Willem Harting

We zijn geen 18 meer, dus af en toe moeten we even in dok.
Plaats reactie
blauwe willem

Willem Harting

Bericht door blauwe willem »

Ik wil u graag op de hoogte stellen van het overlijden van mijn opa Willem Harting (Blauwe Willem)
Hij is overlijden op Vrijdag 13 Augustus op 79 jarige leeftijd.
Hij is op woensdag 18 Augustus in besloten kring gecremeerd.

M.V.G. Danielle

Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Re: Willem Harting

Bericht door DennisV »

Gecondoleerd met het verlies.
Sterkte voor de nabestaanden.
Leen B

Re: Willem Harting

Bericht door Leen B »

Ondanks ik Willem :shock: niet persoonlijk kon wens ik u allen heel veel sterkte toe.
En bedankt voor het bericht aan Kombuispraat Leen B
kappie

Re: Willem Harting

Bericht door kappie »

langs deze weg wil ik de gehele familie harting condoleren met het verlies van(toen) mijn buurman en tevens bootsman(op de friesland).
sterkte
ijmuiden
cobieHarting

Re: Willem Harting

Bericht door cobieHarting »

Cor

Ik ben zo blij dat jij laatst nog met mij bij mijn vader geweest bent ,hij was zo ontzettend blij jou nog eenmaal gezien te hebben
Ik mis hem zo..maar weet dat hij nu geen pijn meer heeft..een zeeman kent geen pijn ..zei hij altijd..maar voor mij kon hij dat niet verbergen

liefs cobie
Geep
Berichten: 865
Lid geworden op: 07 apr 2012 18:49

Re: Willem Harting

Bericht door Geep »

De voorbijgaande dagen was ik bezig met het herschikken van mijn boekenkasten, opruimen van troep e.d. Op de bovenste planken (vergeten/vergeelde) foto albums.
Plat op de grond, was ik deze albums aan het napluizen, o, ja, die en die, enne?
Namen, zijn ver weg gezakt in het geheugen. Dan komt er een foto(tje) tevoorschijn
gemaakt in Bhavnagar, west India, op de afbeelding werkende vrouwen-moeders, die met mandjes steenkool naar een kolenboot sjouwen, hun kinderen spelen op de berg steenkool. Een wereld van verschil, voor ons was het eerste kerstdag 1953.
Wij lagen er maar kort, en was druk bezig met de kerstmaaltijd, ik wou even snel de wal op, dank zij, Willem kon dat, hij zou wel even opletten, dat het niet ging verpieteren, runners kunnen ook koken.
Een klein gebaar, kan je zelfs na bijna 60 jaar niet vergeten.
Vrgr. Geep
Aad v Staveren (RIP)

Re: Willem Harting

Bericht door Aad v Staveren (RIP) »

Willem bewaar die herrinering als een klein geschenk
aan je vader en koester het
Aad


Plaats reactie