Spaak in je hand.

We zijn geen 18 meer, dus af en toe moeten we even in dok.
Plaats reactie
msjansje1900

Spaak in je hand.

Bericht door msjansje1900 »

een paar maanden terug gebeurde het een spaak in mij hand.

we waren hier in maassluis oud ijzer aan het rijden en we moesten nog wat dingetjes uitzoeken ijzer bij ijzer en aluminium bij aluminium ik had een oud wiel met spaken erin een fiets wiel bestaat meestal uit ijzer aluminium en messing.
ik moest eerst de spaken door slijpen en toen moest ik ze allemaal van het wiel afhalen ik had opdat moment handsschoenen maar maar een spaak die ging langs mijn handschoen naar binnen toe zo mijn hand in.
in het begin had ik het niet door maar toen mijn gele handschoen rood werdt ging ik toch maar even kijk en jahoor er zat er eentje in net onder mijn duim.
net voor mijn duim er in en 3 cm veder kwam hij er weer uit.
heel veel bloed natuurlijk en met wat lappen dichtgebonden en er goed op gedrukt dat het bloed stolt.
we zijn naar het ziekenhuis gereden en die zijden dat er niks aan de hand was letter lijk en figuurlijk ik heb 2 weken lang met een pleister gelopen en heel veel pijn maar het enigste wat ik er nu nog aan over heb gehouden zijn twee littekens en het stukje spaak.

nu ik er op terug kijk vind ik wel lachen want dat verwacht je niet echt maar ja een ongeluk zit in een klein hoekje :-D

Groetjes Marnix

Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Re: Spaak in je hand.

Bericht door Compass »

Dat is dan gelukkig met een sisser afgelopen Marnix.

Maar met een gat in je hand moet je wel je geld in de gaten houden hoor :wink:

Groeten,
Bert de Boer
msjansje1900

Re: Spaak in je hand.

Bericht door msjansje1900 »

Een goede morgen.

ja dat geld gaat dan opeens heel erg snel.

:)

groetjes Marnix


Plaats reactie