gat in je hand

We zijn geen 18 meer, dus af en toe moeten we even in dok.
P.M. Noppeney
Berichten: 251
Lid geworden op: 18 dec 2006 21:00
Locatie: Den Helder

Gat in je hand

Bericht door P.M. Noppeney »

Hallo Ton

Veel sterkte met je hand, even door de zure appel bijten(rusthouden met je hand) is beter dan straks met een hoop narigheid blijven zitten.

Beterschap gewenst vanuit een winderig en regenachtig Den Helder

Groeten

Peter Noppeney
Kennis is macht, karakter is meer.

Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi ton.
Beterschap van mij gewenst.
Hoop dat je je glas nog kan pakken.
Gr. Adrie
Bram

Bericht door Bram »

:-D Hoi Ton

wij hopen dat het nu weer even beter gaat ,dan de laatste maal dat we elkaar spraken,in ieder geval beterschap en een snelle genezing.


neem als troost maar een Alkmaars stukkie kaas

Afbeelding

Bram en Rita. :-D
Ton van der Sluijs

Bericht door Ton van der Sluijs »

Hallo Adrie en Bram :-D Het gaat goed! :-D :-D alle zwellingen zijn eruit en de verband en pleister zijn eraf. De wond zit weer potjedicht en maandag gan de touwtjes er uit. sommige bewegingen doen nog wel zeer, maar ik dan weer een fluitketel met water op de plaat zetten met de rechterhand en een katteblikkie opentrekken. Maandag ga ik gewoon weer an het werk.... met een ernstige waarschuwing rijker :oops: 8) :-D
enne voor Bram... alle beterschap :-D
rob niezing (R.I.P.)

Bericht door rob niezing (R.I.P.) »

Hoi Ton,

Het ergste leed is weer achter de rug, al hoewel als je veel zenuwtjes kapot zijn kun je er er later last van krijgen.

ik in de jaren '70 in Luanda aan de draaibank tijdens het ouwehoeren
.de draaibank afgezet en toen bij het uitdraaien v/d klauwplaat met de hand even tegenhouden, hij stond zo goed als stil, maar als er dan krullen tussen zitten snijd dat lekker door je hand, 4 pezen door en mijn
hand helemaal open.

Er lag meer bloed als snij olie , 38 hectingen , dat heb ik geweten :cry:
nu nog als het gaat regenen oid. lompigheid.

Gr. Rob
Ton van der Sluijs

Bericht door Ton van der Sluijs »

Aaiiiii Rob! :shock: :shock: Dát is een gemene!!! Ik heb een collega gehad, die met uitdraaiende machine de dop van de breekpenhouder van de voeding alvast los dacht te schroeven..... Hij mist nu al jaren de top van zijn duim :cry:
Ik heb bijvoorbeeld altijd een petje op als ik groot werk doe; de klauwplaat van mijn bank is 850mm en daar steken de klauwen wel es uit de body.... als ik té dicht bij kom word ik "an de pet getikt" ( het is me nog niet gebeurd , moet ik zeggen).
Mijn hand is nog steeds gevoelig. Ik kan er weer van alles mee doen maar als iemand me een gewone stevige hand geeft dan ga ik door de grond.
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Ook van mij beterschap gewenst...enne wees maar blij dat je niet in brazilie woont, daar loop je de hele dag klauwtjes te geven.Een goede gewoonte.maar soms....Mart.
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook


Plaats reactie