Ed Bartels

We zijn geen 18 meer, dus af en toe moeten we even in dok.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Ed Bartels

Bericht door Cor Leliard »

Hallo kombuizers,
Kreeg vandaag een mailtje van Ed, dat het met hem naar omstandigheden goed gaat.

Eindelijk kan ik eens rustig schrijven hoe het hier allemaal gaat.
Eigenlijk best goed. Na diverse scan gemaakt te hebben ze niets meer gevonden en heet dat schoon te zijn. Niet dat het helemaal gedaan is want er kan weer een tumortje ontstaan. Vandaar op bepaalde tijden scans gemaakt zullen worden.
Maar na dit doorlopen te hebben ben ik aan de chemo begonnen. Om zekerder te zijn.
Maar na dit goede nieuws struikelde ik met boeken in m'n hand over de mat en viel plat op mijn linker zijde en brak mijn heup. Nou is dat met prothesen niet bevorder voor het lopen. Weer een operatie. Ditmaal werd een soort trekhaak geplaatst in het bot.
Het heeft nu3 maanden geduurd met de fysio mee gerekend dus valt het nog mee. Ik loop weer aardig rond maar vermijd zoveel matjes en struikel objecten.
Zo, dit was in het kort de toestand van een jaar en twee maanden van ellende en gaat het goed met me.
Ik denk dat we na de chemo een cruise maken als compensatie want het was voor Lieke zeker niet eenvoudig mij te verzorgen aangezien zij ook in de rolstoel zit de hele dag. Ik loop weer en kan zo steeds meer van haar overnemen.
We danken jullie voor de bezorgdheid.Ik zal hierna nog wat foto's sturen van gemaakt werk want ik ben weer langzaam aan het schilderen geslagen.
Nu ga ik verder met het schilderij van Breda.
Groetjes Ed en Lieke
gr uit Breda Cor
Il parle Il a parle

rob niezing (R.I.P.)

Re: Ed Bartels

Bericht door rob niezing (R.I.P.) »

Hallo Cor,

Is dat Ed Bartels uit Eindhoven :?: Ik heb al zo lang niks meer van hem gehoord.

Gr.Rob
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10539
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Ed Bartels

Bericht door jdbvos »

Prachtig nieuws Ed !
Ja, die na-scan's gaan tot 5 jaar (dus het 6e jaar) na datum van 1e operatie door....
In het begin elk kwartaal (ben ik nu bijna klaar mee), en daarna -zo heb ik begrepen althans- 1 x per jaar...

Goed plan, die cruise !
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Re: Ed Bartels

Bericht door Cor Leliard »

Hallo Rob,

Inderdaad , het is Ed uit Eindhoven
gr Cor
Il parle Il a parle
Jos Komen (R.I.P)

Re: Ed Bartels

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Blij te horen dat het goed gaat met Ed en Lieke.
ik ben weer langzaam aan het schilderen geslagen.
Dit is een van de vele werken van Ed. :wink:
gulfswedebartels.jpg
gulfswedebartels.jpg (115.34 KiB) 5934 keer bekeken
rob niezing (R.I.P.)

Re: Ed Bartels

Bericht door rob niezing (R.I.P.) »

Môgge Ed,

Van Harte beterschap Ed, goed dat het beter met je gaat , en dat je weer gauw op het forum verschijnt.

Gr. Rob
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Re: Ed Bartels

Bericht door Compass »

Gelukkig ook nog een paar positieve berichten (Ed, Aad en Rob) temidden van de negatieve (Ruud en Suzanne).
Hoop je toch nog weer eens op een reunie te zien Ed. Maar je mobiliteit zal er zeker niet beter op geworden zijn.

Grt
Bert de Boer
Aad v Staveren (RIP)

Re: Ed Bartels

Bericht door Aad v Staveren (RIP) »

Ed hopelijk gaat het een stuk beter met je
Uit je relaas op te maken lijdt je ook aan die verschrikkelijke
ziekte die men kanker noemt. Ik kan enkel je het devies geven blijf positief denken
Het helpt echt, ik heb er al 16 jaar mee te maken .De dokters hebben bij mij al 2 maal
gedacht dat het afgelopen zou zijn maar tot nu te ben ik nog steeds aan wezig
aad
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14358
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Ed Bartels

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Goed nieuws Ed............and remember to put y'r feet on the Sunny side of the Street

http://www.youtube.com/watch?v=eQNFh27eyDM
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"


Plaats reactie