Piet Rensen

We zijn geen 18 meer, dus af en toe moeten we even in dok.
Plaats reactie
megep01
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mar 2018 18:23

Piet Rensen

Bericht door megep01 »

Zondag 25 maart 2018 is, op 69 jarige-leeftijd Piet Rensen overleden.
Piet voer tot zijn pensionering, als machinist bij Seatrade. Hij heeft daarvoor o.a. voor Damers en Van der Heijde, Van Uden en Sheel Tankers gevaren. Namens zijn weduwe heb ik een vraag: heeft hier iemand ervaring met pensioenuitkeringen van of namens Shell Tankers? Hoewel Piet daar jaren voor gevaren heeft, schijn men bij Shell niets meer te kunnen vinden over hem in die tijd. Zijn er meer mensen met dezelfde problemen?

Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10539
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Piet Rensen

Bericht door jdbvos »

Allereerst van harte gecondoleerd met het (veel te vroege) verlies....

Nou weet ik niet meer hoe het destijds bij de koopvaardij zat, en al helemaal niet hoe het bij Shell zit/zat, maar begon je niet -net als aan de wal- pensioen af te dragen ná je 25e ?
Want als Piet vóór die leeftijd alweer weg was bij de Shell, heeft hij daar wellicht niets opgebouwd....
Heel vaag staat me iets bij dat ik vrijwillig eerder begon met sparen....die mogelijkheid werd destijds geloof ik aangeboden...
Oost, west...ook best
goofy
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 feb 2015 19:36

Re: Piet Rensen

Bericht door goofy »

heb ook op de koopvaardij gezeten zo ver als ik weet ging je pensoen betalen vanaf je 20e jaar
weet dit wel zeker toen ik hoorde dat ik 5jaar had betaald reageerde ik heb 10 jaar gevaren
dus de veerste 5jaar geen opbouw hoop dat dit ook een beetje heeft geholpen
vrg:willem aartsen


Plaats reactie