Chef Ruud (R.I.P.)

We zijn geen 18 meer, dus af en toe moeten we even in dok.
Jan Dikker

Re: Chef Ruud in de lappenmand

Bericht door Jan Dikker »

Hallo Ruud,

Ook vanuit het Westelijke Zeeland een spoedig herstel uit deze belabberde situatie gewenst!

Zoals mijn moeder, dochter van het Grunninger Hooge Laand, zei: " 'n Kop der veur holden, Jantje!".

Good goan.

Jan

Jos Komen (R.I.P)

Re: Chef Ruud in de lappenmand

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Zojuist van zijn buurman gehoord dat Ruud gisteravond is opgenomen in het Ellerliek ziekenhuis in Helmond wegens verminderde nierfunctie en wondroos.
Hij wordt van vocht voorzien en vandaag verder onderzocht.

Maar hopen dat het allemaal goed gaat!
Aad v Staveren (RIP)

Re: Chef Ruud in de lappenmand

Bericht door Aad v Staveren (RIP) »

Jos dat zijn geen goede berichten over Ruud
Ik wens hem alle sterkte
Aad
warbout
Berichten: 593
Lid geworden op: 19 jul 2012 23:11
Locatie: Rhoon

Re: Chef Ruud in de lappenmand

Bericht door warbout »

Allereerst Ruud, van harte beterschap.

En bedankt Dick voor die tip van dat wondermiddel.
Aan één kant goed dat de farmaceutische industrie dit ook eens opmerkt, maar aan de andere kant verwerpen zij
het nogal gauw naar fabelland omdat zij op een natuurproduct geen patent kunnen vragen.
Mocht dit wel zo zijn, dan betaal je je scheel want het wordt niet voor niets "De farmaceutische maffia"genoemd.
Kijk maar eens naar dat gekke mens van Schippers, die wil alle natuurlijke gezondheidsmiddelen zoals homeopathie
uit de schappen hebben.
Echter zij weet schijnbaar niet dat meer dan half Nederland er op drijft en bij gebrek daaraan een hoop zieke
mensen teweeg zou brengen waar de gewone artsenij weer van zou zeggen dat het tussen de oren zit.

Maar ik heb een vraagje, waar kan je die Copiaba olie ofwel Hoepel olie in Nederland kopen?
Want ik heb ook wel interesse in dat middel.
Veel Surinaamse toko´s weten wel wat ik bedoel maar zeggen dat zij dat zelf uit Suriname meenemen.
Waar is het eventueel als zuivere olie te bestellen?

gr, Willem.W
"De tijd gaat niet voorbij maar wijzelf gaan voorbij"
Gebruikersavatar
Brazuca
Berichten: 2133
Lid geworden op: 04 mei 2009 00:06
Locatie: São Paulo
Contacteer:

Re: Chef Ruud in de lappenmand

Bericht door Brazuca »

Willem, dat is een moeilijke vraag. Ik woon zelf al ruim 20 jaar in Braziel, en dus ken ik de Nederlandse situatie niet zo goed.
Hier kun je het overal krijgen, zelfs in de gewone "drogarias" (apotheek).
Ja Surinaamse toko´s of een speciaalzaak voor homeopathische middelen lijkt mij waar je de meeste kans hebt om het te vinden.

Even gezocht op het internet, en hier zouden ze hoepelolie moeten hebben:

Bharat Lachmansingh
Winkelcentrum Ganzepoort
Bijlmerdreef 1232-1234
1103JW, Amsterdam zuidoost
Jos Komen (R.I.P)

Re: Chef Ruud in de lappenmand

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik heb Ruud zojuist gebeld, hij eet en drinkt nu weer wat, de vorige penicillinekuur is duidelijk te zwaar geweest.
Hij heeft nu een andere kuur, na deze kuur kan er pas een MRI-scan gemaakt worden van zijn voet.
Dus afwachten maar en hopen dat het beter gaat.
Ruud (R.I.P.)

Re: Chef Ruud in de lappenmand

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

ahoy mannen,
ik zit hier op een machine, waarvan ik bijgod niet weet, wat er allemaal komt te staan.
afijn ik zit sinds gisteren weer aan een nieuwe peneccilline kuur, gelukkig niet zo zwaar als de vorige, want die heeft meer fout dan goed gedaan.
inmiddels 15kg afgevallen
de nierfunctie werkte nog voor 30procent en was totaal uitgedroogd.
vocht wordt per zakken van 3 liter per keer aangebracht.
voorlopig nog geen mri met contravloeistof van de teen en bloedaders, heb trouwens nog geen chirurg gezien.
mensen bedankt voor het medeleven, de kaarten, mocht er nieuwe ontwikkelingen voordoen, zal ik jullie op de hoogte houden.
groetjes ruud
Gebruikersavatar
dita
Berichten: 2239
Lid geworden op: 08 dec 2009 18:19
Locatie: Hamina
Contacteer:

Re: Chef Ruud in de lappenmand

Bericht door dita »

Ruud,
Er wordt in ieder geval aan je gewerkt en dat de dokters maar nu het goede recept mogen vinden om je weer in conditie te krijgen.
Sterkte
Martin
Keep going
Martin


"Ver van huis en ongeschoren"

http://issuu.com/martinhendriks/docs
Aad v Staveren (RIP)

Re: Chef Ruud in de lappenmand

Bericht door Aad v Staveren (RIP) »

Ruud het is goed te horen dat het de goede kant opgaat
Dat je zelfs weer achter een computer de dingen kan vertellen
hoe je je voelt en dat het de goede kant op gaat
heel veel sterkte Aad
Jos Komen (R.I.P)

Re: Chef Ruud in de lappenmand

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik heb Ruud zojuist gebeld en iedereen wordt hartelijk bedankt voor de kaarten en de reacties.
Zelf heeft hij gisteren geprobeerd om hier te reageren maar toen hij het bericht wilde verzenden was het verdwenen.
Gisteren zijn er foto's gemaakt van zijn voet, ze maakten eerst aanstalten om foto's te maken van de verkeerde voet en pas na diverse protesten van Ruud, die voet bij stuk hield, trokken ze zich terug om even later terug te komen met de mededeling: "U had toch gelijk".
Ook na lang aandringen kwam er eindelijk een chirurg kijken en vanaf vandaag wordt de voet dagelijks verbonden en krijgt hij weer een nieuwe penicillinekuur.
Echt vrolijk word je daar natuurlijk niet van, maar Ruud heeft alweer trek in een pilsje en een peukie, dus we gaan de goede kant op. :wink:
Ik moest iedereen op Kombuispraat de hartelijke groeten doen.


Plaats reactie