ziekenboeg

We zijn geen 18 meer, dus af en toe moeten we even in dok.
Gebruikersavatar
peelander
Berichten: 2409
Lid geworden op: 25 nov 2009 14:43

Re: Opname ziekenhuis

Bericht door peelander »

Nou Rob, zo weet ik via dit topic ook weer waarom ik jou al een poosje mis hier en daar.

Wat je probleem precies is weet ik niet, maar ik wens je sterkte en snel herstel toe van uit het Pluummobiel in Portugal.

Geld trouwens ook voor allen, die aan het sukkelen zijn. Mijn beurt zal ook nog weleens komen.

groeten
Jan van der Pluijm

Aad v Staveren (RIP)

Re: Opname ziekenhuis

Bericht door Aad v Staveren (RIP) »

Rob nog even volhouden
Aad
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Re: Opname ziekenhuis

Bericht door Cor Leliard »

Heel veel sterkte Rob.
Groeten uit het Kielegat Cor
Il parle Il a parle
rob niezing (R.I.P.)

Re: Opname ziekenhuis

Bericht door rob niezing (R.I.P.) »

Hallo Jan,

Ik heb teveel hersenvocht in mijn bolleke :lol: , en het probleem is, dat bleek naar een Mri scan dat in mijn hoofd het vocht te langzaam weg stroomde via de normale natuurlijke en mijn hersenen dus weg drukt tegen de schedel aan , en daarom viel ik onder het wandelen met o.a. de hond op mijn bakkes :mrgreen:

In het Catherine ziekenhuis is met een rug punctie vocht weg genomen en toen bleek ik tijdelijk beter te kunnen lopen nu word er in Tilburg een drain geplaatst in de rug naar de buikholte toe zodat het hersenvocht kan weg lopen dat moet de druk gaan verminderen zodat het lopen beter wordt.

Ik wacht nu op een oproep voor de operatie die hopelijk de komende 2 weken gaat gebeuren ik wacht nu al 3 maanden terwijl er haast bij is!
Dat is het in een notendop :lol: Krijg net een Telefoontje uit Tilburg , ik wordt 12 Maart opgenomen, waarvan Akte :lol:
Cor bedankt voor de Wensen :wink:
gr Rob
tony

Re: Opname ziekenhuis

Bericht door tony »

Hoi Rob,
ouwe buurjongen , veel sterkte.
Ik hoop dat je niet te lang moet wachten voor je behandeling en dat je weer snel de ouwe word.
gr. tony
rob niezing (R.I.P.)

Re: Opname ziekenhuis

Bericht door rob niezing (R.I.P.) »

Hoi Tony,

Er wordt aan gewerkt, 12 maart wordt ik geholpen, in Tilburg en als alles goed verloopt ben ik Vrijdag of zaterdag weer Thuis.

Gr. Rob
Gebruikersavatar
Joop de Jager
Berichten: 3175
Lid geworden op: 10 dec 2007 21:03
Contacteer:

Re: Opname ziekenhuis

Bericht door Joop de Jager »

Hallo Rob,

Veel succes de 12e en snel de ouwe weer worden :lol: :lol:

Ik heb gisteren weer een dagje Erasmus MC gehad. Kreeg goed nieuws de volgende controle 27 februari 2015 :-D :-D

Joop.
Gebruikersavatar
dita
Berichten: 2239
Lid geworden op: 08 dec 2009 18:19
Locatie: Hamina
Contacteer:

Re: Opname ziekenhuis

Bericht door dita »

Hi Rob,
Sterkte hoor en maak er het beste van. Je weet nu in ieder geval al een datum van opname en dat is ook al een stap vooruit. Want stand by staan voor wachten op orders is ook vervelend.
Groeten Martin
Keep going
Martin


"Ver van huis en ongeschoren"

http://issuu.com/martinhendriks/docs
rob niezing (R.I.P.)

Re: Opname ziekenhuis

Bericht door rob niezing (R.I.P.) »

Môgge Tony,

Ja we worden ouder Tony, eerste keer in ziekenhuis, :( maar onkruid vergaat niet :lol:

Bedankt voor de wensen.

Gr. Rob
rob niezing (R.I.P.)

ziekenboeg

Bericht door rob niezing (R.I.P.) »

Môgge,

Zo ik wordt woensdag om O7.00uur in het Ziekenhuis Tilburg verwacht, wordt direkt geholpen, waarvan Akte :mrgreen: Pijn is niet leuk meer :(

Groeten Rob


Plaats reactie