Jos Komen ingedokt.

We zijn geen 18 meer, dus af en toe moeten we even in dok.
Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4840
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door Allen »

Donderjuu @Jos, ut klinkt niet geweldig.

Wens @jou en @Akki veel sterkte.
Voor zover mogelijk "good goan".
Grtn vanaf de heuvelrug in Tukkerlaand.
Grtn @Allen

jago
Berichten: 296
Lid geworden op: 07 jan 2009 13:34

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door jago »

Jos en Akki,


"ALL THE BEST",

Groet Jaap
Gebruikersavatar
Jan Sprong
Berichten: 1547
Lid geworden op: 02 aug 2004 19:45
Locatie: Hoorn

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door Jan Sprong »

Hoi Jos,

Dat is geen goed bericht van jou en voor Akkie,ik hoop dat je toch nog de energie hebt om achter je computer te kruipen.
Veel sterkte en groet,Jan
Patru (R.I.P)

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door Patru (R.I.P) »

Dag Jos,

Moedig dat je met al die makke nog de kracht op kan brengen om achter de computer gaat zitten.
Ik heb veel bewondering voor je opstelling met dat behandelverbod en weet niet of ik dat zou kunnen opbrengen.
Fijn dat we al vaak informatie en foto's hebben kunnen uitwisselen over een onvergetelijke periode in de voetbal- en honkbalsport in Haarlem en Mokum; de oude gouden tijden in de jaren 1950/1960 met EDO en OVVO. :-D

Nog heel veel sterkte voor Akki en jou in deze moeilijke periode.
Groeten uit Zwolle, Paul Gortworst
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10539
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door jdbvos »

Ha die Jos !
Ik schrik echt van je bericht...
'k Wist natuurlijk al dat het niet zo goed ging, maar toch....
Hôl kop d'v veur, Jos.
En jullie allebei veel sterkte toegewenst
Blijf actief op 't forum, houdt de kop, en de vingers bezig...
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
Jinny
Berichten: 2199
Lid geworden op: 09 sep 2017 13:34

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door Jinny »

Verdorie, ik dacht erover om eens een bezoekje aan Heiloo te brengen om de grote baas zelf eens te ontmoeten, maar als dat je teveel is, dan laat ik dat maar...
Je wordt al geboren
Je wordt al begraven
Waarom zou je ook nog worden geleefd?
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14358
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door Harry G. Hogeboom »

maar achter mijn PC kruipen is zo'n beetje alles wat me nog goed lukt
Eeeeh JossieUno.....van dat soort berichten wordt ik nou jaaaa naks nait direct vrolijk-ondanks een fraaie dag met Indian Candy en Schots theewater!!.Het is alweer een heeel mooi pikheetje terug dat ik tegen " Praten op de Valreep"...de Gulf Hansa en de befaamde "Luisa" aanstommelde en dacht....." Verrek dat wrak van de Luisa daar in die stinksloot heppik OOK gezien, wie is die Komen sigarenmaker?" Sindsdien is er een mooi bekkie hoog en ook donders laaag water door de schoooonuh Ijssel gegaan en hebben we veel afge-ouweneeld, roeiboten losgegooid en vast geknoopt en "what have you"......toch nog maar gewoon blijven doen Koomuh!!!Hou je haaks.
ALL the best voor jou & Akkie
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door v+d »

Hoi Jos, je eigen koers uitzetten dat is toch het beste wat je doen kan. Zien dat je de bestemming haalt met niet teveel omwegen.
Toen bij mij het lampje en keer begon te flikkeren ben ik eens na gaan denken over wat je zoal te wachten kan staan. Het meeste weet je gelukkig niet en dat is maar goed ook. Zolang je zelf kan beslissen bepaal jij of er verder aan je gedokterd moet of gaat worden, ik hoop dat je dat volhoudt en wens je sterkte met je besluiten. Vandaag is het mooi weer, geniet er van!
Gebruikersavatar
Erikdepooter
Berichten: 630
Lid geworden op: 23 jan 2012 12:25
Locatie: Driebergen-Rijsenburg

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door Erikdepooter »

Mmm.
Ik merk dat ik de laatste tijd steeds begin op het forum "Ziekenboeg" na het inloggen, inplaats van normaal eerst op alle kombuispraat-topics te gaan zitten snuffelen. Me daarmee realiserend, dat het geen kattenpis meer voor je is, Jos.
Toch kan ik niet veel meer doen, dan je veel sterkte toe wensen en heb diep respect dat je jezelf toch steeds weer naar je PC en naar dit forum weet te slepen om ons te verblijden met de nodige nautische en andere bijdragen.
"Vol vooruit - Vol achteruit - Stop - Klaar met machine, da's alles".. (Meinhart v.d. Vliet, Commodore Esso Tankvaart Mij, Ras Tannurah 1982, over de kunst van het manoeuvreren)
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door Cor Leliard »

Jos en Akie
heel veel sterkten uit Breda
Cor
Il parle Il a parle


Plaats reactie