mijn geschonde vertrouwen in de Kankerbestrijding

We zijn geen 18 meer, dus af en toe moeten we even in dok.
klaas mulder (RIP)

Re: mijn geschonde vertrouwen in de Kankerbestrijding

Bericht door klaas mulder (RIP) »

Louis,

Veel sterkte gewenst.
Carpe Diem,

Klaas

Aad v Staveren (RIP)

Re: mijn geschonde vertrouwen in de Kankerbestrijding

Bericht door Aad v Staveren (RIP) »

Louis goede morgen. je verhaal over je ziekte gelezen. Ik zelf heb problemen gekregen met mijn lopen daar een prostaat kanker uitzaaing in de rug een begin van een dwars leasie heeft veroorzaakt. Jij hebt het nodige mee gemaakt, maar je slaat je er volgens jouw verhaal er aardig door heen . Ik denk dat je een voorbeeld been voor veel mensen die aan kanker lijden. Ik zelf kijk er ook zoveel als mogelijk er positief tegen over al weten we ons te wachten staat
Het erg bedankt voor je verhaal. blijf positief denken en het ga je gooed
aad van staveren
CaptainLouis

Re: mijn geschonde vertrouwen in de Kankerbestrijding

Bericht door CaptainLouis »

hallo beste mensen,
hier weer een berichtje van mij met nieuws dat ik U niet wil onthouden.
ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest om de uitslag aan te horen van de echo die men gemaakt had van mijn lever en om de bloeduitlagen te bekijken.
Ik zal beginnen met het GOEDE NIEUWS (is wel zo leuk, want is er toch ook), ik ben WEER aan het herstellen van enkele klappen die ik in de afgelopen 6 weken heb mogen ontvangen, ik voel mij voor zover mogelijk weer redelijk goed en heb mijn lijf voor zover als mogelijk weer EEN BEETJE onder controle, ben dus weer aan het opkrabbelen :-D .
6 weken geleden heb ik een Medicijn vergiftiging opgelopen door een medicijn dat ik helemaal nooit had mogen gebruiken (op dokters voorschrift) ,het ging om de maagzuur remmer " Pantozol " 20 mg. Een normaal persoon mag dit middel 6 tot 8 weken slikken maar ik kreeg het 1.5 jaar voorgeschreven omdat het de lichste dosering was en omdat je niet alles moet geloven wat er op de bijsluiter staat , zei mijn arts, dat doen die bedrijven om zich in te dekken, en ik geloofde hem.
Nou dat heb ik geweten dus , ik ben er doodziek en doodziek van geweest.
ik bespaar jullie details.
Tijdens het consult van mijn huisarts thuis kwam het gesprek op pijnbestijding.
Er waren goede middelen tegen de pijn om kanker patienten onnodig lijden te besparen.
Ik stemde er mee in om het middel " BuTrans 5 microgram/uur " te proberen, ( de lichste dosering in pleister vorm).
En de eerste weken ging het goed, maar na een periode van 5 weken begon ik vreemde gevoelens waar te nemen, mijn stoelgang klopte niet meer ( veel diaree en winderigheid ) en mijn urinehuishouding begon ook mankementen te vertonen ( ik kon bijna niet meer plassen ).
ben toen ook gestopt met het gebruik van die pleisters en langszaam maar zeker herstelde alles zich een beetje, alleen nu heb ik er wel GEELZUCHT bij. Want die pleisters verdoven niet alleen de pijn maar verlammen en verstoren alles, zo werd mijn lever en gal en urinesysteem
mijn darmen gedeeltelijk lam gelegd. Mijn bloed is op sommige onderlen met 300 tot zelfs eentje met 500 % verslechterd.
Om een lang verhaal kort te maken , het hoeft niet bij eenieder zo te zijn maar wees gewaarschuwd en geloof de behandelend NIET op zijn
blauwe ogen.
Ik vertrouw nu niemand meer in de medice wereld. Hem mijn lessen gehad.
IK ben nu het gevecht aan het voeren tegen de geelzucht, want tegen de tumor die als kool was gegroeid ( en zelfs niet op een foto was te vangen ) heb ik geen kans, tegen de geelzucht kan ik misschien hier of daar nog een paar GOEDE dagen winnen.
Dit was het weer voor zover, ik ga fluitend verder en geniet van het mooie weer.
Groetjes Louis
Ruud (R.I.P.)

Re: mijn geschonde vertrouwen in de Kankerbestrijding

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Captain Louis,
Bewonderenswaardig hoe jij je opstelt in dezen,alle lof hiervoor.
En met het GOEDE NIEUWS,heb je in ieder geval weer iets om vooruit te kijken,geniet elke dag en blijf lang fluiten!


Plaats reactie