die is ook uit mijn zak gekomen?!De Politie zou mijn brommer naar het bureau brengen en ik vroeg nog of ze een adres in mijn tas wilden doen.De broeder kreeg mijn broertje te pakken en hij zou mijn ouders waarschuwen.Toen maakte ik dus mijn eerste rit in een ambulance....saai plafond zit erin.In het WestFries Ziekenhuis in Hoorn meteen naar een hokje en een verpleger maakte me enigzins schoon.De dokter (ik trof alleen mannen aan!) bekeek me eens goed en zei dat er hechtingen in moesten.Vanmorgen na het douchen zag ik dat ik 5 hechtingen boven mijn wenkbrauw heb.Ook kreeg ik een onverdoofde hecting door mijn onderlip. :cry: Afijn,verders ontvelde knokkels linkerhand,geschaafde linker elleboog en onderarm,linkerhand muis kapot en naast/onder mijn linkerknie auw en blauw.Mij linkeroog is nu heel dik en blauw/paars en mijn rechteroog een beetje dik en paarsig. Met opstaan flink wat spierpijn en hoofdpijn,schijnbaar heb ik een zeer lichte hersenschudding,de nacht goed doorgekomen.Ik ben lekker verzorgd door pappie en mammie. :oops: De brommer schijnt nog heel te zijn en ik ga hem maandag of dinsdag ophalen,ben benieuwd wat er echt is gebeurd,want ik weet nix!Zo vreemd om een stuk kwijt te zijn! MAar goed,met een beetje mazzel een weekje lekker thuis zijn en dan volgende week wel weer wat werken.Nu maar effe lekker uitrusten en lekker eten bij pa en ma,die wonen verderop in de straat dus ik bof.Zowiezo bof ik,nix gebroken ofzo.Havenmuts
Geniet !
Elke dag is er weer eentje !

Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Bericht door Albert »

Hallo Rose,

Jesus meid, ik schrik me de kole... :shock:
Gelukkig schijnt het redelijk goed afgelopen te zijn.
Tja tweewielers, je bent er een stuk kwetsbaarder op dan in een auto.
Neem mij nou, met de auto gebeurt het nooit maar pak ik de fiets en moet ik stilstaan voor een stoplicht of zo dan valt dat ding gewoon om, schijnt iets met het aantal wielen van doen te hebben. :roll:
In ieder geval beterschap. :-D

Albert
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"
Joke

Bericht door Joke »

Hoi Rose, zo te lezen heb je inderdaad mazzel gehad. Mak an he! :wink:
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hallo Rose,

Dat is dan gelukkig niet al te slecht afgelopen. Onder de auto had het een heel ander vehaal kunnen worden.
Voorlopig maar even in de lappenmand en alle wonden weer laten helen.

Berterschap,

Bert de Boer
Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jos Linders »

Hallo Rose,

een spoedige beterschap toegewenst, het was wel schrikken hoor.

Groetjes, Jos2.
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/
P.M. Noppeney
Berichten: 251
Lid geworden op: 18 dec 2006 21:00
Locatie: Den Helder

Bericht door P.M. Noppeney »

Hallo Rose
Ja een ongeluk zit soms in een klein stukje berm meenemen. Hoop dat je spoedig weer rond kan brommen, zonder dikke ogen en ander ongemak. Kneuzingen kunnen soms langdurig en pijnlijk zijn. Sterkte en beterschap.

Groeten uit Den Helder.

Peter Noppeney
Kennis is macht, karakter is meer.
Rose
Berichten: 334
Lid geworden op: 12 aug 2005 11:20
Locatie: Westzaan

Ritje naar Appingedam......auw!

Bericht door Rose »

Bedankt mensen.
Vandaag heb ik het gevoel dat mijn ogen half dicht zitten,mijn ogen zijn zo dik geworden,ik zet morgen een zonnebril op! 8) En mijn voortand (kroon) is naar binnen gezet,beetje gevoelig.En ach,die kneuzingen en spierpijn zijn over 2 dagen minder!Ik hoop dat mijn onderlip een beetje fatsoenlijk bijtrekt,het is nu echt een centebak! :shock: En ik zal wel door het leven gaan als scarface met dat litteken boven mijn wenkbrauw!Havenmuts
Geniet !
Elke dag is er weer eentje !
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Rose,
Gelukkig is je snoekduik in de berm goed afgelopen. :wink:
Je ziet er nog een paar dagen uit als een lapjeskat, maar dat gaat vanzelf weer over. :-D
Veel Sterkte!
Jos
Jan Tol

Reisi naar appingedam.

Bericht door Jan Tol »

Godsamme Rose ik schrok me de kolere toen ik dat las meid. Maar gelukkig is het goed voor je afgelope je had wel pijpelaje kenne weze.
Doe net as Jan meid ik heb me scheithuis voor een gogmobiel geruild en dat bevalt Jan prima hoor. Al regent het hier niet zo veel Jan blijft toch lekker droog. En zo lang dat van buite is vin ik dat niet erg. Beterschap he en kijk de vollegende keer uit as je weer op dat kreng stap. Groeten van Jan tol
Roy
Berichten: 12721
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:19
Locatie: Den Helder

Bericht door Roy »

Hallo Rose,

Het moge duidelijk zijn dat ik weinig naar de ziekenboeg kijk.
Nu ontdek ik pas dat je uit je werk gepletterd bent.......!!!.
Ondanks alles; van harte beterschap hoor, opdat je maar weer snel in de running mag komen. Je hebt in iedergeval je gevoel voor humor niet verloren. Da's zo-wie-zo een goede zaak dunkt me.

m.v.g. Roy
Een individu weet meer niet dan wel.
Laat dat a.u.b. zo blijven................


Plaats reactie