Aad van Staveren. Overleden 24/11/2015

We zijn geen 18 meer, dus af en toe moeten we even in dok.
Aad v Staveren (RIP)

Re: Aad van Staveren even uit de running

Bericht door Aad v Staveren (RIP) »

Goede avond allemaal
Hier de laatste update. Ik ben bij de neurologen ontslagen en hoef hiet niet meer op sprrekuur te komen, tenzij er iets in de situatien veranderd. Ben nu weer over geheveld naar de afdeling urologie waar ik a. s woensdag op het spreek uur wordt verwacht. Hoor dan wel wat ner verder met mij gaat gebeuren. Heb in tussen een nieuwe auto tot mijn beschikking ,waar ik vermoedelijk beter mee uit de voeten kan
Allemaal een prettig weekend en tot de volgende update
Aad

Gebruikersavatar
Ton Pekel
Berichten: 1965
Lid geworden op: 23 jul 2004 08:20
Contacteer:

Re: Aad van Staveren even uit de running

Bericht door Ton Pekel »

Sterkte Aad.
We horen het vervolg wel van je. wel fijn dat je weer wat mobiel bent met een andere auto (automaat)
Ton Pekel
Wrijving geeft glans en warmte....
........ teveel geeft slijtage!
Aad v Staveren (RIP)

Re: Aad van Staveren even uit de running

Bericht door Aad v Staveren (RIP) »

Vervolg
sinds gisteren ben ik weer in het Ersmus MC nu met een linkerbeen waar ik niets meer ietss kan doen. Gisteren is er nog s´avonds laat nog een MRI scan gemaakt maar er zijn geen nieuwe uitzaaiingen ontdekt. Wat het dan wel is, is dat er een zenuw bekneld is geraakt die deze ellende veroorzaakt. De neurologen hopen dat het van zelf goed komt en tot ide tijd krijg ik pijn stillers om het dragelijk te maken.Hoe lang ik nu moet blijven weet ik nog niet,maar moet de moed er maar in houden
Iedereen een prettig weekend toegewenst van uit het Erasmus MC Rotterdam
Aad
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Aad van Staveren even uit de running

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Moed houden, Aad.
Blijven knokken.
Erg veel sterkte.

Theo
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Re: Aad van Staveren even uit de running

Bericht door Gerrit »

Aad,

Allemaal erg vervelend, ik wens je veel sterkte.
Groetjes Gerrit.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Aad van Staveren even uit de running

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Aad,
De neurologen hopen dat het van zelf goed komt
Wij hopen met je mee. :)
Sterkte!
Jos
Frans/Goofy

Re: Aad van Staveren even uit de running

Bericht door Frans/Goofy »

Veel sterkte.
Gr Frans / Goofy
Aad v Staveren (RIP)

Re: Aad van Staveren even uit de running

Bericht door Aad v Staveren (RIP) »

Update
Tot op heden is er verder niets veranderd aan de situatie. Kan mijn linkerbeen nog steeds niet goed gebruiken. De pijn is uit te houden zolang ik mijn been niet gebruik. Krijg wel de hele dag pijn stillers te slikken. Dit begint om 06.00 hr s´morgens tot 22.00 hr s´avonds. Het is nu afwachten wat er morgen gebeurd
Aad
Aad v Staveren (RIP)

Re: Aad van Staveren even uit de running

Bericht door Aad v Staveren (RIP) »

Allemaal een hele goede morgen. Gisteren is het pijn team van het Erasmus MC ingeschakeld en hebben mij andere medicijnen voor geschreven, die voor zo ver ik merk wel goed helpen tegen terug bij af de pijn. Alleen ging het vanmorgen even niet goed. Ik was wezen douchen,maar toen dat gebeurd was hadden ze de rolstoel waarmee ik naar de douche was gebracht even uit geleend. Daar ik dit niet wist en uit de douche kwam was er geen rolstoel. Ik deed nog een stap om de deur naar de douche dicht te kunnen doen en toen lag ik op de grond en kon zelf niet meer opstaan. Met behulp van 2 verpleegsters is dat uiteindelijk gelukt,maar was ik weer terug bij af. Nu maar afwachten wat de artsen te vertellen hebben dan weet ik wanneer ik weer naar huis kan
Allemaal nog een prettige dag Aad
Aad v Staveren (RIP)

Re: Aad van Staveren even uit de running

Bericht door Aad v Staveren (RIP) »

Goede avond allemaal. Ik ben vanmiddag uit het ziekenhuis ontslagen zonder dat mijn problemen met mijn linerbeen verholpen zijn. Ik moet het doen met een grote hoeveelheid pijn stiillers. Hoop wel dat het de laatse maal was dat ik in het ziekenhuis was
Nog een prettig weekend
Aad


Plaats reactie