ziekenboeg

We zijn geen 18 meer, dus af en toe moeten we even in dok.
rob niezing (R.I.P.)

operatie

Bericht door rob niezing (R.I.P.) »

Mannen,

Namens mijn vrouw en mijn hartelijk dank voor de wensen, het maakt ons blij :-D , het gaat wel enkele maanden aan herstel duren :(

Groeten Rob

tony

Re: operatie

Bericht door tony »

Hallo Rob en Suzan
dat is balen ,uit jou berichten leek het of even dit en even dat,
woensdag geholpen worden en voor het weekend thuis appeltje eitje.
In ieder geval sterkte jullie met wat er allemaal op jullie afkomt , ook b.v je Huisen Derder uitlaten
gr. tony
rob niezing (R.I.P.)

Re: ziekenboeg

Bericht door rob niezing (R.I.P.) »

Môgge,

Nee Tony alles is volgens plan verlopen en goed .

19maart gaan de hechtingen eruit

En Amo de Duitse Herder houdt trouw de wacht bij me :-D

Groeten Rob
Aad v Staveren (RIP)

Re: ziekenboeg

Bericht door Aad v Staveren (RIP) »

Rob goede morgen en hoop dat het wat beter met je gaat. Ik ben wat laat met reageren maar dat
heeft te maken dat ik sinds woensdag 12 Maart weer opgenomen ben in het Erasmus MC met 2 bacterieele infecties .Je zal het na een tijdje wel zat zijn om niets of bei na niets te mogen doen en je afhankelijk bent
van andere die je moeten helpen. Ik et hier alles van. Alleen toen ik voor controle van mijn rug bij de arts Was zijn antwoord als het ijzer uit je rug er uit gehaald moet worden dan hebben we een betonschaar nodig.
Rob heel veel sterkte en niet opgeven er is licht aan het eind van de tunnel
Aad
rob niezing (R.I.P.)

Re: ziekenboeg

Bericht door rob niezing (R.I.P.) »

Môgge Aad,

Oei, dat is niet best Aad ik hoop dat ze die infecties onder controle krijgen voor je en je gauw weer thuis bent!
Het zal je nu wel behoorlijk gaan vervelen! Ik hoop dat je niet te veel pijn hebt en dat het metaalwerk mag blijven zitten!

het is inderdaad niet leuk van anderen afhankelijk te zijn maar ja als het allemaal weer beter word dan hebben we het er graag voor over toch.

Ik wens je heel veel sterkte en beterschap. groeten Rob


Plaats reactie